Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
heavy ja Osala#26, juu siis minullakin on 42" töllö johon vedän kuvan tietokoneelta hdmi 1.3 kaapelin kautta. Pitää tutkia vielä tuota vikaa ja katsoa lisää leffoja tuota kautta.
Joko odotin liikoja Cabin in the woods-elokuvalta tai sitten vaan olen ronkeli, mutta en jaksa ymmärtää, mistä tuon leffan saama hurja suosio johtuu. Kauhuleffana enintään keskinkertainen eli parempi kuin Teksasin moottorisahamurhaajat ja varsinkin Painajainen Elm Streetillä, mutta ei lähelläkään Jawsin tasoa.
Joko odotin liikoja Cabin in the woods-elokuvalta tai sitten vaan olen ronkeli, mutta en jaksa ymmärtää, mistä tuon leffan saama hurja suosio johtuu.
Näinpä. Ymmärrän kyllä täysin jos tuohon leffaan pettyy, koska sitä on vaikea kategorioida ja itsekään en oikein tiennyt mitä on tulossa kun teatterissa sen kävin katsomassa. Mutta elokuva oli positiivisesti hyvä! Puhdasta Kauhuleffaahan tuosta ei saa tekemälläkään, kuten sen katsomalla varmasti katsojalle selviääkin.Mikali kyseisen leffan laittaa kauhu-kategoriaan, ei ihmekaan etta pettyy tai on vahintaankin kaksijakoiset tunnelmat leffan jalkeen. Kyseessahan kuitenkin on satiirinen komedia joka tietylla tapaa parodioi seka kunnioittaa kulttikauhuelokuvia.
Löytyisiköhän jostain kätevästi listaa tämän vuoden aikana Suomessa ensi-iltaan tulleista elokuvista? Ajattelin pistää jokavuotiseen tapaan pystyyn äänestyksen parhaista leffoista, mutta lista puuttuu.
Nyt-liitteen nettisivuilta olen aina ennen listan saanut kätevästi kasaan, mutta nyt on nettisivujen formaatti muuttunut eikä listan kasaaminen käy ihan helposti.
Jos en listaa mistään helposti löydä, pistän äänestyksen vielä tämän vuoden puolella pystyyn ilman (ellei joku muu innokas nyt kerkiä ennen), mutta olisihan se kätevämpää jos sen saisi näkyville.
Mikali kyseisen leffan laittaa kauhu-kategoriaan, ei ihmekaan etta pettyy tai on vahintaankin kaksijakoiset tunnelmat leffan jalkeen. Kyseessahan kuitenkin on satiirinen komedia joka tietylla tapaa parodioi seka kunnioittaa kulttikauhuelokuvia.
Minulle leffa oli kyllä suuri pettymys laittoi sen sitten ihan mihin tahansa kategoriaan. En pysty käsittämään mihin hyvät arvostelut perustuvat, mielestäni satiirin keinot ovat liian hienovaraisia ja kauhun ja satiirin kanssa kikkaileminen ei toimi ja elokuva vaikuttaa täysin tusinaleffalta. Onhan siinä toki lukuisia parodisia viittauksia muiden leffojen eri hahmoihin ja dialogiin, mutta mielestäni leffa oli kyllä kertakaikkisen tylsä tekele. Komedian ja kauhun yhdistelmä on mielestäni jo lähtökohtaisesti huono idea, joten ehkä olen sikäli jäävi leffaa haukkumaan. Paskaa jokatapauksessa.
Noilla kahdella on se ero, että Hathaway on pätevä näyttelijä ja Biel taas on sellanen romcomhömppä joka välillä esiintyy efektitoiminnoissa. Ja koska kyseessä on Nolan, valinta noiden kahden välillä on helppo ja yksinkertainen, kuten näkyy muustakin castista.Anne Hathawayn esittämän kissanaisen tilalle olisin ottanut mielummin Jessica Bielin joka oli ollut kuulemma ehdolla myös. ;)
Tom Hardyn esittämä Bane oli kyllä uskottava pahis.
Jack Reacher elokuva nyt nähtynä. Ihan viihdyttävä ja hyvin tehty,muttei mitenkään mieleenpainuva. Reacher hieman erilainen pääosa henkilö, joten siltä osin hieman poikkeava elokuva. Elokuva jätti kyllä toivomaan lisää Reacher-elokuvia. One shot ei ole minusta kirjasarjan parhaimmistoa, vaikka ihan kelpo opus onkin.