Lepakkomies
Viestin lähetti kapa76
Oiva brändi voi ja elää hyvin.
Kaupan tuotteet: Oiva vaateripustimet ja Oiva sinappi
Oiva vaateripustimet ovat käyttökelpoisia myös kovassa jurrissa.
Kuvitteellinen tilanne (kuvitteellinen, hah!):
Olen menossa kosteahkon illan jälkeen kotiini... takapihan kautta. Takapihan ikkunasta näen kiukkuisen vaimoni odottavan minua pahat mielessään. Olen kuitenkin kaukaa viisas (ja läheltä tyhmä) ja menenkin ulkokellariin. Siellä odottaa saatanallinen määrä roinaa, mutta ei hätää, sillä "Oiva" on paikalla. Muutaman tukevan huikan jälkeen (jemmassa oleva pullo!) olen valmis rentouttavaan uneen.
Kellarin ulko-oven vieressä on vielä hiukan vapaata tilaa jäljellä, joten vietän siellä yöni kuin lepakko. "Oiva" on naulattu jo aiemmin sinne seinään. Tämän jälkeen pistän takkini sinne roikkumaan ja menen itse perässä. Muiden lepakkojen hoidellessa hommiaan tämä "eläin" vetää unta pipoon. Riskinä on kuitenkin se, että vaimo voi tulla aamulla etsimään pojalle leluja ja löytää samalla sammuneen lepakon sieltä.
Mikäli näin onnettomasti kävisi niin vaimoni puristaisi melko varmasti tuubillisen Oiva sinappia "Batmanin" housuihin. Sitten olisikin todella hauskaa herätä naapurien aiheuttamaan meteliin, sillä he viettävät todella paljon aikaansa takapihallaan myös syksyisin, omitusia hemmoja. Kävele siinä sitten sinapit housuissa takaisin kotiin.
Parasta tässä olisi ilman muuta se, että naapurin ämmä vielä huomaisi onnettoman kulkijan. Keskustele siinä sitten niska jäykkänä ja sinapit housuissa maailman polttavista ongelmista.
Vittu, tuohan olisi melkein kuin liskojen yö. :o(