Lomalta palanneena kommentoinpa ketjua.
Hai kirjoitti:
Yksi asia missä olen aina arvostanut FF:ää jatkoaikaa enemmän on juuri tämän turhanpäiväisen itkun puute. Siellä voidaan keskustella kiivaastikkin ja heittää välillä aika kovaakin vettä kiukaalle ilman että joku paskahousu avaa itkuketjua moderaattoreista.
Kiitos viestistäsi, se oli juuri sitä mitä otsikolla hainkin. Haista vaan itse, vitun kusipää.
Asiasta sitten:
Monet viestit ovat juuri käsitelleet itse asiaa eli JA:n moderoinnin tasapuolisuutta, joka taas monilta oli jäänyt huomaamatta TOJ:n nerokkaasti siirtäessä keskustelun uuteen lempiaiheeseensa, eli tuomalla esiin juutalaisuuden, joka sitten, ah niin helposti kääntyy ns. "saako juutalaisutta solvata" keskusteluun.
Kuitenkin asiaakin saatiin aikaiseksi, eli Veli mjr:n postauksista voi lukea sen viisauden johon esim. allekirjoittaneen olisi pitänyt pystyä, mutta kun ei pystynyt. Älä provosoidu, jos sinua provosoidaa, vai miten se Koiviston ajatus silloin aikoinaan menikin.
Veli Mace kirjoitti aika tyhjentävästi, miten kirjoittaja voi pilata ketjun kuin ketjun.
Mace kirjoitti:
Minäpä kerron, millä lailla henkilö voi pilata ketjun. Hän avaa keskustelun tai tulee mukaan siihen enemmän tai vähemmän provosoivalla viestillä (missä ei ole toki mitään vikaa, jos näkemykset perustellaan asiallisesti ja kestävästi). Hän "perustelee" näkemyksensä, mutta kun nuo perustelut osoitetaan kestämättömiksi/puutteellisiksi tai jopa suoranaisiksi valheiksi, kirjoittaja siirtyy uuteen aiheeseen ohittamalla kritiikin tai vaihtoehtoisesti katoaa keskustelusta pariksi päiväksi vain palatakseen ketjuun myöhemmin uuden linkin kera. Jälleen saadaan aikaiseksi väittelyä hetken aikaa, kunnes kirjoittaja "joutuu" taas perääntymään. Kyseisellä pellellä ei ole pokkaa myöntää valheitaan ja niiden myötä tappiotaan väittelyssä, vaan hän aina tappion hetkellä vain pakenee paikalta palatakseen räksyttämään hiukan myöhemmin. Tällä tavalla henkilö pilaa ketjun. Tai tarkemmin sanottuna ketjut, tuo sama paskahan nimittäin toistuu useissa ketjuissa. Myös niissä, jotka eivät alun perin ole liittyneet lainkaan aiheeseen. Mielestäni on sangen uskomatonta, että tuollainen spammaaminen menee toistuvasti läpi.
Jokainen voi itse ajatella kenestä puhutaan.
Ja TOJ:lle suoraan: Ketjun avaukseni jälkeen aloittaessasi/jatkaessasi säälittäviä debatteja muilla keskustelupalstoilla muilla nimimerkeilläsi löytääksesi allekirjoittanut jatkamaan debattia omasta juutalaisvastaisuudestasi ei tuota tulosta, sillä niitä palstoja ei moderoida niin kuin JA:ssa ja johtuen nimenomaan siitä, niille palstoille allekirjoittanut ei kirjoita mitään.
JA:ssa voikin kysyä: Kuka on paras valvoja Pukin kaalimaalla? No Pukki itse!
Se siitä tasavertaisuudesta.
Praha kiittää ja kuittaa.