Jatkoajan muun urheilun Fantasy Football-liiga

  • 58 542
  • 1 080

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eivätkö ottelun parhaat pelaajat tuota enää FPL-pisteitä?

Ja mikä on mielestänne hyvän ja ok:n välimaasto pisteitä yhdeltä kierrokselta?

Itselläni kävi hyvin sikäli, että vaihtopenkin kaverit eivät tuottaneet pisteitä yhtä paljon kuin kentälle valitut, pl. Raya jolle tuli seitsemän pistettä (Henderson kentällä, joten katsotaan). Kapteenivalinta Isakiin meni Schärin punaisen kortin takia vähän hutiin.
 

Aapee79

Jäsen
Eivätkö ottelun parhaat pelaajat tuota enää FPL-pisteitä?

Ja mikä on mielestänne hyvän ja ok:n välimaasto pisteitä yhdeltä kierrokselta?

Itselläni kävi hyvin sikäli, että vaihtopenkin kaverit eivät tuottaneet pisteitä yhtä paljon kuin kentälle valitut, pl. Raya jolle tuli seitsemän pistettä (Henderson kentällä, joten katsotaan). Kapteenivalinta Isakiin meni Schärin punaisen kortin takia vähän hutiin.
Suomen paras, sijoitus 38., veti viime vuonna 2695 eli 70p/kiekka. Tähän toki vaikuttaa chipit, tuplakiekkakaput yms. Lähtökohtaisesti se 50p on hyvä saada. Aina välillähän tulee kiekkoja, et kaikilla on toi 50 tiukassa tai kiekkoja, et 100 tuntuu olevan monella.

Paras pelaaja ei ole vuosiin ollut käytössä, joskin bonus point system on, mikä indikoi kyseistä asiaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hunajata, hunajata & Glory, glory Man United
Ihan jees alku, vaikka 4/5 midareista jäi pisteittä.

Puolustuksessa sitten napsuikin kaikki ja bonaripisteitäkin tuli hyvin.

Haalandin tarttis joku tehopinna tänään saada, jotta 80 pinnaa menisi rikki. Sopivasti EO% 90 luokkaa joten harvinaislaatuisesti Haalandin tehdessä pisteitä niistä hyötyisin vaikkei kapuna olekaan.
 

Liitteet

  • IMG_20240818_135932.jpg
    IMG_20240818_135932.jpg
    377,3 KB · kertaa luettu: 88

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Suomen paras, sijoitus 38., veti viime vuonna 2695 eli 70p/kiekka. Tähän toki vaikuttaa chipit, tuplakiekkakaput yms. Lähtökohtaisesti se 50p on hyvä saada. Aina välillähän tulee kiekkoja, et kaikilla on toi 50 tiukassa tai kiekkoja, et 100 tuntuu olevan monella.

Paras pelaaja ei ole vuosiin ollut käytössä, joskin bonus point system on, mikä indikoi kyseistä asiaa.
Hyvä tietopaketti, kiitos. Itselläni on nyt kasassa 49 pistettä, kun noita mainitsemiasi bonuksia kertyi muutamalle pelaajalle. Vielä Henderson, Gvardiol, Son ja Mateta jäljellä, joten teoreettiset mahdollisuudet tuohon 80 pisteeseen on, vaikka taitaakin jäädä alle.

Itse pelasin tätä viimeksi joskus nelisen vuotta sitten, joten jonkin verran muutoksia on tosiaan ollut.
 

Aapee79

Jäsen
80 täynnä ja vielä Porro jäljellä. Kai se Porro voisi jonku vaparin sisään iskee, niin on 90 lähellä. Nyt on tiukka pohdinta vaan edessä. Haaland ja ensi kierros. Tuplapelejä ei tällä kaudelle pitäisi hirveästi olla, joten onko jopa triplan paikka näin aikasessa vaiheessa. Ei hirveän paljon parempaa matchuppia keksi ja varmasti pelaisi Haaland ja varamies Salah. Keskellä kautta voi olla eri, kun on otteluruuhka.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
80 täynnä ja vielä Porro jäljellä. Kai se Porro voisi jonku vaparin sisään iskee, niin on 90 lähellä. Nyt on tiukka pohdinta vaan edessä. Haaland ja ensi kierros. Tuplapelejä ei tällä kaudelle pitäisi hirveästi olla, joten onko jopa triplan paikka näin aikasessa vaiheessa. Ei hirveän paljon parempaa matchuppia keksi ja varmasti pelaisi Haaland ja varamies Salah. Keskellä kautta voi olla eri, kun on otteluruuhka.

Pakko kysyä, että onko rahaa tarjolla jos on paras paikalla olleista?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulla on pientä dilemmaa päätöksenteossa seuraavan joukkueen valinnan kanssa. Osaisiko joku heittää näkemyksiä: kaksi neljästä pitäisi valita "avaukseen": Bailey (ARS), Mateta (WHU), Amad (BHA) ja Joao Pedro (MUN).
- Baileyn on vaikea loistaa Arsun puolustusta vastaan
- Onko Mateta jo 90 minuutin mies?
- Avaako Amad vai tuleeko vasta vaihdosta?
- Pääseekö Joao Pedro paikoille kymppipaikalta Unitedia vastaan?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
- Pääseekö Joao Pedro paikoille kymppipaikalta Unitedia vastaan?

Kymppipaikalta, eli usein toisesta aallosta tulee hyökkäykseen, ManUa vastaan… toisesta aallosta. Pedroon mä luottaisin, tosin Rutteriin käytin siirtoni kun oli merkitty keskikentälle ja hintaa 5.5 miljoonaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Aapee79

Jäsen
Mulla on pientä dilemmaa päätöksenteossa seuraavan joukkueen valinnan kanssa. Osaisiko joku heittää näkemyksiä: kaksi neljästä pitäisi valita "avaukseen": Bailey (ARS), Mateta (WHU), Amad (BHA) ja Joao Pedro (MUN).
- Baileyn on vaikea loistaa Arsun puolustusta vastaan
- Onko Mateta jo 90 minuutin mies?
- Avaako Amad vai tuleeko vasta vaihdosta?
- Pääseekö Joao Pedro paikoille kymppipaikalta Unitedia vastaan?
- Bailey ok, koska Villalla on hyvä ohjelma Arsun jälkeen. Toki Villalta Rogers on halvempi vaihtoehto.
- Pidin outona, että Mateta edes puolikkaan pelasi edellisessä. Luulin, että huilaisi, mutta jos ei lomia tartte, niin meneehän se sit. Voi olla kova valinta myöhempää kautta, mutta alkuun on nyt rotaatioriski.
- Amad on halpa, mutta tuleeko tosiaan vasta vaihdosta, niin kai rahalle löytyy muutakin varmempaa käyttöä. Itse toki olen jäävi tähän sanomaan, koska en ManUlta ottaisi kuin Fernan, jos olisi pakko.
- Pedro ampuu pilkut, mutta nyt kun Minteh on hirmu tikissä, Gruja ja Rutter tulossa uusina+Ferguson loukista janoamaan minuutteja, niin tässäkin voi olla rotaatioriskiä. Brightonilla on aika nippu tuonne hyökkäyspäähän ja taktiikka vähän vaihtelee. Neljästä hyökkäävästä paikasta tappelee oikeastaan 10 pelaajaa, kun nuo pari loukkia palaa...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Niinhän se vähän on, kun katsoo ketä kaikkia Brighton hommannut ja millä hinnalla. Toki eiköhän tuosta vielä esim. Ferguson lähde jollain mottipäisellä pois.
Ja etenkin kun katsoo, minkälainen myyntiarvo tuolla on osalla pelaajista.

Kokonaispointti ehkä siinä, että pelaajahankintojen ja joukkueenrakennuksen näkökulmista nuo ovat Valioliigan paras ja sanotaan vaikka kaoottisin seura.

PS. Päädyin nyt jättämään Baileyn ja Amadin penkille ja Pedron ja Matetan kentälle. Voi olla että Matetaa kadun kun tuottaa taas 45 minuutin panoksellaan yhden pisteen Amadin antaessa maalisyötön Rashfordille mutta nämä nyt ovat näitä.
 

Aapee79

Jäsen
Ja etenkin kun katsoo, minkälainen myyntiarvo tuolla on osalla pelaajista.

Kokonaispointti ehkä siinä, että pelaajahankintojen ja joukkueenrakennuksen näkökulmista nuo ovat Valioliigan paras ja sanotaan vaikka kaoottisin seura.

PS. Päädyin nyt jättämään Baileyn ja Amadin penkille ja Pedron ja Matetan kentälle. Voi olla että Matetaa kadun kun tuottaa taas 45 minuutin panoksellaan yhden pisteen Amadin antaessa maalisyötön Rashfordille mutta nämä nyt ovat näitä.
Esim. Minteh. Harakat maksoivat 8M hänestä viime kesänä. Ihmettelin, että mitenkä helkutti Brighton maksaa nyt 35M samasta äijästä. Noh, katsoo miehen peliesityksiä, niin ensi kesänä Brighton myy pelaajan sitten 70M pois. Ihanaa profiittia ja kaudeksi hyvä pelaaja. Scouttitiimi toimii.

Seuraavat seurattavat ovat Rutter ja Gruda. Paljon on nyt niissä kiinni rahaa, mutta kaiken mennessä putkeen, tulee heistäkin aikamoiset tulot. Toki välillä heillekin huteja sattuu, mutta erittäin järkevää toimintaa kaiken kaikkiaan Albionilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Barney

Jäsen
Mulla on pientä dilemmaa päätöksenteossa seuraavan joukkueen valinnan kanssa. Osaisiko joku heittää näkemyksiä: kaksi neljästä pitäisi valita "avaukseen": Bailey (ARS), Mateta (WHU), Amad (BHA) ja Joao Pedro (MUN).
- Baileyn on vaikea loistaa Arsun puolustusta vastaan
- Onko Mateta jo 90 minuutin mies?
- Avaako Amad vai tuleeko vasta vaihdosta?
- Pääseekö Joao Pedro paikoille kymppipaikalta Unitedia vastaan?
Klassinen "benching dilemma", jossa aina se penkille jäänyt pelaaja tekee paremmat tehot. Tämä on suurin syy, miksi itse panostan aina penkkiin mahdollisimman vähän, kun nuo 50-50 valinnat tuntuvat menevän useammin vihkoon kuin oikein. Avaukseen laittaisin noista kuitenkin itse todennäköisesti Matetan ja Joao Pedron.

Omalta osaltani meni ensimmäinen gameweek aika vihkoon kiitos Brunon tuhnuilun, Quansahin penkityksen puoliajalla ja Schärin tyhmästä punaisesta seuranneen Murphyn vaihtokomennuksen. FPL näytti taas sitä parasta puoltaan, mutta toivottavasti tulevalla kierroksella tuuri on kääntynyt. Quansahin ehdin vielä ennen hinnan putoamista vaihtaa Rico Lewisiin, joka on nyt yhdeksi tai kahdeksi kierrokseksi halpa kokeilu ennen wildcardia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jeffrey

Jäsen
Jäipä täällä myös 11 pisteen Wissa penkille ensimmäisellä kierroksella, ja tämän myötä 10 pistettä sivu suun. Nyt Wissa kehiin loukkaantuneen Solanken tilalle.

Toiselle kierrokselle Flekken pääsee Liverpoolin alta vaihtoon ja Areola maaliin. En jaksanut selvittää joko Walker on pelissä mukana, mutta Ipswich houkutti ja hän pääsi kentälle Ricen sijaan.

Kenties pitää tuota penkin tilannetta vähän selvittää kun Solanken lisäksi Branthwaite lienee sivussa jonkin aikaa. Joukkuetta pyrittiin kuitenkin tällä kertaa rakentamaan ilman niitä megaisimpia megatykkejä, joten vaihtopenkin käyttö ilman myyntejä pitäisi muistaa tehdä - ja osua näissä edes joskus.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä olen kyllä aivan paska tässä pelissä. Vaihdoin Sonin Dokuun. Laitoin Amadin penkille. Muutenkin ihan huonoja valintoja koko joukkue täynnä. Huoh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös