Jatkoajan nimimerkkien fantasiadrafti

  • 2 575
  • 49
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Perhana, taalar...eiku Kippari kerkesi menemään jo, joten varataan joku muu pakiksi: TM, kahvaamaan pakistoon.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Voisiko ystävällisesti joku kertoa minulle tyhmälle, että mitä tämä ketju tarkoittaa? Muuan sankari on näköjään valinnut minut maalivahdiksi (kaikenlisäksi ilman varusteita!) ja nyt haluaisin kyllä tietää että en kai minä joudu tekemään mitään missä voi tulla hiki?
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Predator
Voisiko ystävällisesti joku kertoa minulle tyhmälle, että mitä tämä ketju tarkoittaa? Muuan sankari on näköjään valinnut minut maalivahdiksi (kaikenlisäksi ilman varusteita!) ja nyt haluaisin kyllä tietää että en kai minä joudu tekemään mitään missä voi tulla hiki?

Lätkäkieli toimii tässä hämäyksenä. Oikeasti tämä on deittipalvelu.
Varaudu hientuloon.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Predator
ja nyt haluaisin kyllä tietää että en kai minä joudu tekemään mitään missä voi tulla hiki?
Riippuu siitä, tehdäänkö sinusta top vai btm...eikun siis left vai right.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toisella kierroksella vahvistan puolustustani Cairnsilla. Pitkän pohdinnan jälkeen maalivahdiksi Tommy. Todennäköisesti suurin osa vastustajista yrittää osua kiekolla häneen, ei maaliin. Kauden nollapeliennätys tiedossa. Hyökkääjät varaan myöhemmin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Shayne
Riippuu siitä, tehdäänkö sinusta top vai btm...eikun siis left vai right.

Jukoliste! Siis tässä haetaankin vain ns. kasan alkua? Minun kroppani on jumalaisen liukas, kuin tiaisen päälaki - joten ei minun päälläni kyllä kukaan pysy. Jotten se bottom vaihtoehto jää hetioitis pois. Toisaalta taas jos minä pääsen päällimmäiseksi, niin olen/ja pysyn kiinni kuin kakkosneloseen naulattu takiainen. Ja tuossa tilanteessa minä muutun sellaiseksi käsiä ja muita terhakkaita ulokkeita joka puolelle tökkiväksi piruksi, niin että kyllä siinä touhussa voi tulla muillekin hiki - vaikka kuinka olisi lätkäbyysat ja alasuojat viriteltynä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti punaiset_lasit
Toisella kierroksella vahvistan puolustustani Cairnsilla. Pitkän pohdinnan jälkeen maalivahdiksi Tommy. Todennäköisesti suurin osa vastustajista yrittää osua kiekolla häneen, ei maaliin. Kauden nollapeliennätys tiedossa. Hyökkääjät varaan myöhemmin.

Varattujen pelaajien siirtymisestä toiseen joukkueeseen voidaan neuvotella oluttuopposten äärellä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Ohmi
Varattujen pelaajien siirtymisestä toiseen joukkueeseen voidaan neuvotella oluttuopposten äärellä...

Ok. Olen lähettänyt joukkueeni toikkarin, rallin, turguseen neuvottelemaan. Pyydän anteeksi jo etukäteen.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Julkisesta avautumisestasi pidätin kyllä nyt kahden viikon palkat sinulta. Etkö lukenut sitä pientä pränttiä sopimuksesi alaosassa?
Kyllähän herra valmentajan pitäisi se tietää, ettei Myyn hermot kestä tuollaisten mitättömien yksityiskohtien läpi lukemista! Ja mistäs mä sitten ostan uusia kivoja vaatteita ja meikkejä, jos en saa palkkaa - mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Pikku Myy
Kyllähän herra valmentajan pitäisi se tietää, ettei Myyn hermot kestä tuollaisten mitättömien yksityiskohtien läpi lukemista! Ja mistäs mä sitten ostan uusia kivoja vaatteita ja meikkejä, jos en saa palkkaa - mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.

(Tämä edellinen lausuntoni oli vain julkisuudessa esitetty kuritoimenpide auktoriteetin säilyttämiseksi. Eihän minulla oikeasti ole tarkoitus teidän varustehankintojen ja peleihin valmistautumiseen tarvittavia välttämättömiä menoja pimittää.)

(Edeltävää lausetta en sanonut ääneen.)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pikku Myy
- mulla ei ole mitään kivaa uutta päällepuettavaa joukkueen saunailtoihin. Nih.

Tulihan se päivän vitsikin sieltä sitten. Ei joukkueen saunailtoihin pueta mitään päälle. Eikös tämä nyt ole itsestäänselvyys?

Muuten, miksei tälle joukkueelle ole tehty draftia joukkueen johdon puolelle? Tuskin minä näin vanhana olisin enää hyödyksi siellä kentällä maalin edessä haisemassa, mutta niljakkaan ovelana son-of-a-bitchinä voisin kyllä hoitaa joukkueenjohtajan virkaa. Ainoastaan parhaat hotellit ja paras taiwanin tyttöjen suorittama lihashuolto sopisi minun hoitamalleni joukkueelle. Jos palkkiostani sovitaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pee maaliin, ei päästä mitään sisään. En tosin puhu kokemuksesta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Neuvottelut Ohmin kanssa meni vituralleen, koska Ralli ei suostunut menemään lähellekkään turkua neuvotteluihin, joten varaan Cairnsin tilalle luonnollisesti nimimerkin Pakki105kg. Kokoa tiedossa ja makuupaikkoja jaossa.

Edit: no voi helvetti! EI sitten varata Pakkiparia. Meidän joukkueessa muitten varauksia kato seurata. Varaus muutettu Pakki105kg:si.
 
Viimeksi muokattu:
Viestin lähetti punaiset_lasit
Neuvottelut Ohmin kanssa meni vituralleen, koska Ralli ei suostunut menemään lähellekkään turkua neuvotteluihin, joten varaan Cairnsin tilalle luonnollisesti nimimerkin Pakkipari. Yksi varaus ja pakkipari! Miettikääpä sitä!

Vitut varaat.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Neljäs varaus. Vasenpuolustaja, harkitsevainen lausunnoissaan, rauhallinen liikkeissään nimimerkki löytyy IFK osiosta, tervetuloa joukkueeseen nimimerkki -BR-
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Predator
Muuten, miksei tälle joukkueelle ole tehty draftia joukkueen johdon puolelle? Tuskin minä näin vanhana olisin enää hyödyksi siellä kentällä maalin edessä haisemassa, mutta niljakkaan ovelana son-of-a-bitchinä voisin kyllä hoitaa joukkueenjohtajan virkaa. Ainoastaan parhaat hotellit ja paras taiwanin tyttöjen suorittama lihashuolto sopisi minun hoitamalleni joukkueelle. Jos palkkiostani sovitaan.

Mun jengissä pääset lihashuollon koordinaattoriksi hyvällä palkalla ja luonnollisesti luontaisilla luontaiseduilla. Toimistotilat sulle on vuokrattu Taiwanista ja Nordenskjöldiltä. Meidän täytyy vain neuvotella sut tuosta vanhasta sopparista ulos. Luonnollisesti tähän diiliin kuuluu yksi nolla lisää vanhaan palkkaan verrattuna.

Viestin lähetti Arnold
Pee maaliin, ei päästä mitään sisään. En tosin puhu kokemuksesta.

Vahva huhu Jkylästä kertoo että Pee on kyllä yllätetty parikin kertaa...takaapäin.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
JanJ tukkimaan maalinedusta, Lakaisija toiseksi pakiksi. Juha Salminen hyökkää, samoin Ted Raikas sekä Olkku.

Juha Salminen - Olkku - Ted Raikas
JanJ - Lakaisija
PeteX
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Viestin lähetti Olkku
Neljäs varaus. Vasenpuolustaja, harkitsevainen lausunnoissaan, rauhallinen liikkeissään nimimerkki löytyy IFK osiosta, tervetuloa joukkueeseen nimimerkki -BR-

Aapuuvaaa!

Olen kyllä ihan täysiverinen hyökkääjä, mutta näillä mennään, sanoo muuan Penakin... ; )
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vasempaan laitaan Henkka, oikeaan The Rock. Pakistoon sähläämään lukuisista pelikielloista ja tarpeettomista viesteistä tutuksi tullut Pullamössö. Hänen pariksi NHL-fantasiadraftin vetäjä, Ghost. Maaliin Tribal.
 
Viestin lähetti Markus91
Pakistoon sähläämään lukuisista pelikielloista ja tarpeettomista viesteistä tutuksi tullut Pullamössö.

Täh, Mitä hä? Minultako turhaa tekstiä? No mutta hyvä että sentään jollekin kelpaan, ainahan joukkue tarvitsee kovaotteisen pakin *hymiö* *hymiö*. Ainiin, tämäkin on turha viesti.
 
Varaan sitten itsekin loput, eli maaliin kunnon muuri, joka on tietenkin nimim. Toimitus
Sentteriksi taas visioita esittämään, ja pelikieltoja ottamaan heera Loponen, joka voi sitten matsata Arnoldin maalivahdin eli, Peen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös