Jatkoajan nimimerkkien fantasiadrafti

  • 2 574
  • 49
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Tarkoitus olisi siis kerätä kentällinen + maalivahti Jatkoajan nimimerkeistä.

Aloitan Sistiksellä.

Jee, täähän on kivaa.
Maalissa siis Sistis.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olen entistä vakuuttuneempi Tommyn ja tunkin symbioottisesta eli skitsofrenisestä suhteesta.


Draftaan kai sitten hänet molemmat.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä otan Predatorin, päivästä toiseen mitä loistavinta huumoria! Kahvit purskahtelevat näytölle varmasti useasti.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PeteX
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mulle jorelahti vahvistamaan takalinjoja. Vain makuupaikkoja jaossa. Ralli sitten jengiin toimitusjohtajaksi...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lukkopuolelta psykoisukki, koska hän luottaa maalintekovoimaan koko joukkueen edestä. Eli psychodad:in draftaan.
 
Teen samantien toisen varaukseni, jottei kukaan muu vie tätä todellista löytöä.

Varaan nimimerkin, jonka taitoja ei tarvitse edes erikseen mainita. Kuvailen häntä kuitenkin muutamalla adjektiivilla: komea, viisas, taitava, ihana, upea, nopea, voimakas, yksinkertaisesti paras. Saanko esitellä, hän on "UHLBÄCK"!

Tervetuloa joukkueeseeni, tämä oli vuoden kaappaus.

Ainoa ongelma taitaa olla tämän tähden palkkapyyntö, hän ei nimittäin suostu joukkueessani alle 30 miljoonan € päiväpalkalla pelaamaan. No ei se mitään, hyvästä kannattaa maksaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ma varaan girlzillan ja Pikku Myyn ostettuani ylimääräisen varausoikeuden Tunkilta vielä määrittelemätöntä korvausta vastaan. Vai mitä Tunkki? Ei kuulosta vastustavan kauppaa.

Aion rakentaa joukkueestani nuoren, näyttävän ja kehityskelpoisen, sekä erityisen hyvin valmentajaa tottelevan.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Saikohan tähän osallistua kuka vaan. No ilmoittakaa jos olen myöhässä. Varaukseni on kuitenkin vlad.

-Hockey is cheating-
 

Boomhauer

Jäsen
Mukana ollaan. Aloitan urakkani varaamalla maalivahdiksi nimimerkin Moderaattorit.

Koska toinen kierros on näemmä alkanut ja varasin ensimmäisellä kierroksella myöhään, annan itselleni luvan varata toisen pelaajan näin kierroksen alussa. Tällä kertaa valinta osuu nimimerkkiin Boomhauer, jonka sijoitan oikeaan laitaan. Tästä pelaajasta ei juurikaan tiedetä mitään, mutta kykyjenetsijäni raportit kertovat hyvää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toisena varauksena varjo joukkueen ykkössentteriksi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Toinen varaukseni, rauhallisuutta ja kekemusta puolustukseen.

Roku
 
Mä varaan korkin ku se käy aina niin kuumana.
Väriä kaukaloon, perkele!

EDIT: Huomasin, että tässähän mennään jo toista kierrosta, joten varaan samalla L4E:n toiseksi laituriksi.
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Ma varaan girlzillan ja Pikku Myyn ostettuani ylimääräisen varausoikeuden Tunkilta vielä määrittelemätöntä korvausta vastaan. Vai mitä Tunkki? Ei kuulosta vastustavan kauppaa.

Aion rakentaa joukkueestani nuoren, näyttävän ja kehityskelpoisen, sekä erityisen hyvin valmentajaa tottelevan.
Luotettavilta tahoilta voit varmistaa, että mikäli haluat hyvin tottelevan joukkueen, ei allekirjoittanut ole ehkä kenties paras mahdollinen valinta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mä varaan heti kaikki, faxi ei toimi kuitenkaan huomenna:

JHag - Senior - Tormentori
Dingman - JimmyMac
Korak

JHag:
ruma kuin mikä. sisäistänyt poliisin roolinsa täydellisesti.

Senior:
vanha(??) sotaratsu vie nuorempiaan hodarikioskille 100-0.

Tormentori:
keravan hautausmaalta parrasvaloihin. syöttökone.

Dingman:
puolustuksen huonosti luisteleva ja useasti turpaan ottava "liideri".

JimmyMac:
Dingmanin "serkkupoika", valitsee vastustajat oman kaliiberinsa mukaan. Laukoo siniviivalta ylämummoon.

Korak:
nii-in, jatkoajan oma hasek.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Pikku Myy
Luotettavilta tahoilta voit varmistaa, että mikäli haluat hyvin tottelevan joukkueen, ei allekirjoittanut ole ehkä kenties paras mahdollinen valinta.

Kaikki ykkösvaraukset eivät aina onnistu luomaan pitkää uraa ammattilaisliigassa kun kerran Hollywoodikin houkuttelee. Olen päättänyt silti yrittää rakentaa tämän potentiaalin varaan.

Julkisesta avautumisestasi pidätin kyllä nyt kahden viikon palkat sinulta. Etkö lukenut sitä pientä pränttiä sopimuksesi alaosassa?
 

Tuamas

Jäsen
Jahas ja toisella kerralla otetaan toinen legenda haudan takaa, eli Kippari "Aki Kemppi" Kippari.
Muodostavat Jeimöndin kanssa oivan kaksikon hyökkäyksessä. Vähän Nielikäismäisiä otteita kyllä, ei mitään järkeä missään...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatketaan Cairnsin viitoittamaa tietä, eli kaikki mulle heti tänne nyt!

Carlos-HN-Cairns
Cobol-champselyse
The Original Jags

Carlos:
Kansainväinen powerforward, joka on helppo villitä ylilyönteihin ainakin jenkkejä vastaan.

HN:
Raipen inkarnaatio, Willmannin hermoilla...

Cairns:
Hoitaa vastustajille irvistelyn!

Cobol:
Maalin edestä löytyy aina makuupaikka...

champselyse:
Hoitaa oman maaliedustan Marko Kiprusoffin tyylisellä rauhallisuudella ja oikea aikaisella sijoittumisella...

The Original Jags:
Tämän miehen maalia varjelee sitten jo hieman korkeammat voimat, joten pelejä emme voi yksinkertaisesti hävitä.

Linkki vielä "sponsorimme" kotisivulle: http://www.exploratorium.edu/hockey/checking2.html
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ennen kun kaikki on viety, varaan maalivahdikseni miehen, joka vastaa itse puheistaan.

masaman
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös