Viestin lähetti Predator
Voisiko ystävällisesti joku kertoa minulle tyhmälle, että mitä tämä ketju tarkoittaa? Muuan sankari on näköjään valinnut minut maalivahdiksi (kaikenlisäksi ilman varusteita!) ja nyt haluaisin kyllä tietää että en kai minä joudu tekemään mitään missä voi tulla hiki?
Riippuu siitä, tehdäänkö sinusta top vai btm...eikun siis left vai right.Viestin lähetti Predator
ja nyt haluaisin kyllä tietää että en kai minä joudu tekemään mitään missä voi tulla hiki?
Viestin lähetti Shayne
Riippuu siitä, tehdäänkö sinusta top vai btm...eikun siis left vai right.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Toisella kierroksella vahvistan puolustustani Cairnsilla. Pitkän pohdinnan jälkeen maalivahdiksi Tommy. Todennäköisesti suurin osa vastustajista yrittää osua kiekolla häneen, ei maaliin. Kauden nollapeliennätys tiedossa. Hyökkääjät varaan myöhemmin.
Viestin lähetti Ohmi
Varattujen pelaajien siirtymisestä toiseen joukkueeseen voidaan neuvotella oluttuopposten äärellä...
Kyllähän herra valmentajan pitäisi se tietää, ettei Myyn hermot kestä tuollaisten mitättömien yksityiskohtien läpi lukemista! Ja mistäs mä sitten ostan uusia kivoja vaatteita ja meikkejä, jos en saa palkkaa - mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.Viestin lähetti goldenawe
Julkisesta avautumisestasi pidätin kyllä nyt kahden viikon palkat sinulta. Etkö lukenut sitä pientä pränttiä sopimuksesi alaosassa?
Viestin lähetti Pikku Myy
Kyllähän herra valmentajan pitäisi se tietää, ettei Myyn hermot kestä tuollaisten mitättömien yksityiskohtien läpi lukemista! Ja mistäs mä sitten ostan uusia kivoja vaatteita ja meikkejä, jos en saa palkkaa - mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.
Viestin lähetti Pikku Myy
- mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Neuvottelut Ohmin kanssa meni vituralleen, koska Ralli ei suostunut menemään lähellekkään turkua neuvotteluihin, joten varaan Cairnsin tilalle luonnollisesti nimimerkin Pakkipari. Yksi varaus ja pakkipari! Miettikääpä sitä!
Viestin lähetti Predator
Muuten, miksei tälle joukkueelle ole tehty draftia joukkueen johdon puolelle? Tuskin minä näin vanhana olisin enää hyödyksi siellä kentällä maalin edessä haisemassa, mutta niljakkaan ovelana son-of-a-bitchinä voisin kyllä hoitaa joukkueenjohtajan virkaa. Ainoastaan parhaat hotellit ja paras taiwanin tyttöjen suorittama lihashuolto sopisi minun hoitamalleni joukkueelle. Jos palkkiostani sovitaan.
Viestin lähetti Arnold
Pee maaliin, ei päästä mitään sisään. En tosin puhu kokemuksesta.
Viestin lähetti Olkku
Neljäs varaus. Vasenpuolustaja, harkitsevainen lausunnoissaan, rauhallinen liikkeissään nimimerkki löytyy IFK osiosta, tervetuloa joukkueeseen nimimerkki -BR-
Viestin lähetti Markus91
Pakistoon sähläämään lukuisista pelikielloista ja tarpeettomista viesteistä tutuksi tullut Pullamössö.