Mainos

Jatkoajan KiekkoLady 2004

• 17 458
  • 143

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Vecchia Volpe
7. Mikä on suosikkijuomasi voitetun matsin jälkeen?
No juottaisin ensin joukkueelle runsaasti ananasmehua ja nauttisin vasta sitten jo jonkun mainitseman proteiinipirtelön.

Huh huh! Tämä on muuten yksi hauskimmista kommenteista, jonka olen jatkoajasta lukenut. Ananasmehu kannattaa aina...

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jaahas , mitenkäs lapsoset täällä jaksavat?
Niin, heti kun siirtyy ulkokauteen, vaikkakin bikinikausi on vielä edessä (huoh), niin sitä ikäänkuin tarvitsee (terasseilla ja muualla) enemmän lahjontaa kuin pimeään talvikaamoksenaikaan.

Että olen siis vakavasti huolestunut oman lahjomattomuuteni tasosta. En minä muuten.

Suosikkijoukkue
HIFK
Äänestyskäyttäyminen on ollut vähän vaisua. Meneekö tämä nyt sitten tuomaripeliksi? Tosin peliaikaahan on vielä jäljellä...

Taidanpa tuomarin ominaisuudessa avata äänestyksen, ja käyttää ensimmäisen ääneni.

Vedän kotiinpäin ja äänestän yhdellä äänellä Woman in Rediä.

EDIT: VNKST tai Gammonthis varmaan kertoo, onko tällä äänestyksellä mitään väliä, vai päättääkö jury voittajan.

Viimeksi muokattu:

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Äänestyksellä on tiätty väliä koska sehän on puolueeton ja demokraattinen tapa säästää jury lynkkaukselta.

Ja vielä kun löytyy se joku joka osaa laskea yli kymmeneen eli joutuu ottamaan varpaatkin avukseen niin hyvinhän tässä käy.
Juryä ei lynkata ja jos vielä sattuu niin hyvin että lahjuksia käytetään niin mikäs sen mukavampaa.

Jury on oikeastaan ( jos ei lueta sitä pienellä präntättyä tekstiä, kukapa sitä nyt lukisi ) ainoastaan sitä varten että jos nyt joku sattuu leimaamaan äänestyskorttinsa liian monella reiällä niin jury ottaa sitten kantaa siihen kuinka monta reikää lasketaan lopulliseen tulokseen. Että käy se lahjonta äänestäjillekin.
Juryn lahjominen on sitten täydellisen puolueetonta.

Monta loistavaa vastausta on jo tullutkin ehdokkailta ja vaikuttaa jopa siltä että ne jotka eivät vielä ole vastanneet kymysyksiin ovat katsoneet että taso on jo ennestään niin kova ettei sitä auta enää nostaa korkeammaksi. Tulee vaan niska kipeäksi.

Muistuttaisin vielä että todellakin tässä kilpailussa ON palkinto, sellainen noin 200 euron arvoinen naisten salkku. Asiallinen, musta tai tummansininen.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jaahas, se on sitten loppukirin aika. Palkintohan on se mikä se nyt on.
Että vielä on aikaa jonninverran viekotella uroita.
Niin, äänet pitää antaa juhannukseen mennessä ja sitten joku insinööriä sivistyneempi saa laskea äänet.

Palkinto toimitetaan perille oikeaan kaupunkiin kun vain siellä on jotakin juhlallisuuksia, no, kunhan vain on tapahtumaa jatkoaikalaisille, no, tai edes vaikka äpfeljotakinliianpitkää- maistajaiset.

Anti palaa viime viritykset.

Woman In Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiteluita

Tämä tulee nyt vähän myöhään, mutta etkö millään voisi yrittää vaihtaa sitä somaa salkkua lasten kantorinkkaan tai kahteen, pääsis vähän tonne Espoon männikköön itikoiden syötäväksi? Palmrothin mallikin kyllä käy, vaikka Tatonka tai Deuter ois niinku sillai kivampi, kun säilytystilaa saisi olla mielellään muullekin kuin huulibunalle ja aaneloselle.

Jos tämä sopii, voin laittaa poste restanten tai Hakametsän vaksin kautta tulemaan vaikka kannun synteettistä öljyä teitsin ooppeliin ja paketin jotain tuoretta merkkivoita uusien perunoiden päälle kesälomille.

Vai juhlallisuuksia! Kaikkihan näkisivät, että WIR ei olekaan hemaiseva kypsä beibe vaan äänenmurrosta poteva pojankoltiainen. Siinä ei auttaisi peruukki eikä verkkosukka. Mutta eipä mennä asioiden edelle.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen missannut ilmeisesti jotain elämää suurempaa.

Auttaako yhtään, jos vetoan korkeaan ikääni ja PA-laitteistojen äärillä seisoskelun johdosta heikentyneeseen kuulooni? Voiko nainen pyytää SäPiä? Yksikin säälipiste plakkarissani olisi toiveiden täyttymys. Vastaukseni jokaiseen kysymykseen on jo totuttuun tapaan 'Roman Vopat'.

Your truly,
Kerstin von Hügelknüfel Sturm und Taxis

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti gammonthis

Palkinto toimitetaan perille oikeaan kaupunkiin kun vain siellä on jotakin juhlallisuuksia, no, kunhan vain on tapahtumaa jatkoaikalaisille, no, tai edes vaikka äpfeljotakinliianpitkää- maistajaiset.

Vai niin, maalaisladyjen on sitten turha vaivautua ceeveittensä kanssa koska "insinööriä sivistyneempi" joutuu noteeraamaan vain kaupunkilaisehdokkaiden saamat äänet.
Ja minä kun niiin olisin sen salkun tarpeessa...
...ja mielelläni olisin järjestänyt suureellisen palkintojen jaon torvisoittokuntineen ja muine tykötarpeineen, mutta olkoon sitten.

Vastaan kuitenkin yhteen ehdokkaille esitettyyn kysymykseen, vaikka en siis ehdokas varsinaisesti olekaan.
Rööri kysyi, onko tullut pudotettua kenkää tai jotain muuta tavaraa, taksiin kiiruhtaessa ns. jälleennäkemisen toivossa.
Vastaus:
Minulle tuollainen kenkäjuttu tapahtui käänteisesti kerran kesällä noin parikymmentävuotta sitten.(vai oliskos siitä vähän enemmän)
Olin erään mukavan poikahenkilön seuralaisena eräissä yksityisissä juhlissa. Juhlapaikkana hyvin tuntemani perheen koti.
Tuohon aikaankin osattiin jo "bilettää" joten ihan kivat juhlat jne...
Kotiinlähdön ajan koittaessa tämä seurassani ollut poika vastusteli kovasti lähtöäni ja oli luonnollisesti halukas jatkamaan juhlintaa kanssani aina seuraavaan elämään asti.
Tylsänä tyyppinä halusin kuitenkin kotiin ja viis veisasin tuon nuorukaisen palavista katseista.
Taksin saapuessa en löytänyt mistään toista Palmrothin huippumuodikasta kesäsaapikastani. Taksi käännytettiin pois ja alkoi raivoisa "saappaanmetsästys" mutta tulosta ei syntynyt.
Loppuviimein jouduin menemään lauantaiaamuna taksiin juhlamekko päällä ja paljain jaloin.
Samapa tuo mitä taksari ajatteli mutta muutama päivä myöhemmin olin tässä "juhlatalossa" perheen mukana kahvipöydässä ja kuinkas ollakaan. Perheen silloinen pikkutyttö hosasi jotain Barbiensa kanssa ja pudotti TV:n päältä jotain jonka perheen äiti meni nostamaan telkkarin takaa.
En muista mikä tavara saapikkaani lisäksi TV:n takaa löytyi.
Siinä tilanteessa en muista ainakaan kertoneen saappaan omistajaa, enkä muista sitäkään miten saappaan lopulta takaisin sain. Sen muistan, että tuo saappaan piilottaja jäi kuvioista...
...onneksi, sillä näin hänet eilen. Oli poika ukkoontunut ja rapistunut, lihonutkin ainakin kolmekymmentä kiloa...huh.
Kumma kun miehet muuttuu vanhetessaan sellaisiksi, hmm, no kyllä te tiedätte.

Terveisin koo

PS. Tuo vallllssssi hämyisessä kapakassa kysymys.
En nyt millään muista sen nimeä mutta se menee näin:
hmmhmm hyymh hmyyh hyy hyymhyyhyy hyyhymhyhyy jne
Voisin kysyä tietysti biisi hukassa ketjustakin jos
ette tuosta tunnista.

Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Että vielä on aikaa jonninverran viekotella uroita.

En mie oikein osaa, kun mie olen vain Lappeenrannasta ja tämmönen hassu opiskelijatyttönen. Tiiäthän sie nyt.

No, jos mie vaikka kerron miun päivästä. Ei se kyllä ole viekottelua eikä viritystä, mutta kun mie olen vain oma itseni enkä oikein muuta tähän nyt osaa laittaa. Siitä tulisi liian teennäistä, ja mie inhoan sellaista ihmisten teennäisyyttä ja ihme lipevyyttä.

Mie kävin tänään tuolla Villmanstrandin suuressa keskustassa. Tai ekana mie kyllä kävin yhden rakkaan ihmisen luona sairaalassa. Hän ei ole kovin hyvässä kunnossa, mutta toivoa toipumisesta on olemassa. Eihän siellä helppoa ole käydä, koko iso osasto on täynnä pitkäaikaispotilaita, mutta ei elämässä muutenkaan ole aina niin helppoa. Ja ehkä mie ainakin käynneilläni osoitan tälle ihmiselle, että todellakin rakastan häntä ja haluan hänen toipuvan. Ja omaakin terveyttä osaa aina arvostaa ihan eri tavalla, kun sieltä tulee pois.

Sairaalassa vierailun jälkeen mie näin erästä miun hyvää ystävää. Ensin tosin kävellä köpyttelin ystävän luo mokkapopot jalassa keskeltä kaikkia vesilätäköitä. Vähän litsläts-ilma, mutta onneksi miulla oli sentäs sontikka mukana. Huristeltiin sen autolla ihan ydinkeskustaan ja lähdettiin vähän kiertelemään. Kaveri osti aika hienot farkut eräästä kaupasta, ja sen kunniaksi käytiin kaffellakin. Mie kyllä tosin join vain jäävettä, ei oikein ollut kahvittelu-olo. Miun lempivaatekaupasta löysin itselleni takin, joka tosin menee jakkunakin kesän juhlissa. Vähän heräteostos se oli, mutta tykkäsin siitä niin paljon. Sitten mietin sitäkin, että tein kumminkin läpi toukokuun töitä opiskelun ohella, joten kai voin vähän hemmotellakin itseäni palkkarahoillani. Ensi kuun hemmottelua on sitten Ilosaarirock, lipun tosin ostin jo tästä samasta tilistä... Meniköhän tässä jokin ristiin nyt?

Nyt mie oon aika hyvää mieltä olosta ja elämästä, vähän aikaa sitten lähes tanssitti, kun oli niin hyvää musiikkiakin. Kissakin näyttää olevan hyvää mieltä, kun se nukkuu tuossa vieressä. Kai se on tyytyväinen, kun äsken kävi niin, että itse söin miun voileivästä leivän ja tomaatin, se kinkun. Aika epeli. Kaverin kanssa oli kuitenkin myös oikein hauskaa koko päivä, eikä tuo vesisadekaan oikein miuta jaksa lannistaa. Tai no, illalla miusta olisi kivaa päästä kävelylenkille, voisin mennä vaikka jäähallinkin ohi, niin näkisin, miten remontti etenee. On kyllä tosi hyvä juttu, että tuo meidänkin halli remontoidaan. Ja itse seurankin remontti on vaikuttanut ihan hyvältä. Tosin SaiPa on miulle aina ykkönen pelattiin sitten liigassa tai Suomi-sarjassa.

Mie huomaan, että kirjoitan ihan järjentöntä löpinää vailla mitään tolkkua. Miulle vaan aina välillä käy näin, innostun kirjoittamisesta ja sitten voisin kirjoittaa ties miten paljon. Tänne Jatkoaikaankin olen postaillut joskus pitkiä, pohtiviakin tekstejä. Uskon, että jos olette lukeneet niitä, niin tiedätte suuntaa antavasti, mitä mie tässä elämässä arvostan ja millainen ihminen noin suurin piirtein olen. Ja onhan jotkut miut tavanneetkin, kun olen rohkaistunut olemaan melko aktiivinen kaiken maailman miittingeissä. Seuraavaksi mie varmaan saattaisin kirjoitella tuonne alkoholia käsittelevään ketjuun. Meinasin itsekin avata samanlaisen, mutta näköjään nopeat syövät hitaat myös täällä. Sinnekin saattaa tulla aika pitkä teksti, mutta katsoos nyt.

Miusta tämmöset skabat on aika hauskoja, kun voi ottaa lunkisti ja vain kirjoitella. Samalla mie tykkään kuunnella musiikkia, vaikka Alice Cooperia tai Timo Rautiaista tai Kotiteollisuutta tai Edguyta tai...

Nyt mie kyllä lopetan tän pölinän. Tai näppäimistön naputtamisen. Sen kuitenkin voisin vielä todeta, että sitten kun mie olen iso, niin salkku voisi olla aika tyylikäs kapine kanniskella mukana. Sitten kaikki luulisivat, että mie olen oikein hieno, ylpeä nainen, jota toki olen enemmän tai vähemmän myös todellisuudessa, mutta hienosteleva nirppanokka on silti todella kaukana. Siperia opettaa.

Tsau.

Ps. Hitsi, miusta tuntui tosi oudolta kirjoittaa tänne omalla murteella. Toivottavasti ei tule penalttia. Jos tulee, niin mie kyllä protestoin. Osaan olla halutessani hankalakin, tosin aika usein alkaa jossain vaiheessa hymyilyttääkin.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jaan ääneni, kaikki kaksi.

Toisen saa Koo, jaa että höh miksikö. Ei kai sitä perustella tarvihe, sääntöjen mukaan. Säännötön perustelu on porkkanamaan viljelysteoria ja siitä hillosofisesti lohkeillut elämän epämyötämielisyyden älytön ja kieroutunut ylistyslaulu.

Toinen ääni on vielä mietinnässä, useampi tasavahva, tai siis näissä tapauksissa kun on leidit kyseessä ei saisi käyttää millään muotoa ilmaisua tasa-mitätahansa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Annan ääneni Vecchia Volpelle, vaikkakin em. pirtelö onkin tietääkseni lähinnä hiilihydraattipitoinen juoma. Sopii siis hyvin palautumiseen urheilusuorituksen jälkeen.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaan ääneni, kaikki kaksi.

Toisen saa Koo
Pihtari !
Saanko myös toisen äänesi jos salkkua tuodessasi laulan "sen valssin" kauniilla altollani.
Minulla on lahjoja ja varsinkin taipumusta lauluesityksiin. Viikkositten lauloin legendaarisen, Teuvo maanteiden kuningas ja kuulemma moneen kertaan, aamupäivällä, makuuasennossa enkä taatusti ollut tolkuissani... kuten yleensä olen... ainakin laulaessani.

Terveisin koo

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestän kaikilla minulla suoduilla äänillä nimimerkki Poisonia. Vaikuttaa mukavalta tyttöseltä tekstiensä perusteella. Suosikkijoukkueesta tälle neidolle pieni miinus, mutta hänestä saamani kuva jää silti hyvinkin positiiviseksi.

Ugh

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jaahas, äijät, pojat ja köriläät. Äänestysaika on loppumaisillaan eli teillä on nyt kiire, mutta eihän se ole edes ihme.

Lukekaa tarkasti ja ajatuksella (?) ehdokkaiden paljastavat ajatukset tärkeisiin kysymyksiin ( onhan niitäkin ) ja tehkää päätöksenne, heti.

Jokaisella on siis kolme ääntä eli selvyyden ( näin juhannuksena ) vuoksi jokainen saa äänestää kolmea eri leidiä.

Nyt kuitenkin kun kaikki, paitsi minä, olette ihan äimänkäkisessä filosofis-emfoorisessa tilassa niin äänestysaika sitten ( kjäh kjäh ) loppuukin keskiviikkona 30 kesäkuuta kello 24 minun kelloni mukaan ( se on väärässä mutta ei sitä kukaan tiedä kiten paljon ja mihin suuntaan ). Tällä nerokkaalla päättymispäivän muutoksella pelastamme sen ettei tule tehtyä vääriä päätöksiä kännipäiten. Ja , niin, mitä sitten vaikka tulisikin....

Miettikää tarkasti myös siksi että tässä kilpailussa ON palkinto.
Kuka sen sitten ansaitseekin.

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Oho, olen näköjään tälläisessäkin tuomarina. Noh, käytän sitten arvokkaan ääneni, ja äänestän... Vecchia Volpea!

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Heleppo.

Poison.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ennen kuin katoan pois sivistyksestä kymmenen päivän ajaksi (lue: lähden paimentamaan lapsia leirille) haluan antaa omat ääneni tässä kilpailussa.

Jos ääniä kerran on kolme käytössä, niin jaan ne siten, että yhden äänen saa pirteydestä ja positiivisuudesta irGGu. Loput kaksi annan Annulille, joka osaa kirjoittaa sekä asiantuntevaa että humoristista tekstiä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mainion kieron huumorin omaava nimimerkki Serppa saa minun kaikki ääneni. Myös suosikkijoukkue hieman väkisinkin tässä kohtaa vaikutti ratkaisuun. ;)

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Turhaan te niitä ääniä kasaatte, tai ei siis ihan turhaan (voihan sillä olla johonkin vaikutusta), sillä jokaisella äänestäjällä on siis mahdollisuus äänestää yhtä, kahta tai kolmea leidiä ja jokainen leidi saa vain yhden äänen per äänestäjä.
Jos äänestätte kaikilla äänillänne jotakuta niin hän saa siis teiltä yhden äänen.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tjaha...kerrankin äänestys jossa ei tarvitse miettiä.
On vain yksi ja ainoa vastaus: Annuli
Kaikki ääneni hänelle.

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Jaahah, unohdin sitten osallistua tähän kisaan, tosin mahdollisuudet olisivatkin olleet aikas minimaaliset näin kovassa sarjassa.
Mutta uhmaan nyt kuitenkin paria sääntöä. Muistelisin että jossain olisi mainittu, että vain miehet saavat äänestää. Ääneni saa kuitenkin ehdottomasti Poison.
Ja eikös tämän äänestysajan pitänyt loppua Juhannuspäivänä, vai tuliko aikalisä?

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lohdutuskaa

Onko lohdutuspalkintoa gammothis ? Näyttää siltä, että minun lady-likeäni ei ymmärrä muut kuin ”omat” joten minä häviän tänäkin vuonna. Ainakin jotain kriisiapua tarvitsen onhan tämä nyt yhdelle naiselle liikaa kestää tällainen …nyyh.
Kiitos kuitenkin Riksalle krobbelle ja päätuomarille, hyvä että jotkut edes ymmärtää...
Enkä minä nyt sen salkun perään niin tosissani, mutta kun olisin järjestänyt ne juhlat niin mielelläni. Ajatelkaa nyt, kunnon hämäläiset pidot: olisi juotu sahtia, syöty talkkunaa ja kerrottu kilpaa turkulaisvitsejä.

Niin, että onko lohdutuspalkintoa ?

Terveisin koo, vain prinsessa

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Tein nerokkaampaakin nerokkaamman liikkeen ja jatkoin jo juhannuksena äänestysaikaa tämän kuun 30. päivään asti. Kaikki olivat kuitenkin niin jurrissa että äänet olisivat menneet ihan solmuun.
Että elkäätte peljätkö voitelurahojenne vuoksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy