Viestin lähetti gammonthis
Että vielä on aikaa jonninverran viekotella uroita.
Anti palaa viime viritykset.
En mie oikein osaa, kun mie olen vain Lappeenrannasta ja tämmönen hassu opiskelijatyttönen. Tiiäthän sie nyt.
No, jos mie vaikka kerron miun päivästä. Ei se kyllä ole viekottelua eikä viritystä, mutta kun mie olen vain oma itseni enkä oikein muuta tähän nyt osaa laittaa. Siitä tulisi liian teennäistä, ja mie inhoan sellaista ihmisten teennäisyyttä ja ihme lipevyyttä.
Mie kävin tänään tuolla Villmanstrandin suuressa keskustassa. Tai ekana mie kyllä kävin yhden rakkaan ihmisen luona sairaalassa. Hän ei ole kovin hyvässä kunnossa, mutta toivoa toipumisesta on olemassa. Eihän siellä helppoa ole käydä, koko iso osasto on täynnä pitkäaikaispotilaita, mutta ei elämässä muutenkaan ole aina niin helppoa. Ja ehkä mie ainakin käynneilläni osoitan tälle ihmiselle, että todellakin rakastan häntä ja haluan hänen toipuvan. Ja omaakin terveyttä osaa aina arvostaa ihan eri tavalla, kun sieltä tulee pois.
Sairaalassa vierailun jälkeen mie näin erästä miun hyvää ystävää. Ensin tosin kävellä köpyttelin ystävän luo mokkapopot jalassa keskeltä kaikkia vesilätäköitä. Vähän litsläts-ilma, mutta onneksi miulla oli sentäs sontikka mukana. Huristeltiin sen autolla ihan ydinkeskustaan ja lähdettiin vähän kiertelemään. Kaveri osti aika hienot farkut eräästä kaupasta, ja sen kunniaksi käytiin kaffellakin. Mie kyllä tosin join vain jäävettä, ei oikein ollut kahvittelu-olo. Miun lempivaatekaupasta löysin itselleni takin, joka tosin menee jakkunakin kesän juhlissa. Vähän heräteostos se oli, mutta tykkäsin siitä niin paljon. Sitten mietin sitäkin, että tein kumminkin läpi toukokuun töitä opiskelun ohella, joten kai voin vähän hemmotellakin itseäni palkkarahoillani. Ensi kuun hemmottelua on sitten Ilosaarirock, lipun tosin ostin jo tästä samasta tilistä... Meniköhän tässä jokin ristiin nyt?
Nyt mie oon aika hyvää mieltä olosta ja elämästä, vähän aikaa sitten lähes tanssitti, kun oli niin hyvää musiikkiakin. Kissakin näyttää olevan hyvää mieltä, kun se nukkuu tuossa vieressä. Kai se on tyytyväinen, kun äsken kävi niin, että itse söin miun voileivästä leivän ja tomaatin, se kinkun. Aika epeli. Kaverin kanssa oli kuitenkin myös oikein hauskaa koko päivä, eikä tuo vesisadekaan oikein miuta jaksa lannistaa. Tai no, illalla miusta olisi kivaa päästä kävelylenkille, voisin mennä vaikka jäähallinkin ohi, niin näkisin, miten remontti etenee. On kyllä tosi hyvä juttu, että tuo meidänkin halli remontoidaan. Ja itse seurankin remontti on vaikuttanut ihan hyvältä. Tosin SaiPa on miulle aina ykkönen pelattiin sitten liigassa tai Suomi-sarjassa.
Mie huomaan, että kirjoitan ihan järjentöntä löpinää vailla mitään tolkkua. Miulle vaan aina välillä käy näin, innostun kirjoittamisesta ja sitten voisin kirjoittaa ties miten paljon. Tänne Jatkoaikaankin olen postaillut joskus pitkiä, pohtiviakin tekstejä. Uskon, että jos olette lukeneet niitä, niin tiedätte suuntaa antavasti, mitä mie tässä elämässä arvostan ja millainen ihminen noin suurin piirtein olen. Ja onhan jotkut miut tavanneetkin, kun olen rohkaistunut olemaan melko aktiivinen kaiken maailman miittingeissä. Seuraavaksi mie varmaan saattaisin kirjoitella tuonne alkoholia käsittelevään ketjuun. Meinasin itsekin avata samanlaisen, mutta näköjään nopeat syövät hitaat myös täällä. Sinnekin saattaa tulla aika pitkä teksti, mutta katsoos nyt.
Miusta tämmöset skabat on aika hauskoja, kun voi ottaa lunkisti ja vain kirjoitella. Samalla mie tykkään kuunnella musiikkia, vaikka Alice Cooperia tai Timo Rautiaista tai Kotiteollisuutta tai Edguyta tai...
Nyt mie kyllä lopetan tän pölinän. Tai näppäimistön naputtamisen. Sen kuitenkin voisin vielä todeta, että sitten kun mie olen iso, niin salkku voisi olla aika tyylikäs kapine kanniskella mukana. Sitten kaikki luulisivat, että mie olen oikein hieno, ylpeä nainen, jota toki olen enemmän tai vähemmän myös todellisuudessa, mutta hienosteleva nirppanokka on silti todella kaukana. Siperia opettaa.
Tsau.
Ps. Hitsi, miusta tuntui tosi oudolta kirjoittaa tänne omalla murteella. Toivottavasti ei tule penalttia. Jos tulee, niin mie kyllä protestoin. Osaan olla halutessani hankalakin, tosin aika usein alkaa jossain vaiheessa hymyilyttääkin.