Mainos

Jatkoajan nimimerkkien pintaan pulpahtelua

• 191 652
  • 802

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Aliens vs. Predator

Viestin lähetti jussi_j
Aliens vs. Predator

Kumpi tossa kuvassa on Preda? Oikealla vai vasemmalla?

Tiedän, että henkilöllisyyksiä ei saa paljastaa, mutta teen sen pelikiellonkin uhalla. Ja tämähän on vielä kaiken lisäksi liian helppo. Alien on vasemmalla, joten Predator on oikealla. Kuvaa on ilmeisesti käsitelty, koska luonnossa Predator ei ole noin kiiltokuvapojan näköinen.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poimintoja Kemistä. Hai Oiva sinä suuri pohjoisen liimanhaistelija. Oiva brändi voi ja elää hyvin.

Kaupan tuotteet: Oiva vaateripustimet ja Oiva sinappi

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Lepakkomies

Viestin lähetti kapa76
Oiva brändi voi ja elää hyvin.

Oiva vaateripustimet ovat käyttökelpoisia myös kovassa jurrissa.

Kuvitteellinen tilanne (kuvitteellinen, hah!):

Olen menossa kosteahkon illan jälkeen kotiini... takapihan kautta. Takapihan ikkunasta näen kiukkuisen vaimoni odottavan minua pahat mielessään. Olen kuitenkin kaukaa viisas (ja läheltä tyhmä) ja menenkin ulkokellariin. Siellä odottaa saatanallinen määrä roinaa, mutta ei hätää, sillä "Oiva" on paikalla. Muutaman tukevan huikan jälkeen (jemmassa oleva pullo!) olen valmis rentouttavaan uneen.

Kellarin ulko-oven vieressä on vielä hiukan vapaata tilaa jäljellä, joten vietän siellä yöni kuin lepakko. "Oiva" on naulattu jo aiemmin sinne seinään. Tämän jälkeen pistän takkini sinne roikkumaan ja menen itse perässä. Muiden lepakkojen hoidellessa hommiaan tämä "eläin" vetää unta pipoon. Riskinä on kuitenkin se, että vaimo voi tulla aamulla etsimään pojalle leluja ja löytää samalla sammuneen lepakon sieltä.

Mikäli näin onnettomasti kävisi niin vaimoni puristaisi melko varmasti tuubillisen Oiva sinappia "Batmanin" housuihin. Sitten olisikin todella hauskaa herätä naapurien aiheuttamaan meteliin, sillä he viettävät todella paljon aikaansa takapihallaan myös syksyisin, omitusia hemmoja. Kävele siinä sitten sinapit housuissa takaisin kotiin.

Parasta tässä olisi ilman muuta se, että naapurin ämmä vielä huomaisi onnettoman kulkijan. Keskustele siinä sitten niska jäykkänä ja sinapit housuissa maailman polttavista ongelmista.

Vittu, tuohan olisi melkein kuin liskojen yö. :o(

Suosikkijoukkue
HIFK
Minun nickini esiintyi monessakin viestissä tuolla Jullit-narrit-ketjussa ennen peliä. Tosin muokattuna/käännettynä, mutta kuitenkin.

Itse en päässyt hallille, koska vyölaukkuni kiukutteli. Nyt olen saanut sen lepytettyä, joten sanon teille

-seeyou@länsiautolato

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään paikallisen rokkikapakin demo-illassa esiintyy yhtye nimeltään Everton. Jeps, eikä mulla ole asian kanssa mitään tekemistä. Eikä edes tietoa.

Miguel

Jäsen
Tänään Etelä-Suomen Sanomien etusivulla taisi olla otsikko: "Jatkoaika-ravintoloiden portsarimäärää lisättävä". Tuo väliviiva johtui rivinvaihdon aiheuttamasta tavutuksesta, mutta hymyn nosti otsikko ainakin minun huulilleni.

Ilmeisesti jatkoaikalaiset ovat kantapaikoissaan hankalia asiakkaita...

Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Menee vähän offtopic mutta onkos täällä muita nimimerkkejä (kuin omani), jotka eivät tule mistään? Ompahan vaan yhdistelty kirjaimia ja muodostettu niistä sana :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti emest
Menee vähän offtopic mutta onkos täällä muita nimimerkkejä (kuin omani), jotka eivät tule mistään? Ompahan vaan yhdistelty kirjaimia ja muodostettu niistä sana :)

No kylläpä näitä kaiketi riittää melkoisestikin... eipä omanikaan juurikaan mitään tarkoita, vaikka sillä onkin oma syntyhistoriansa. Ihmettelen kuitenkin, mikäli se oikeasti pulpahtaisi jostain pintaan.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kapa76
Poimintoja Kemistä. Hai Oiva sinä suuri pohjoisen liimanhaistelija. Oiva brändi voi ja elää hyvin.

Lisäksi löytyy Oiva-siideri, Oiva-drinkki, Helkama Oiva-pyörä, Oiva kirjastojärjestelmää, Jätelaitoksen maskotti Oiva Roina ja kierrätä Oivan kanssa teema-päivä, joka oli viime lauantaina.

Lisäys: ja Korgin legendaarinen 01W syntsa tuntee liikanimen Oiva.

Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Sistis
No kylläpä näitä kaiketi riittää melkoisestikin... eipä omanikaan juurikaan mitään tarkoita, vaikka sillä onkin oma syntyhistoriansa. Ihmettelen kuitenkin, mikäli se oikeasti pulpahtaisi jostain pintaan.
Minulle tuosta nimimerkistäsi tulee aina mieleen muutama vuosi takaperin Alkosta ostamani juomasekoitus nimeltään Sittis. Makunautinnon perusteella tuli sittemmin nimettyä se Shittikseksi, tosin ei ole tullut ostettuakaan sen jälkeen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Shayne
Minulle tuosta nimimerkistäsi tulee aina mieleen muutama vuosi takaperin Alkosta ostamani juomasekoitus nimeltään Sittis. Makunautinnon perusteella tuli sittemmin nimettyä se Shittikseksi, tosin ei ole tullut ostettuakaan sen jälkeen.

Sittis-limonadiakin sai ainakin jossain vaiheessa... ja itseasiassa muutama tyyppi intissä kutsui meikäläistä Sittikseksi.... itse en oikein tuosta nimestä tykännyt... jotenkin assosioin sittiksen aina sittisontiaiseksi....

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Piti kaivaa tämäkin ketju ylös, kun sattui silmään tiistai-aamun ohjelmistoa lukiessa Hilarius Hiiren seikkailut, jossa jakson nimi oli "Röörin salaisuudet". Valitettavasti jäi väliin.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: No siis kun...

Viestin lähetti Poison

Poison

Tästä tulee mieleen kultainen 80-luku ja kimalletukkahevi. Brett Michaels ja C.C. DeVille.

Valitettavasti.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kakkonen on ykkönen!

Joskus olen kuullut tuon lausahduksen mutten ole varma missä asiayhteydessä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Warren linjalla jatkaen. Kuva ei sitten esitä minua, vaikka yhdennäköisyyttäkin on havaittavissa.

JanJ

Jäsen
Tama nyt ei varsinaisesti ole nimimerkin pulpahtelua, mutta en viitsi uutta ketjuakaan avata.

Eli, jos Eurosportilta tulee Portugalin liigan maaleja niin katsokaa Marítimon kotimatsien valahdyksissa ekan puoliajan kotijoukkueen maalin paatya. Siella on iso Porin Ässien lippu aina roikkumassa kaiteessa......

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kalevan etusivulla tänään ilmo:

Kalevan erikoisteemana 20.1.2004 Hyvä Olo

...Teemasivuilla käsitellään monipuolisesti terveyteen, kuntoiluun, harrastamiseen, hyvään oloon ja nautintoon liittyviä asioita...

Nuo jälkimmäiset sopivat kyllä nimimerkkiin joka neuvospäätteelläkin tunnetaan, mutta nuo alkupuolen teemat haiskahtavat joltakin mystiseltä hairahdukselta?

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Stone Cold
Kalevan erikoisteemana 20.1.2004 Hyvä Olo

Huh, huh! Ladontavirhe on tuossa ainoa mahdollisuus. Tai sitten siellä Oulussa svidduillaan oikein täysillä ja tahallaan!

Tupakka, viina ja villit naiset ne hull... sopisivat kyllä kuvaan paljon paremmin. Moisesta maineen aiheettomasta valkaisusta pitäisi tuomita mokoman toimittanut hunsvotti vähintään vuodeksi selibaattiin ja olemaan saman ajan pelkällä vuohenmaidolla.

Kele!

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
RBC Centerissä

Tämän kuvan perusteella voisi jopa luulla, että Flonaldolla on oma mainos laidassa:

Miguel

Jäsen
TV-sarjassa 24 tuli eilen esiin roolihahmo nimeltä Miguel. Aika kaukana meikäläisen ulkonäöstä oli, mutta kyllä mullekin kelpaisi näytellä sarjassa Kimberlyn poikaystävää.

Lisäksi eräs jatkoaikalaisten rakastama jääkiekkokommentaattori kutsuu ajoittain työpartneriaan nimellä Miguel, vaikka olen kuinka yrittänyt pyytää häntä olemaan hiljaa henkilöllisyyteni varjelemiseksi.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Juu ja urheiluvälinekaupat ovat näköjään pullollaan Adidaksen PREDATOR futiskenkiä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy