Mainos

Jatkoajan KiekkoLady 2004

• 17 451
  • 143
Ohhoh! Meikäläinen on nyt täällä ihan huuli pyöreänä. Taisi mennä leukakin sijoiltaan... Jos olisin lukenut viestejä aikaisemmin, olisinkin varmaan lähtenyt baariin juhlimaan. Kiitokset vain kaikille äänestäneille ja järjestäjälle!! Pitäisiköhän minun nyt alkaa tuhertaa onnenkyyneleitä..?

Täytyy tästä varmaan lähteä sulattelemaan tätä yllättävää asiaa...

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Oooh, Rimprenpsa, vähän ihquuuu...

Olen syvästi liikuttunut ja sillai... Aivoni hyppäsivät narikkaan saatuani tämän ihanaisen arvonimen.

Sniff, alkaa melkein itkuttaa. Mä sitten rakashtan teitä kaikkia.

Mistähän mulle löytyisi jääkiekkoilija. Eikös perintöprimpsensat niitä kerää...

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Minne saa palkinnot lähettää ?
Joku osoite pitäisi olla tai joku joka toimittaa palkinnot henkilökohtaisesti perille.
Jos on vaikka joku fanklubi ?

Ja muistakaa että juhlallisuudet pitää olla , seremonie protocolaire. Kuvakavalkadeja, fanfaareja, ilotulitus, affesostuyjotakin ja vaikka mitä.

Lähettäkää vaikka pm tai email muddog£luukku.com

Vecchia Volpe, asiallinen salkku , arvo n. 200e
Annuli, prinsessapalkinto, pieni
koo, rinsessapalkinto, pieni

hopihopi, lomat alkavat!

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Noniin, tehdään sitten vaikka niin että joku sellainen tamperelainen joka menee Raumalle tai ainakin Pitsiturnaukseen ottaa salkun haltuunsa ja toimittaa sen henkilökohtaisesti perille fanfaarien kera. Sellainen saa sitten ottaa yhteyden emailin kautta. Tai jos joku tuntee henkilökohtaisesti Vecchia Volpen niin sitä kautta sitten.
Samoin Annulin kanssa eli joku joka menee Poriin ja tuntee niin voi toimittaa palkinnon, pienen.
Kuka tamperelaisista tuntee koon niin jne.

Palkinnot toimitetaan perille, sateessa tai paisteessa, läpi tuulen ja myrskyn.

Mutta ehdoton edellytys on tiätty juhlallisuudet ja kamerat sekä ainakin selostus juhlatilausuudesta tänne palstalle.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti gammonthis

Kuka tamperelaisista tuntee koon niin jne.
Minua ei tunne kukaan, tietenkään, sillä olen salaperäinen nainen. En myöskään saanut lupaa lähettää osoitettani ja puhelinnumeroa vieraalle miehelle, joten ajattelin ehdottaa suorasukaisesti sokkotreffejä. Voisimmekohan tavata Hakametsässä, jotta saisin rinsessapalkintoni.
Minä aloitan odottamisen Tampere-Cupissa, jatkaen kevääseen asti. Löydät minut A-3:sta Tapparan pelaaja-aition takaa riviltä 11, aivan aukon reunasta.
Luultavasti minulla on silloinkin tummanruskeat pitkät hiukset ja varmuudella tunnistat minut vieressäni olevasta Tapparan tarroilla somistetusta styrox boksista (ne shampanjat) sekä tietenkin kruunusta.
Olisi kiva jos voisit tulla erätauolla, etten joutuisi pitämään sokkoliinaa silmilläni pelin aikana.

Terveisin koo

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Kah, istumme sitten melkein naapuruksina. Sellaiset kymmenkunta ihmistä siinä välissä, onhan sekin toki riittävästi, niih.
Mutta saakohan siinä syylarissa pitää sitä kuohuviiniä pelien aikana vai joudutko vain pommakkia tarjoilemaan eli jos on pommakkia niin ei tule sokoista mitään.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti gammonthis
Mutta saakohan siinä syylarissa pitää sitä kuohuviiniä pelien aikana vai joudutko vain pommakkia tarjoilemaan eli jos on pommakkia niin ei tule sokoista mitään.
Minulle on luvattu erivapauksia tällaisen erikoistapauksen suhteen joten ei ole Pommacia. Sain luvan käyttää jäähallin savukonettakin joten odota vaan...
Hauskaa lomaa ja nähdään pian!

Terveisin koo

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Minut taas tuntee kaikki ja minä en tunne ketään tai vaikka tuntisin, en näe... Eli en ole ylpeä enkä kopea, vaikka prinsessa nyt olenkin, olen vain sokea. Muuten olisin loistavaa tuomariainesta, mutta en osaa jarruttaa luistimilla...

Jääkiekkokausi alkaa Pitsissä, mutta sinne ei varmaan tamperelaisia eksy. Itsehän ajattelin sinne sonnustautua upouuteen tyllimekkooni, jonka hankin uuden tittelini kunniaksi. Nimikirjoituksella varustettuja postikortteja riittää sadalle ensimmäiselle.

Re: Koska juhlitaan voittajaa?

Viestin lähetti sopuli
Itse olen ainakin saapumassa paikalle. Uskoisin, että paikalla nautitaan ananasmehua.

En oo ikinä ollut menossa Pitsiturnaukseen omien juomien kanssa. Sallitaankohan siellä "korkkaamattomat" ananasmehupurkit..?

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Seremonie Protocolaire on suunnitelmissa järjestää Tampereella lauantaina 14.8.2004 eli suoritetaan palkintojenjako asiaankuuluvin seremonioin.
Paikasta käydään vielä neuvotteluja sekä myös kellonajasta mutta todennäköisesti paikka on lähellä Ratinaa.
Paikalla on kiekkoasiantunteva palkintojenjakaja, nimeä ei vielä paljasteta mutta asiantuntemusta löytyy ihan tarpeeksi, jopa liikaakin.
Fanfaarinsoittajaa vielä etsitään ja jos ei löydy niin paikalla on ainakin yksi torvi. Halukkaita fanfaarinsoittajia pyydetään ottamaan yhteys.
Pidämme huolen että seremoniapaikalta löytyy ainakin ananasmehua.

Paikka ja ajankohta ilmoitetaan tässä ketjussa kun neuvottelut on saatu onnelliseen lopputulokseen.

Viimeksi muokattu:

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Nyt näyttääpi siltä että palkitseminen *mahdollisesti* tapahtuu joskus lauantai-illan kuluessa *jossakin* Laukontorin läheisyydessä.
Tietenkin palkittavankin tai ainakin palkittavien pitäisi olla paikalla muuten se on sitä että vain torvi on paikalla.

Itse olen paikalla lyhyelläkin varoitusajalla mutta mainitsemani kiekkopersoona tarvitsee hieman enemmän varoitusaikaa.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Keitähän pojat ovat palkitsemassa??? Itsehän en kauniista Porista inahda tuumaakaan mihinkään suuntaan, jolleivat Ässät pelaa ja käsittääkseni Tampereella ei pelejä ole.

Joudunko luopumaan kruunustani ja tyllihameestani????

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Vähintäänkin palkitsemme itsemme ananasmehulla.
Ananasmehu roks!
Ja sitäpaitsi se on hyvää kossun kanssa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mielestäni on vähintäänkin kyseenalaista perua osallistuminen näin myöhään. Kilpailun makunen, gammonthis, on nähdäkseni nähnyt melkoisen määrän vaivaa saadakseen aikaan voitokkaiden naisten arvolle sopivan tilaisuuden. Mä hommaan vaikka Matti Hagmanin sinne, niin Annulikin pääsee ex-jääkiekkoilijan kainaloon. Ollut kuitenkin änärissä ja kaikkeee...

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ettei tehdä grand galaa ja etteivät kaikki teeveeyhtiöt ja lehdet rynnistäisi paikalle salamana ( sillä onhan tämä ensimmäinen kerta kun palkintojenjako suoritetaan ja seuraavalla kerralla, kun on jo perinteitä vaikka muille jakaa, voidaan tehdä isompi gaala iltapukuineen ja kaikkineen ) niin eipä ilmoitetakaan paikkaa ja aikaa suoraan vaan heitetään pieni miettimistehtävä innokkaalle yleisölle ( sillä onhan yleisö innokasta, onhan ) :

Aika löytyy kun muistelette sitä scifisarjaa jossa pääosaa esittää entinen ihmemies McGyver tai jotakin ja sitä mitä muuta Tampereella tapahtuu lauantaina.

Paikka ei ole se missä muuta tapahtuu vaan miettikääpä vaikka sarjoja Treasure Island ja Peter Pan. Idyllinen, hämyisä paikka kun lähdetään löööveboatilta.

Just joo ja niin, no niin.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Eppujen portit aukeavat klo 16 eli siitä normi tunti aikaeroa eli klo 17 , star(t)gate.

Treasure Island , Kehräsaari , matkalla lööveboatist (Suvilaiva)Ratinaanpäin, Hookin takana sisäpihalla.

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jatkoajan hallitseva Kiekkolady 2004, Vecchia Volpe, on saanut palkintonsa : Kiekkolady 2004 lautasen, asiallisen salkun sekä nahkalippiksen.
Palkinnot jakoi hieman menestystä jääkiekossa saavuttanut Rauno Korpi sekä juryn puheenjohtaja.

Tilaisuuden kunniaksi nautimme 100% ananasmehua ja huomasimme virkistyneemme.

Rinsessapalkinnot toimitetaan postitse sekä kiekkopyhätössä.

Suuri ja loistava kiitos kaikille osanottajille sekä myös kiitosta pitää jakaa juryn jäsenille ja kaikille mielenkiintoisia ja asiallisia kysymyksiä tehneille sekä äänestäjille.

Lady,
se on nimenä ihan hieno
ja kaikenlaisia vaatimuksia
vaativa
sekä
osoitus loisteesta
ja säihkeestä
mutta
varsinkin
Jatkoajan KiekkoLady
se
nimityksenä vaatii
huomattavan paljon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy