Jatkoajan KiekkoLady 2004

  • 17 296
  • 143

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: Kisamaskotin kysymykset

1. Oletko koskaan suudellut sammakkoa prinssinkaipuussasi?

Huoh, niin monta kertaa, että laskuissa on mahdotonta pysyä. Yksikään sammakko ei ole muuttunut komeaksi prinssiksi, vaan aamusella on kuitenkin pitänyt tuijotella punoittaviin silmiin ja sänkiseen leukaan eiku siis sammakkoa.

2. Miksi äitipuolet ovat niin ilkeitä ja julmia, mutta puunhakkaajat ja metsästäjät kilttejä?

Äitipuolet ovat ilkeitä, koska naiset kadehtivat aina toisiaan. Miehet, kuten tässä nyt ehkä seksistisesti oletan puunhakkaajien ja metsästäjien olevan, taas pyrkivät miellyttämään naisia ja näin ollen ovat kilttejä ja maskuliinisia.

3. Oletko koskaan havahtunut tunteeseen, ruman ankanpojan lailla, että olet oikeastaan aiemmin kadehtimaasi rahvasta huomattavasti kauniimpi ja älykkäämpi?

En ainakaan vielä, odotan tosin tuota päivää, ehkä se joskus koittaa minullekin.

4. Onko oikeasti oltava tiilitalon verran ahkera, ettei tule syödyksi. Eikö huolettomien viulistien ja kurtun vanuttajien kohtaloa voitaisi lientää?

Ilman muuta voitaisiin, etenkin kurtun vanuttajien kohtalo huolettaa minua niinkin paljon, että olen jo harkinnut kääntymistä Amnestyn puoleen.

5. Jos pistäisit lumisena talvi-iltana värttinällä sormeesi, niin toivoisitko siinä ebenpuisen ikkunalaudan äärellä synnyttäväsi joskus punahuulisen tytön, jonka iho olisi kuin lumi ja hiukset ebenpuun tummat. Eikö kenellekään kelpasi valkeahampainen neekeripoika, jonka kieli näyttää punaiselta?

Vaikea kysymys, neulat ja minä emme sovi yhteen, siksi kaikki neulat talossani ovat tylppäkärkisiä. Jos nyt kuitenkin pistäisin sormeeni, ajatukseni eivät hyppäisi tuleviin lapsiini, vaan siihen, kuinka hienosti veri pursuaakaan tuosta mitättömän pienestä neulanpistosta ja joutuisin taistelemaan itseäni vastaan, etten puristaisi sormea, jotta verta tulisi ihan pikkaisen enemmän. Mutta vastauksena toiseen kysymykseen, kyllä minulle kelpaisi.

6. Jos olisit nukkunut 1000 vuotta ruusujen ympäröimänä linnassa, niin nolottaisiko sinua pitkien unien ummehduttama suusi prinssin suudellessa Sinua hereille?

Arvaa vaan nolottaisiko. Tämän vuoksi pidän sänkyni vierellä pientä suuvesipulloa, josta siemaisin heti pienen hörpyn olettaen nyt kuitenkin, että prinssi pyrkisi herättämään minut vain siveällä huulisuudelmalla, johon ummehtunut henkeni varmaan vielä pääsisi. Ennen kiihkeämpää suudelmaa olisin jo ehtinyt hörppäämään uskollista suuvettäni.

7. Oletko koskaan tansseista taksiin kiiruhtaessasi pudottanut kenkääsi, taikka muuta henkilökohtaista varustettasi, Sinut huumaanuttaneen prinssin näkösälle jälkisovittamisen toivossa?

No, en. Enpä ole edes tajunnut yrittää...

8. Onko mielestäsi kohtuullista, etteivät lastenlapset erota enää mummoansa hänet alkupaloiksi hotkaiseesta sudesta, vaan on tulla tuntemattomuuttaan lähes syödyksi? Makoileeko mökeissä ja vanhainkodeissa susia laumoittain, ja mitä asialle pitäisi tehdä – ei niitä metsästäjiä joka kunnalliskotiin piisaa.

Tähän on helppo vastaus, kotihoito. Mihin tämä maailma on menossa, kun omat vanhemmat lykätään laitoksiin ja itse huristellaan Bemarilla kaupungilla ostamaan Marimekon eläinten verellä tuotettuja jakkupukuja. Jokaisen tulisi vaihtaa omien vanhempiensa vaipat, kun näiden ulostamisongelmat alkavat, sen verran olemme heille velkaa.

9. Kun olit pieni merenneito, ja sait päiväksi jalat käyttöösi, niin kuinka varmistit tuon prinssin suudelman, jolla sait ikuisen option säihkysääriisi?

Pyysin viimeistä jäähyväissuudelmaa. Raukka pieni ei tiennyt, että näin saisi minut ikuisesti riesakseen.

10. Lopuksi pieni ajatusleikki.

Jos pitäisi ensin valita hevonen tai pyörä, valintani osuisi pyörään. Jos pitää valita viikunanlehti tai lähiöpubi, niin siinä kyllä kallistuisin viikunanlehteen. Jos taas pitää valita henkevä keskustelu Röörin kanssa tai orjallinen vässykkä, niin valinta on helppo tehdä... eli siis täytyy myöntää, että Oiva-polkupyörä on cool.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Kisamaskotin kysymykset

Viestin lähetti Rööri

10. Lopuksi pieni ajatusleikki. sulje silmäsi. Se hyvä haltiatar on olemassa ja antaa sinulle mahdollisuuden. Eikä siinä vielä kaikki, vaan hän antaa Sinulle vielä vaihtoehdon mistä valita:

Tähän 10:een kysymykseen kannattaa vastata harkiten, sillä saattaa olla ratkaiseva vaikutus äänestyskäyttäytymiseeni.
Oliko muita jalan?
Minä en nyt jaksa ajatella saatika leikkiä.
Missä se Sinun lupaamasi haltijatar oli eilettäin illansuussa ?
Kovasti häntä kaipailin ja varsinkin sitä mahdollisuutta, vaihtoehdot minulla olisi ollut omasta takaa...
...ja taatusti pidin silmiäni kiinni, eihän sitä olisi kestänyt katsella.

Sitäpaitsi olen kävellyt "mäelle" ja takaisin puolenkymmentä kertaa eikä siellä ole näkynyt sen enempää nuoria ratsukkoja kuin Röörejä Oivineen joten Sinä huijaat -mutta pyörryn silti-

Varmastikin täydennän vastauksiani tässä joskus, kunhan olen saanut vähän väriä pintaan.

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vaikka jo ajat sitten päätin äänestää Annulia, niin laitan kuitenkin ehdokkaille lisää pohdittavaa - tosin tämän kisan säännöissä käsittääkseni kai annetaan mahdollisuus äänestää useammin kuin kerran? Vastauksia sitten näihin:

1. Jos saisit valita, niin kumman sukupuolen edustajan ottaisit työpaikallesi lähimmäksi esimieheksesi, naisen vai miehen?

2. Oletko laajan kansanosan kaa saamaa mieltä, että Gimmel-tyttötrion Suski on lihonut liikaa ja sen fleda hapsottaa?

3. Kumpi on uhkaavamman oloinen, Michael Jackson vai Seppo Hovi?

4. Käytätkö epilaattoria? Jos käytät, niin missä päin sillä eniten ajelet?

5. Kenet seuraavista henkilöistä valitsisit koulussa ylä-asteella lastesi opettajaksi?
a) Timo Rautiainen
b) Predator
c) Arja Koriseva
d) Mikko Alatalo

6. Missä päin autoa sijaitsee syyläri ja mikä on sen olemassaolon tarkoitus?

7. Kumpi on kivempi, neljän kuukauden yhtäjaksoinen helle vai neljän kuukauden yhtäjaksoinen loskakeli?

8. Mitkä ovat suosikki tv-sarjasi? Nimeä kolme.

9. Minkä näistä ottaisit mukaasi autiolle saarelle (pakko valita vain yksi)
a) huulipunaa
b) Tampaxeja
c) Tony Halme
d) jääkaapin aivan tautisen pitkällä jatkojohdolla
e) Valtion Rautateiden aikatauluopas
f) veitsi-suurennuslasiyhdistelmä
g) uudet sukkahousut
h) kirves

10. Kuka on maailman ihanin mies? (omaa ukkoa ei tässä nyt kilata)

11. Heräät aamulla Ville Valon ja Aira Samulinin välistä. Mitä on tapahtunut?

Nimimerkki koolle tiedoksi, että minäkin tiedän jo nykyään mistä lapset tulevat. Ainakin täällä Stadissa ne tulee puolenyön jälkeen steissiltä.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Kisamaskotin kysymykset

Viestin lähetti Lapanen
Oivaa on kyllä Kiekkopesän ja Jatkoajan sivu kehuttu vaikka millä nimillä, mutta miesten polkupyörä on kyllä uusi ja ennenkokematon nimitys.

Toisaalta ajatus Rööristä ponnistelemassa Oivan satulassa on jotenkin hellyttävä ja lutuinen.

Tyttöhän siinä lähinnä polkee, jalkaa harmistuksissaan nimittäin, jos tuollaista naissukupuolen vinkkelistä katsottuna hirveää tuhlausta ja mieskunnon ja -kauneuden hukkaanheittoa joutuu todistamaan.

Mutta eläköön maailma ja sen moniarvoisuus....

Uutta on tämä häkellyttävä, mutta perin osuva nimitelmä myös minulle. Sinällään minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos Rööri ponnistelee minulla vastamäessä, kunhan ponnistelee riittävän tanakasti. Lupaan satuloida itseni valmiiksi ja tarvittaessa nostan pikkuriikkisen Röörin selkääni ja juotan mäen harjanteella piltille vadelmapillimehua.

Uskoakseni tässä toimituksessa ei tyttökään polje jalkaa harmistuksissaan, vaan pikemminkin innosta muikeana. Onhan hikinorot otsalla ratsastava Rööri ja polkupyörän virkaa tekevä Oiva joka saparopään ensiunelma.

En muutoinkaan ole mikään ruosteinen Cresentti, vaan hieno supisuomalainen Helkama, josta pakki puuttuu.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti Predator
Vaikka jo ajat sitten päätin äänestää Annulia, niin laitan kuitenkin ehdokkaille lisää pohdittavaa - tosin tämän kisan säännöissä käsittääkseni kai annetaan mahdollisuus äänestää useammin kuin kerran?

Jaa jaa, että munia useampaan vakkaan, vaikka minä kyllä en ole vieläkään ilmoittanut osallistumisestani, päätös tosin on alkanut kypsyä hitaasti mutta varmasti aivojeni pienissä poimuissa.

1. Jos saisit valita, niin kumman sukupuolen edustajan ottaisit työpaikallesi lähimmäksi esimieheksesi, naisen vai miehen?
Miehen tottakai. Kokemusta on molemmista ja jotenkin olen tullut miesten kanssa paremmin toimeen, he jotenkin suostuvat pyyntöihini...

2. Oletko laajan kansanosan kaa saamaa mieltä, että Gimmel-tyttötrion Suski on lihonut liikaa ja sen fleda hapsottaa?
Enää pitäis tietää... Tarkastuskysely tyttäreltä kertoi Suskin olevan se vaaleahiuksinen, mutta ei mitään havaintoa Suskin lihoista ja hiuksista. Mutta jos kansa on tuota mieltä, kaipa Suski on aika normaalipainoinen ja -näköinen.

3. Kumpi on uhkaavamman oloinen, Michael Jackson vai Seppo Hovi?
Seppo Hovi, pelkkä nimi saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissä ja vavistuksen puistattamaan kehoani. Jos Seppo Hovi kävelisi pimeällä kadulla vastaan, juoksisin kauhusta kirkuen pois.

4. Käytätkö epilaattoria? Jos käytät, niin missä päin sillä eniten ajelet?
Epilaattori...se on varmaan se sähkövehje, jolla otetaan karvoja. En ole koskaan kokeillut. Harrastan sokeri-öljy-vesi sotkua, joka yhdistettynä puuvillaisiin kankaansuikaleisiin on huomattavasti humaanimpi ja miellyttävämpi vaihtoehto. Sitä paitsi surisevia laitteita on meillä jo ennestään aivan liikaa. Eniten ajelen sieltä, missä on suurin tarve.

5. Kenet seuraavista henkilöistä valitsisit koulussa ylä-asteella lastesi opettajaksi?
En alennu nyt nuoleskeluun ja vastaan a) Timo Rautiainen. Ihan vain siksi, että voisin päästä vanhempainpuhutteluun... tosin, ehkä Predatorkin olisi ihan kiva, mutta eikö se ollut se näkymätön hirviö???

6. Missä päin autoa sijaitsee syyläri ja mikä on sen olemassaolon tarkoitus?
Syyläri alias jäähdytin sijaitsee auton konepellin alla siinä aivan etunokan tuntumassa. Sen tarkoituksena on jäähdyttää moottoria. Kesällä sinne pitää lisätä vettä riittävän usein ja jotain uskomatonta myrkkyä ajoittain. Vanhoissa autoissa, kuten Taunuksessani, syyläri saattaa vuotaa ja tällöin pitää mennä vaikka Motonettiin ja ostaa paikkaussarja, joka auttaa joksikin aikaa.

7. Kumpi on kivempi, neljän kuukauden yhtäjaksoinen helle vai neljän kuukauden yhtäjaksoinen loskakeli?
Loskakeli, helle on tuskaa.

8. Mitkä ovat suosikki tv-sarjasi? Nimeä kolme.
Alias, CSI ja Pallo hallussa.

9. Minkä näistä ottaisit mukaasi autiolle saarelle (pakko valita vain yksi)
f) veitsi-suurennuslasiyhdistelmä
Tästä voisi olla ehkä hyötyä. Ainakin voisi veistellä kaarnaveneitä ja polttaa kuolleita lehtiä suurennuslasilla.

10. Kuka on maailman ihanin mies? (omaa ukkoa ei tässä nyt kilata)
Kekkonen. Tämä tuli jostain syvältä. Kekkonen on alitajuisesti vaikuttanut elämääni aivan uskomattomasti ja kaljut miehet on aina suloisia.

11. Heräät aamulla Ville Valon ja Aira Samulinin välistä. Mitä on tapahtunut?
Jaa-a, toivottavasti ainakin olen menettänyt muistini.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: GoldenAWe

Viestin lähetti Woman In Red
Hienoa, että joku tuomaristossa ottaa tehtävänsä sen vaatimalla vakavuudella ja tunnollisuudella, mutta mitä sinä GoldenAWe nyt horoskooppia rupesit kesken kaiken rustaamaan: "näen kristallipallostani, että löydät jonain päivänä mummosi neulomat siniset villahousut Jatkoajan leidien pukuhuoneen pakastimesta jäädytettynä."

Kiitos kun jaksoit olla erityisen positiivinen arvioideni suhteen. Täytyy palata vielä muidenkin kysymyksiin jo vastanneiden analyyseihin tässä lähipäivinä - nyt joutuu pämppäämään kun kahden tunnin päästä on kiivettävä lavalle - ei sitä ny selvinpäi keikalle...

Tulen jatkossakin laatimaan ammattimaisen asiattomia analyysejäni tunteella suoraan kyynärpäästä.

Btw. Horoskooppi, Hå-ro-Skooppi tai Homoskooppi riippuen miltä tämä horinani kuulostaa.
 

Revolver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vielä mahtunee yksi beibsi kisaan mukaan? Olen seuraillut jatkoaikaa kauan, mutta enää en voinut vastustaa kirjoittamisen kiusausta. Yritän vastailla mahd. moniin kysymyksiin, yrittäkää te puolestanne jaksaa lukea. Olkaa hyvät!


Onko (lätkävarusteiden) koolla väliä?
- On, valitettavasti. Mutta viime kädessä taidot ratkaisee.

Saako jatkoajalla ottaa (maalivahtia pois)?
- Jos vain suinkin ehtii.

Tykkäätkö pelata (lätkää)?
- Tottakai. Miksi muuten olisin täällä?

Tarkoittaako patongin heiluttaminen jäähallissa sitä että paikalle on eksynyt ranskalaisia vaikkei maa ole ollut A-tasolla vuosiin?
- Ei. Patongin heiluttaminen on sitä kun fanikatsomossa tehdään vulgaareja lanneliikkeitä tuomarin ratkaistessa pelin. (esim. HIFK-Kärpät 5.3.)

Onko torjuntaprosenttisi korkea?
- On. Vain parhaat ja taitavimmat onnistuu.

Päästätkö joskus helppoja sisään?
- En koskaan.

Pitäisikö suunsoitosta seurata aina kentältä poistaminen?
- Ei. Suunsoitto kuuluu asiaan.

Mikä on suosikkijuomasi voitetun matsin jälkeen?
- Riippuu voitetusta joukkueesta.

Jos tarkoituksesi on vahingoittaa (miespuolista) vastustajaasi, suuntaatko taklauksen päähän vai vyön alle?
- En koskaan vahingoita miehiä. Jos pakko on kuitenkin valita, niin päähän, en halua että kenenkään ”aivotoiminta” vaikeutuu minun aggressioni takia…

Jos kokoaisit joukkueen, olisiko pääpaino nuorilla ja innokkailla tulokkailla vai kokeneilla veteraaneilla?
- Fifty-Fifty.

Jortikka?
- Voi luoja. Vain hätätilanteessa.

Onko saunassa lämmintä?
- Ei. Kuumaa.

Mikä biisi soi päässäsi sillon kun todella onnistut (maalinteossa)?
- Kun todella onnistun, päässäni ei soi yhtään mikään.

Mitä tapahtuu päätössummerin soitua?
- Palkitaan voittajat ja jaetaan tähtiä. Aloitetaan myös jälkipelit.

Miten kokoat itsesi hävityn ottelun jälkeen?
- Hävityn?

Tulisiko pudotuspeli ratkaista pelaamalla jatkoaikaa niin kauan että ratkaisu(maali) syntyy vai pitäisikö mennä suoraan rangaistuslaukauksiin?
- Pelataan vain, kyllä se maali sieltä tulee.

Ensimmäinen "jääkiekko"-aiheinen kokemuksesi/muistosi?
- Vain hyviä muistoja.

Kenen "pelaajan" otteita, uraa ja/tai tyyliä arvostat erityisesti? Ts. ei tarvitse olla oikeasti jääkiekkoilija. Perustelut.
- En yksinkertaisesti voi kirjoittaa sitä tähän.

Kenen ja millainen taktiikka toimii sinuun?
- No sama kuin yllä. En voi paljastaa. Sanotaan vain, että ”kokemus tuo varmuutta” ja pilke silmäkulmassa suuri plussa.

Kun pääset hyökkäysalueelle rupeatko luomaan kuviota vai ammutko heti kun saat paikan?
- Riippuu täysin tilanteesta.

Millä oma pää ja oma maali pysyy parhaiten puhtaana? Vai onko sillä väliä kunhan oma joukkue voittaa?
- Tärkeintä jääkiekossa on että oma joukkue voittaa. Tärkeintä ”jääkiekossa” on että tulee tasapeli.

Mikä on henkisen valmennuksen osuus sinun "joukkueesi" valmennuksessa?
- Riippuu täysin tilanteesta.

Onko saunassa lämmintä?
- Ei. Kuumaa.

No onko?
- No ei. Kuumaa.

Kuka heistä olisi mieluisin painikumppanisi kaukalossa?

a) Roman Vopat
b) Erik Hämäläinen
c) Jari Korpisalo
d) Raimo Helminen
- Valitsen vaihtoehdon e) Joku muu, kuka? Jonkinlainen taso täytyy yrittää säilyttää.

Kuka seuraavista olisi mieluisin valmentajasi?

a) Hannu Jortikka
b) Hannu Virta
c) Hannu Aravirta
d) Hannu Järvenpää
- B-D Hannu kuin Hannu. Mutta Jortikka on jo vähän liikaa.

Mikä on mielestäsi paras paikka maalintekoon?

a) maalin edestä
b) maalin takaa
c) riippuu vastustajasta
d) en ole maalintekijätyyppiä, syötän mieluummin kaverilleni avopaikastakin
- C, itse suosin kuitenkin takaa.

Ajattelen jääkiekkoa...?

a) joka viikko
b) joka päivä
c) joka tunti
d) joka minuutti
- C-D, riippuu päivästä.

Paras ikä aloittaa jääkiekon seuraaminen on?

a) 10-vuotiaana
b) 15-vuotiaana
c) 20-vuotiaana
d) vasta sitten kun on löytänyt sen oikean seuran
- Jääkiekko A / ”jääkiekko” Hmm?
Miten aiot edustaa parhaiten Jatkoaikaa tittelisi saatua?
- No tehän sen määrittelette. Kai minä otan sen salkun kainaloon ja sanon että: Kirjoittakaa nyt hyvät ihmiset Jatkoaikaan! Niin teen minäkin.
Mitä teet kesällä mieluiten:

a) Pelaat rullalätkää?
b) Löffäät rannalla?
c) Haaveilet talvesta?
d) Haaveilet pitäväsi kädessä mestaruuskattilaa suosikkijoukkueesi voitettua mestaruuden?
e) Et mitään?

- D!!!!

Miksi juuri sinä?
- Miksei? Lukekaapa vastaukset. Yksi kärppätyttö pivossa on parempi kuin kymmenen tai kaksitoista muuta oksalla. Vai miten se menee?

Minkä värinen / väriyhdistelmä olisi paras pelipaita?
- Musta-keltainen. Hätätapauksessa punainen. Tai vihreä. Tai viininpunainen.

Suosikkipelaajanne (SM-liiga) etunimen ja sukunimen ensimmäinen kirjain?
- P.T.

Koska olit viimeksi liekeissä? Voit toki kertoa, kuinka tukkasi syttyi joskus tuleen ja sammutit sen...Koffilla, ja kuinka elämäsi on tuon jälkeen ollut silkkaa vuoristorataa, mutta tässä nyt haetaan sellaisia viime aikojen suuria onnistumisia.

Lisäksi voisit kertoa, oliko tulessa olosi taso luokkaa "kipinöi" vai suorastaan "ilmiliekit" vaiko ihan vain hillitty hiljainen "leirituli". Saitko itsesi sytytettyä tuleen ihan tyhjästä ja tarkoituksenmukaisesti, vai natsasiko kaikki vain kohdilleen ja huomasit yht'äkkiä olevasi vain täysin tulessa?

Arvostelussa huomioidaan ennen kaikkea tarina ja liekkimoodin voimakkuus verrattuna muuhun tapahtumaketjuun. Myös hiusten pituus vaikuttaa. Rillit on myös iso plussa.

- Voi taivas!
Hiukseni ovat pitkät. Joskus käytän rillejä. Ja hiukseni ovat syttyneet palamaan parikin kertaa. Tosin Koffilla ei ollut osuutta asiaan. Jos ja kun olen tulessa, aluksi huomaat kipinät. Sitten nopeasti roihahtaa valtava tuli, suorastaan ilmiliekit, joka ei leiritulia muistakaan. Itse sytytin itseni tuleen ja yhtäkkiä huomasin valtavan roihun. Ei muuta kuin sammuttamaan. Muuten olisin hetkessä savuava kalju.

Minkälainen hiustyyli vetoaa sinuun:

a) Kiprusoffmainen takatukka.
b) Helmismäinen siilitukka.
c) Karalahtimainen kalju.
d) Kalliomainen jörötukka

- A-D. Jos koolla on väliä, niin tukalla ei. Olkaa onnellisia. Paitsi että sellainen ”Tampere-tukka” (sori Tappara ja Ilves – ei millään pahalla) eli edestä siili ja takaa pitkä, ei tule kysymykseen.


Minkälainen maali on mieleesi?

a) Räkämaali
b) Taitomaali
c) Reboundi
d) Vanhanaikainen
- B ja C

Mikä joukkueen jäsen olisit?

a) Maalivahti
b) Puolustaja
c) Hyökkääjä
d) Valmentaja
- D

Minkätyylinen kiekkoilija olisit?

a) Herrasmies
b) Virkamies
c) Sikailija
d) Duunari
- Tarvittaessa A-D

Mikä on pelaajan tärkein varuste?

a) Kypärä
b) Luistimet
c) Munasuojat
d) Maila
- D

Minkälaisia jäähyjä otat eniten?

a) Estäminen
b) Vastustajan mailasta kiinnipitäminen
c) Pelin viivyttäminen
d) Liian monta pelaajaa kentällä
- B

Minkämaalainen pelaaja olet mentaliteeltasi?

a) Taiteileva tsekki
b) Rymistelevä kanukki
c) Raatava suomalainen
d) Sumputtava ruottalainen
- A

Oletko, jos ajattelet?

- Tässä on seurattava Descartesia. Muuten olen kyllä enemmän Kantin kategorisen imperatiivin, Nietschen, Schopenhauherin ja Kierkegaardin kannattaja.

Mitä ajattelet?
- Paljon ja kaikenlaista. Usko pois. Kysy jos et usko.

Ovatko naiset kauniita ja kadut kapeita?
- Naiset ovat kauniita, mutta katuja on monenlaisia.

Mitä sinulla on juuri nyt kädessäsi?
- Koko maailma.

Mitä tekisit minulle, jos olisin niin pieni tai sinä niin iso, että mahtuisin käteesi?
- Laittaisin sinut taskuun ja veisin katsomaan Kärpät-Jokerit matsia lauantaina 13.3.. Sinun ei tarvitsisi maksaa lipun hintaa. Ja sinä kannattaisit Kärppiä koska minä käsken. Sinä teet kuten sanon, koska minä olen isompi. Ja kun Kärpät voittaa matsin, minä olen onnellinen ja suutelen sinua. Kuin sammakko sinä muutut ja sinusta tulee iso. Ja minä suutelen sinua uudestaan.


Kumpia kannatat: mäyriä vai harakoita?
- Harakat ovat lempilintujani.

Onko kohdallesi osunut koskaan pientä katastrofia, harakkaa vähän suurempaa?
- On.

Janottaako?
- No joo. Myönnettäköön.

Olisiko minusta sammuttamaan janosi?
- Aivan varmasti. Kysymykset puhuvat puolestaan.

Tiedätkö senkin, mitä minä en? Näetkö sen, mitä minä en? Kuuletko sen, mitä minä en? Jos, niin kerrotko sen minulle, etten pimeydessä kulkisi ja ojaan kompastuisi?
- Taidan rakastaa sinua, oi vihollisleirin lähettiläs. Minä tiedän, näen ja kuulen kaiken. Minulla on kokemusta kaltaisistasi. Ne ovat kauniita kokemuksia.

Mitä sinä rakastat?
- Vaikka mitä. Elämää, kuolemaa ja ”everything in between”.

Mikä tyydyttää?
- Välillä vaikka mikä, välillä ei mikään. Tällaisia me naiset olemme.

Oletko koskaan suudellut sammakkoa prinssinkaipuussasi?
- En. Ei ole koskaan tarvinnut, mutta luulenpa, että muutamat miehet ovat joutuneet suutelemaan jos jotakin prinsessankaipuussaan.

Miksi äitipuolet ovat niin ilkeitä ja julmia, mutta puunhakkaajat ja metsästäjät kilttejä?
- Äitipuolet ovat kateellisia ja mustasukkaisia tytärpuoliaan kohtaan, koska tyttären ja äitipuolen välillä käydään taistelua saman miehen rakkaudesta. Tytär on nuori ja kaunis, äitipuoli on vanha ja rupsahtanut. Freudilaisia itsestäänselvyyksiä. Kuulkaa miehet, kerronpa tässä nyt, että naiset ovat varsin yksinkertaisia ja helppoja ”mekanismeja”. Jos tarvitsette apua, ottakaa yhteyttä niin kerron, kuinka asiat eivät ole ollenkaan niin monimutkaisia kuin luulette.

Oletko koskaan havahtunut tunteeseen, ruman ankanpojan lailla, että olet oikeastaan aiemmin kadehtimaasi rahvasta huomattavasti kauniimpi ja älykkäämpi?
- Olen.

Onko oikeasti oltava tiilitalon verran ahkera, ettei tule syödyksi. Eikö huolettomien viulistien ja kurtun vanuttajien kohtaloa voitaisi lientää?
- Keskivertonaiselle sinun on oltava tiilitalo, mutta joukossa on niitäkin jotka haluavat viulistin tai vanuttajan. Uskokaa pois.

Jos pistäisit lumisena talvi-iltana värttinällä sormeesi, niin toivoisitko siinä ebenpuisen ikkunalaudan äärellä synnyttäväsi joskus punahuulisen tytön, jonka iho olisi kuin lumi ja hiukset ebenpuun tummat. Eikö kenellekään kelpasi valkeahampainen neekeripoika, jonka kieli näyttää punaiselta?
- Koska kello on paljon ja olen juonut muutaman lasin viiniä, en ole täysin varma olenko hereillä vai en, mutta sanoisin, että sillä synnytänkö arjalaisen tytön vaiko neekeripojan ei ole kauheasti merkitystä. Nämä ovat kyllä parhaat missikisat missä olen koskaan ollut.


Jos olisit nukkunut 1000 vuotta ruusujen ympäröimänä linnassa, niin nolottaisiko sinua pitkien unien ummehduttama suusi prinssin suudellessa Sinua hereille?
- On myönnettävä että tämä kävisi mielessä, mutta säästetään ne kielarit myöhemmäksi. Pieni ikiunesta herättävä suukko riittää tässä vaiheessa.

Oletko koskaan tansseista taksiin kiiruhtaessasi pudottanut kenkääsi, taikka muuta henkilökohtaista varustettasi, Sinut huumaanuttaneen prinssin näkösälle jälkisovittamisen toivossa?
- En. Olen enemmän sitä Lumikki ja Seitsemän Kääpiötä-osastoa.

Onko mielestäsi kohtuullista, etteivät lastenlapset erota enää mummoansa hänet alkupaloiksi hotkaiseesta sudesta, vaan on tulla tuntemattomuuttaan lähes syödyksi? Makoileeko mökeissä ja vanhainkodeissa susia laumoittain, ja mitä asialle pitäisi tehdä – ei niitä metsästäjiä joka kunnalliskotiin piisaa.
- Minä tunnistan mummoni kyllä. Ei häntä kukaan ole syönyt. Ainakaan hiljattain. Mutta politiikka sikseen. Antaa Tanja Karpelan ja Viivi Avellanin pitää huolen vanhustenhoidosta ja Suomen tulevaisuudesta (God help us).

Kun olit pieni merenneito, ja sait päiväksi jalat käyttöösi, niin kuinka varmistit tuon prinssin suudelman, jolla sait ikuisen option säihkysääriisi?
- Kohensin simpukkarintsikkani push-up asentoon, tietty. Ei yksikään prinssi ole vielä voinut vastustaa sitä. Olen ollut kaksijalkainen jo turhauttavan kauan.

Lopuksi pieni ajatusleikki. Kun seuraavan kerran kyllästyt äijäsi joutavaan märinään ja piereskelyyn, taikka kaipaat muuten vaan pois kaikesta arkisesta nylkyttämisestä, niin sulje silmäsi. Se hyvä haltiatar on olemassa ja antaa sinulle siihen mahdollisuuden. Eikä siinä vielä kaikki, vaan hän antaa Sinulle vielä vaihtoehdon mistä valita:
Haluatko, että sinut saapuu noutamaan nuori prinssi korskealla ratsullaan. Valkoinen ori nelistelee kyljet vaahdoten teidät rakkauden puutarhaan, jossa vallitsee ikuinen onni ja auvo. Salskea nuorukainen, jonka suonissa virtaa aatelinen veri, tiputtelee viikunan lehteen verhoutuneena rypäleitä suuhusi ja noudattaa orjallisesti hurjimmatkin toiveesi. Vai…
Pyörtyisitkö kenties onnesta, jos silmät avattuasi näkisit itsensä Röörin ponnistelevan mustan Oiva-merkkisen miesten pyörän satulassa läheistä vastamäkeä ylös, Sinua hakemaan? Polkisin lavat märkänä meidät Pirjon Kroviin bisselle. Saisit istua tangolla. Paarissa puhuisimme pilkkuun asti joutavia. Yön kähmänteissä kiidättäisin Sinut takaisin kotiisi.
Tähän 10:een kysymykseen kannattaa vastata harkiten, sillä saattaa olla ratkaiseva vaikutus äänestyskäyttäytymiseeni.
- Tuo Oiva-juttu kuulostaa kyllä Oivalta vaihtoehdolta, mutta ehkäpä sinä, Oi Oiva voisit vähän maustaa juttuja tuohon salskean nuorukaisen suuntaan, niin tokikin nelistäisin sinun Oivallasi kanssasi rakkauden puutarhaan. Oi Oiva. Oli se sitten Pirjon Krouvissa tai ei.

Jos saisit valita, niin kumman sukupuolen edustajan ottaisit työpaikallesi lähimmäksi esimieheksesi, naisen vai miehen?
- No miehen tietenkin.

Oletko laajan kansanosan kaa saamaa mieltä, että Gimmel-tyttötrion Suski on lihonut liikaa ja sen fleda hapsottaa?
- En, musta Suski on söde ja sillä on kiva fleda.

Kumpi on uhkaavamman oloinen, Michael Jackson vai Seppo Hovi?
- Pahan pistit. Michael on friikki, mutta Seppo on kauhistuttavan … no, Seppo Hovi. Ei tähän voi vastata muuta kuin Seppo Hovi.

Käytätkö epilaattoria? Jos käytät, niin missä päin sillä eniten ajelet?
- En käytä. Ajelen mitä ajelen ihan tavallisella höylällä. Ja ajan niitä vähemmän kiinnostavia paikkoja ja joskus niitä toisiakin.

Kenet seuraavista henkilöistä valitsisit koulussa ylä-asteella lastesi opettajaksi?
a) Timo Rautiainen
b) Predator
c) Arja Koriseva
d) Mikko Alatalo
- Ei minulla mitään lapsia ole, mutta valitaan kaikki A-D, niin tulee sellainen laaja-alainen, suvaitsevainen ja fiksu mukula.


Missä päin autoa sijaitsee syyläri ja mikä on sen olemassaolon tarkoitus?
- Jos sinä et tiedä, niin minä kyllä tuhlaan aikaani.


Kumpi on kivempi, neljän kuukauden yhtäjaksoinen helle vai neljän kuukauden yhtäjaksoinen loskakeli?
- Minun valintani on aina bikinikeli.


Mitkä ovat suosikki tv-sarjasi? Nimeä kolme.
- 24. (+Onnenruudut ja Noppapotti)


Minkä näistä ottaisit mukaasi autiolle saarelle (pakko valita vain yksi)
a) huulipunaa
b) Tampaxeja
c) Tony Halme
d) jääkaapin aivan tautisen pitkällä jatkojohdolla
e) Valtion Rautateiden aikatauluopas
f) veitsi-suurennuslasiyhdistelmä
g) uudet sukkahousut
h) kirves
- F

Kuka on maailman ihanin mies? (omaa ukkoa ei tässä nyt kilata)
- Sinä. Tietenkin.

Heräät aamulla Ville Valon ja Aira Samulinin välistä. Mitä on tapahtunut?
- Luulen olevani hereillä, vaikka todellisuudessa näen painajaista. Olen viettänyt mahtavan illan HIMin konsertissa ja luonnollisesti Villen kanssa loppuillan. Kuitenkin Aira yrittää jallittaa Villeä minulta ja saa kuin saakin kammettua hänet punkkaan kanssaan punainen letti hulmuten. Yritän pelastaa Villen tältä kauhealta satavuotiaalta cyborgivampilta ja me kaikki vaivumme taistelusta väsyneenä syvään uneen. Kun herään oikeasti Ville silittää hiuksiani, katsoo syvälle silmiini ja sanoo: Vittu, että sä näytät hyvältä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jos määkin nyt sitten kehittelisin kysymyksiä ehdokkaille. Nämä tulivat mieleen näin yhtäkkisesti (ja pahoitteluni, jos niitä on jo kysytty):

1. Kumpi oli ennen muna vai kana?

2. Tumma vai vaalea?

3. Parta vai posliinileuka?

4. Jää vai kiekko?

Samalla jos saisi perusteluja em. kysymyksiin. Sitten vähän pidemmän kaavan mukaan:

5. Olet menossa yökerhoon (pienessä huppelissa), vastaan tulee ihailemasi jääkiekkoilija (pienessä huppelissa). Mitä teet?
a) Kiljut teinityttömaisesti ja menet repimään idoliasi hihasta
b) Ihailet parin silmäyksen verran häntä, kunnes poistut paikalta
c) Mikä jääkiekkoilja? EVVVK

6. Olet voittanut ilmaislipun minkä tahansa jääkiekkojoukkueen peliin. Mihin lähdet, kun matka-asiat ja kaikki on laskettu mukaan?
a) SM-liigan pahimman inhokkisi kotipeli
b) Stanley Cupin puolivälieräottelu USA:ssa
c) Ruotsin Elitserienin finaali

7. MM-kisoissa on tapahtunut pieni muutos, Suomi ei voi osallistua kisoihin. Mikä joukkue nyt saa kaiken kannatuksesi ja miksi?
a) Tshekkiläiset pitkätukat
b) Kanadalaiset kovanaamat
c) Ruotsalaiset porkkanapäät
d) Italialaiset käsienheiluttajat
e) Latvialaiset tsemppaajat

8. Porin Ässät kutsuu juuri Sinut katsomaan jääkiekkopeliä Poriin. Ketä heistä viehättää sinua eniten?
a) Tuomo Harjula
b) Marko Kivenmäki
c) Jari Korpisalo
d) Timo Salonen
e) Atte Valli

9. Vapaavalintainen pienen pieni essee kertomus sinusta, jos olisit jääkiekkoiljan morsian. Millaista elämä olisi? Kerro kaikki, likaisimmatkin yksityiskohdat.

10. Lopuksi pakollinen Ässäkysymys (no, olihan tossa edelläkin jo..). Ässille antamasi sympatiapisteet asteikolla 1-10?
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Aha , kaikki keinot on käytössä mutta niinhän ne pitääkin olla , kunhan tuo virallinen sääntötulkitsija ei ymmärrä tai uskalla puuttua niihin . Niin , ja jos puuttuu niin omapahan on häpeänsä .

Silti vielä kiinnostaa tuo valssihomma , ehkä meni ohi näön aikaisemmin mutta mitä siitä , eli

Minkä valssin haluaisit tanssia hämyisessä ja savuisessa kapakassa ?
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No niin johan sitä ruvetaan huutamaan tuomaria peliin, kuten kisan järjestäjä gammonthis tuossa kyselee, mutta eikös se aina ole hyvän tuomarin merkki että pysyy näkymättömissä, tässä tapauksessa mykkänä???

Kuitenkin huomasin tuolla uuden yrittäjän (Revolver) joukossamme jonka vastaukseen haluan tarkennusta, kysymys kuului näin:

Onko (lätkävarusteiden) koolla väliä?

Revolverin vastaus kuului näin:

- On, valitettavasti. Mutta viime kädessä taidot ratkaisee.

Tarkennusta kaipaa tuo vastauksesi loppuosa, eli siis ratkaiseeko KÄDEN taito ja jos ei niin minkä taito on se ratkaiseva tekijä, ja jos se on oikeasti KÄDEN taito joka ratkaisee niin kenen KÄDEN, oman vai joukkuetoverin??

Ja otetaan tarkistusta tuohon alkuosaan saman tein, kun kerta koolla on väliä, niin kumpi on sitten parempi? Kookas maalinedussurvoja (hyökkäys tai puolustuspää, aivan sama) vai vikkelä tikkaaja laidalla jota ei edes kunnolla koonpuolesta huomaa, tai sitten lipevä liukas liukuva laitapakki??

Näihin saa myös muutkin kisailijat vastata, koska nämä kiinnostaa kuitenkin kaikkia lajia seuraavia miespuolisiahenkilöitä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Predator

Nimimerkki koolle tiedoksi, että minäkin tiedän jo nykyään mistä lapset tulevat. Ainakin täällä Stadissa ne tulee puolenyön jälkeen steissiltä.
No jesssss, olethan nopea oppimaan, ajatella, ei kestänyt kun pari vuotta.
Nyt voin tuohon ylä-asteen opettaja kysymykseen vastata, että Predator.
(Millonkas pidät ensimmäisen vanhempain vartin ?
Ajattelin vaan, kun Annuli tuossa mainitsi jotta laitat munia useampaan vakkaan, niin pitäisikö minun hiukan valistaa, että sellainen peli ei oikein ole sopivaa).
No sitä ennen vetäydyn pohtimaan rästiinjääneitä kysymyksiä.

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti koo
No jesssss, olethan nopea oppimaan, ajatella, ei kestänyt kun pari vuotta.
Nyt voin tuohon ylä-asteen opettaja kysymykseen vastata, että Predator.
(Millonkas pidät ensimmäisen vanhempain vartin ?
Ajattelin vaan, kun Annuli tuossa mainitsi jotta laitat munia useampaan vakkaan, niin pitäisikö minun hiukan valistaa, että sellainen peli ei oikein ole sopivaa).
No sitä ennen vetäydyn pohtimaan rästiinjääneitä kysymyksiä.

Terveisin koo

Ällös huolios oi armas rouvaos. Minä olen työssäni tottunut oppilaitten vanhempien raakaan tykitykseen - opetushallitus nyk. opetusvirasto kutsuu tuota tykitystä jostakin syystä nimellä "palaute" tai "vuorovaikutus". Yleensä saan verbaalisesti turpaan, mutta käytännössä minä laitan näitten isien ja äitien "pikku kullanmurut" just tasan tarkkaan siihen ruotuun mihin ne pikku enkelit kuuluvat. Ja vanhempain vartti on meillä kaksituntinen, tuskan ja epätoivon täyttämä ajankulu. Menkööt perkele valittamaan ala-asteen maikoille, nehän tähän kamalaan tilanteeseen ovat pääsyyllisiä, etten sanoisi suorastaan syypäällisiä. Oppilaitten vanhemmillahan ei ole mitään osuutta asiaan, eihän?

Ei herpele, nyt on pakko lopettaa. Muuten minä jatkan tätä virttä ainakin siihen, kunnes nimim varjo tulee sanomaan että mene sinä humanisti nukkumaan - sä et tiedä fysiikasta mithän.
 

Revolver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mr. Pilli:

Kysyit:
Onko (lätkävarusteiden) koolla väliä?

- On, valitettavasti. Mutta viime kädessä taidot ratkaisee.

Tarkennusta kaipaa tuo vastauksesi loppuosa, eli siis ratkaiseeko KÄDEN taito ja jos ei, niin minkä taito on se ratkaiseva tekijä, ja jos se on oikeasti KÄDEN taito joka ratkaisee niin kenen KÄDEN, oman vai joukkuetoverin??
- Varusteiden koolla on väliä, mutta ei ratkaisevaa merkitystä. KÄDEN taitokaan ei ratkaise vielä mitään, sillä kokonaisuuden hallinta on tärkeää, kuten myös kehittynyt pelisilmä. KÄDEN taidoissa väliä on ennen kaikkea joukkuetoverin käsityöskentelyllä.

Ja otetaan tarkistusta tuohon alkuosaan saman tein, kun kerta koolla on väliä, niin kumpi on sitten parempi? Kookas maalinedussurvoja (hyökkäys tai puolustuspää, aivan sama) vai vikkelä tikkaaja laidalla jota ei edes kunnolla koonpuolesta huomaa, tai sitten lipevä liukas liukuva laitapakki??
- Parempi pelin etenemisen kannalta on tietenkin kookas maalinedussurvoja. Tässä pelissä vikkelä tikkaaja ei saa jatkosopimusta seuraavalle kaudelle. Lipevä liukas liukuva laitapakki on tarpeen joskus, mutta tässä pelissä tehdyt maalit ratkaisevat, ei torjutut tai estetyt yritykset.

gammonthis:
Minkä valssin haluaisit tanssia hämyisessä ja savuisessa kapakassa ?
- Hämyisessä ja savuisessa kapakassa en haluaisi tanssia valssia. Jokin muu tanssilaji kyllä ehkä kävisikin. Riippuu tanssipartnerista.


Arnold:

1. Kumpi oli ennen muna vai kana?
- Muna. Tietenkin.

2. Tumma vai vaalea?
- Ei värillä väliä – ihan muut asiat ratkaisevat.

3. Parta vai posliinileuka?
- Parta miehen tekee.

4. Jää vai kiekko?
- Molemmat ehdottomasti. Ei jäätä ilman kiekkoa, eikä kiekkoa ilman jäätä.

5. Olet menossa yökerhoon (pienessä huppelissa), vastaan tulee ihailemasi jääkiekkoilija (pienessä huppelissa). Mitä teet?
a) Kiljut teinityttömaisesti ja menet repimään idoliasi hihasta
b) Ihailet parin silmäyksen verran häntä, kunnes poistut paikalta
c) Mikä jääkiekkoilja? EVVVK
- B

6. Olet voittanut ilmaislipun minkä tahansa jääkiekkojoukkueen peliin. Mihin lähdet, kun matka-asiat ja kaikki on laskettu mukaan?
a) SM-liigan pahimman inhokkisi kotipeli
b) Stanley Cupin puolivälieräottelu USA:ssa
c) Ruotsin Elitserienin finaali
- B

7. MM-kisoissa on tapahtunut pieni muutos, Suomi ei voi osallistua kisoihin. Mikä joukkue nyt saa kaiken kannatuksesi ja miksi?
a) Tshekkiläiset pitkätukat
b) Kanadalaiset kovanaamat
c) Ruotsalaiset porkkanapäät
d) Italialaiset käsienheiluttajat
e) Latvialaiset tsemppaajat
- A

8. Porin Ässät kutsuu juuri Sinut katsomaan jääkiekkopeliä Poriin. Ketä heistä viehättää sinua eniten?
a) Tuomo Harjula
b) Marko Kivenmäki
c) Jari Korpisalo
d) Timo Salonen
e) Atte Valli
- A-E. Kaikki viehättää saman verran.

9. Vapaavalintainen pienen pieni essee kertomus sinusta, jos olisit jääkiekkoilijan morsian. Millaista elämä olisi? Kerro kaikki, likaisimmatkin yksityiskohdat.
- Jos olisin jääkiekkoilijan morsian, minä olisin missi, hän olisi NHL-tähti. Minä olisin kokkisodassa ja bumtsi-bumissa, hän tekisi kypärätemppuja ja voittaisi sormuksia. Me ajelisimme pitkin bulevardeja vuoroin Ferrareilla ja Porscheilla. Antaisimme haastatteluja uima-altaan äärellä Seiskalle ja Glorialle. Me olisimme kuin jääkiekon Posh ja Becks. Mutta sitten. Eräänä päivänä hän tulee kotiin änkyräkännissä kauluksissa huulipunaa. Minä itken ja nalkutan ja hän lyö minua. Minulta halkeaa hammas. Vaadin häneltä miljoonakorvaukset ja ajan yksin bulevardeja Porschella ja annan yksinoikeudella avoimia tilityksiä vain Seiskalle, Oholle, Katsolle, Annalle, Glorialle ja iltapäivälehdille. Hän ratkeaa juomaan, minä laitan silikonit. Myöhemmin rakastun hänen joukkuetoveriinsa, valmentajaan tai joukkueen omistajaan. Ja niin edelleen. It’s a wonderful life.

10. Lopuksi pakollinen Ässäkysymys (no, olihan tossa edelläkin jo..). Ässille antamasi sympatiapisteet asteikolla 1-10?
- Sympatiaa 9- pistettä. Sympatiaa sataa joukkueelle, faneille, pelipaidalle ja hallille. Oikeasti sympaattista toimintaa. Olette hyvä vastustaja. Miinuksia (pitkiä sellaisia) tuo johtaja-Tamminen, wanna-be-ruler-of-the-world. Yrittäkää nyt päästä siitä Aurinkokuninkaasta eroon, saatte lisää sympatiapisteitä. Sen lupaan.

Hyviä matseja kaikille asianosaisille tänään! :)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoaikahan näyttää olevan täynnä huikeita, toinen toistaan terävämpiälyisiä kiekkoLeidejä. Paremmuuteen järjestäminen on vähän sama, kuin kysyisi mikä on parasta: - kesän puhjettua ensimmäiset uudet perunat punaisella voilla, merisuolalla ja sillillä; - vasta uunista nostettu joulukinkku paksuna siivuna joululimpun päällä huntunaan konjakkisinappia; - hiihtoreissulla avotulen ääressä puukolla veistetty viipale kylmäsavuporoa kurlattuna kuksasta nautitulla hörpyllä pannukahvia plöröä unohtamatta tahi - laskiaisriehan jälkeistä maitokaakaota täydennettynä uunituoreella laskiaispullalla, jossa on ylimitoitettu, ellei jopa törkeä määrä kermavaahtoa ja mansikkahilloa. Otan kaikki. Myyty.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Otan kaikki. Myyty.

Kiitti Senior, joudun lähtemään kauppaan vaikka piti sinnitellä yli viikonlopun periaatteella "otetaan mitä kaapista löytyy".

Ja asiaan liittyen, juu, leidit on kaikki hyviä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Poison
Sanoin jo aiemmin, että työnnän itseni mukaan tähän leikkiin hieman takavasemmalta, ja nyt on sen aika, sekä oman tahdon että jossain määrin esiintyneen painostuksen ja vihjailun seurauksena.

Näin tällä kertaa, Lappeenranta vaikenee ja siirtyy muihin tehtäviin.

Hyvä. Vastauksien valitseminen oman maun mukaan kielii hyvästä asenteesta, pystyt tarvittaessa asettamaan itsesi kilpailun yläpuolelle..."en ole vain yksi kilpailija, ma olen se kilpailu"!

Jo se että kannatat Saipaa kielii suuresta positiivisuudesta. Se että puhut Saipan mestaruudesta tulevaisuudessa kertoo että sinulla on myös mahtava huumorintaju! Uskonpa että sinulla on aikamoinen pokerinaama. Isosti plussaa.

Sanot olevasi duunari mutta uskon sinulla olevan tulevaisuudessa paikka Saipan johtoportaassa...pidätkö sikareista?...ehkä saisit vielä naisellisuudellasi houkuteltua SM-liigaseurojen johtajia samaan korttirinkiin...juotat pojille saunan jälkeen viskiä ja kynit sitten toisessa kuningaslajissa, seitsemän kortin sökössä, Saipalle kunnon pelimiehiä joiden palkat maksetaan kuitenkin entisen seuran tililtä...

Golden AWe - Your Lesbian Boyfriend
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Serppa

9. Jos tarkoituksesi on vahingoittaa (miespuolista) vastustajaasi, suuntaatko taklauksen päähän vai vyön alle? Molemmista voi jäädä joissain tapauksissa elinikäiset vammat, mutta toisesta lähtee kivempi ääni. Eli vyön alle, ja tässä tapauksessa pimeä puoleni paljastuu.

Serppa onnistui kyllä vakuuttamaan tämän tuomarin useilla hyvinkin kieroja vihjailuja sisältävillä vastauksilla. Osassa vastauksista näinkin pitkän uran tehneenä ihmissuhde- ja paripsykologian asiantuntemuksen tohtorilla paistoi takaraivo rajusti - enkä puhu kaljuuntumisesta koska sitä en vielä harrasta.
Plussaa.

Suosikkijuomastasi "proteiinipirtelöstä" plussaa. Melojen mainitsemisesta plussaa - kerroinko muuten että tarvittaessa käytössäni on erämökki Luirojoen varrella Savukoskella? Myöntävästä vastauksesta saat lisää (plussaa).

Kysymykseni miespuolisen vastustajan vahingoittamisesta koski lähinnä henkistä sodankäyntiä, ts. halusin tietää siitä kun todella haluatte vahingoittaa miestä sanoillanne, suuntaatteko ivan/kritiikin hänen älyä vai kykyä tyydyttää nainen kohtaan? (En tiedä ollenkaan muotoilinko äskeisen lausen oikean kieliopin mukaan - toim. huom.) Vastasit kysymykseen silti erittäin hauskasti - "toisesta lähtee kivempi ääni". Hehehhe...

Nykyisten formaattiradioiden aikana pienen negatiivisen soinnun korvaani aiheutti se että itseasiassa kuuntelet radiota autossa...radiokanavista suurin osa on sen verran täynnä suurta roskaa että jos vaihtoehtoina on vain novaa ja kissiä on pakko soittaa kasettia tai cd:tä että kuulisi jotain kuuntelemisen arvoista. Toisaalta tämä saattoi olla vain ovela irvailu tuomarin suuntaan - siksi plussaa.

Jääkiekossa sinun paikkasi on VIP katsomossa.

Golden AWe - Your Lesbian Boyfriend
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti irGGu
Jeps. Toivottavasti tämä vastailemaan alkaminen ei ole vielä liian myöhäistä. Yritän nyt parhaan taitoni mukaan vastailla näihin kysymyksiin. Olen pahoillani jos jonkun kysymys jää välistä, mutta tuskin se maailmanluokan menetys on kenellekään. Eli:

12. Mikä tyydyttää?
Se että saa tuon päättötyön tehtyä ja valmistuu tästä koulusta. Huh.

Vastauksistasi tosiaan paistaa reilu suomalaisuus ja rakkaus perinteisiin asioihin kuten lähimmäisten hyvinvointiin ja jääkiekkoon...tässä kyselyssä haettiin paljon kaksimielisiä ja kieroja vastauksia mutta suomalaisuudestasi saat isosti plussaa. Aina.

Tietynlainen epäilys omia kykyjäsi kohtaan on todennäköisesti taktiikkaa - tarvittaessa pystyt siis ilmeisesti lähettämään viestiä jokaiselle joka pystyy vähinkään niitä rivien välistä lukemaan...plussaa.

Siitä, että ajattelet "jääkiekkoa" koko ajan - isosti plussaa. Niin minäkin.

Yksi kysymys heräsi - mistä suunnasta mittaat korvan pituuden, sanoit ettei tukka saa olla korvia pitempi...?

Saat myös eräästä herättämästäni mielikuvasta plussaa. Luokkasiskoni kertoi olleensa aikanaan samalla luokalla erään tytön kanssa joka asui siskojensa ja isänsä kanssa ja isä laittoi ruoaksi nakkeja ja ranskalaisia...AINA. Siitä että olet ehkä ollut rakkaan luokkasiskoni kanssa samalla luokalla siis plussaa.

Näen sinulla olevan suuria kykyjä apuvalmentajaksi. Rehellinen ja suomalainen tyylisi sopisi joukkueeseen kuin joukkueeseen...Mika Toivolan siirtyessä aikanaan sivuun sinulle olisi paikka auki vaikka päävalmentajana...kunhan vain opit ymmärtämään myös Tamia.

Golden AWe - Your Lesbian Girlfriend

Ps. Olet samassa tilanteessa kuin minäkin koulusi suhteen...boonukset. Mutta onko tosiaan niin ettei mikään muu kuin lopputyön valmistuminen tyydytä?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Revolver
Vielä mahtunee yksi beibsi kisaan mukaan? Olen seuraillut jatkoaikaa kauan, mutta enää en voinut vastustaa kirjoittamisen kiusausta. Yritän vastailla mahd. moniin kysymyksiin, yrittäkää te puolestanne jaksaa lukea. Olkaa hyvät!

Kyllä jaksoinkin myös lukea. Plussaa ensinnäkin yleisilmeestä - siitä että jaksoit paneutua kysymyksiin kunnolla - vastaukset olivat perusteltuja ja värikkäitä. Kun tarjolla oli vielä ihan oikeita kysymyksiäkin (siitä kiitos muille kuin itselleni) sytyit kirjoittamaan upeita tarinoita joiden ainakin haluaisin uskoa olevan tosi...

Törkeän puolueellisena kiinnitin myös erityistä huomiota siihen, että olet Poho Josesta ja Kärppä-fani...ISOSTI plussaa.

Plussaa myös siitä ettet todellakaan vaikuta helpolta "kaukalossa ohitettavaksi"...uskon että kiinnostuineita ja yrittäjiä riittää osin asenteen, osin simpukkarintsikoiden ansiosta. Enimmäkseen kuitenkin oivan kokonaisuuden ansiosta. Lisää plussaa.

Ja onhan se Seppo Hovi aika järkyttävä ottaen huomioon että kaveri on soittanut pianoa mikkelillään...

Mikä olisi analyysini sinusta jääkiekossa. Sanoisin että olet ykkösvaraus. Ammattilaisliiga NHL:ssä muistaakseni kuuden ensimmäisen varauksen kohdalla järjestyksestä suoritetaan painotettu arvonta, joten arvosi tavallaan alenee "ykköskierroksen varaukseksi"...siksi että aina ei tiedä miten varausvuorot loppujen lopuksi käytetään, hakeeko ensimmäisenä varaava sinunlaistasi "pelaajatyyppiä".
Toinen asia on se että aina ykkösvarauksistakaan ei tule NHL-tähtiä, ja saatat myös kieltäytyä mahdollisesta sopimuksesta jos se ei sinua houkuttele. Sinulla on kuitenkin aina asiat SM-liigassakin loistavasti - Kärpissä.

Golden AWe - Your Lesbian Boyfriend

Ps. Vastasit väärin yhteen kysymykseen. Se koski maailman ihaninta miestä. Uskon silti että se oli huumorintajuasi - BOONUSTA.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
1. Kumpi oli ennen muna vai kana?
Kana.

2. Tumma vai vaalea?
Tumma/punainen

3. Parta vai posliinileuka?
Parta.

4. Jää vai kiekko?
Jää.

Samalla jos saisi perusteluja em. kysymyksiin. Sitten vähän pidemmän kaavan mukaan:

5. Olet menossa yökerhoon (pienessä huppelissa), vastaan tulee ihailemasi jääkiekkoilija (pienessä huppelissa). Mitä teet?
b) Ihailet parin silmäyksen verran häntä, kunnes poistut paikalta
Tämä lienee yleisin reagoimistapani moniin muihinkin ns. julkisuuden henkilöihin.

6. Olet voittanut ilmaislipun minkä tahansa jääkiekkojoukkueen peliin. Mihin lähdet, kun matka-asiat ja kaikki on laskettu mukaan?
c) Ruotsin Elitserienin finaali
Inhokkiseuran peleissä SM-liigassa on tullut käytyäkin, joten siinä ei mitään uutta. Koska en suostu lentämään tai astumaan jalallanikaan UudenMantereen maaperälle, jää ainoaksi vaihtoehdoksi Ruotsi. Mielelläni kuitenkin lähtisin vaikka Moskovaan.

7. MM-kisoissa on tapahtunut pieni muutos, Suomi ei voi osallistua kisoihin. Mikä joukkue nyt saa kaiken kannatuksesi ja miksi?
e) Latvialaiset tsemppaajat
Saavat, vaikka Suomi osallistuisikin.

8. Porin Ässät kutsuu juuri Sinut katsomaan jääkiekkopeliä Poriin. Ketä heistä viehättää sinua eniten?
Vastaan Antti Boman.

9. Vapaavalintainen pienen pieni essee kertomus sinusta, jos olisit jääkiekkoiljan morsian. Millaista elämä olisi? Kerro kaikki, likaisimmatkin yksityiskohdat.
Hmm... ei voi kuvitellakaan. En ole koskaan edes halunnut olla.

10. Lopuksi pakollinen Ässäkysymys (no, olihan tossa edelläkin jo..). Ässille antamasi sympatiapisteet asteikolla 1-10?
Sympatiapisteet, hmm... ei sympatiapisteitä, vaan täydet pisteet kaikesta. Niin ja Puppe on huikee, siitä plussa.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jaahas , meitä kesälomalaisia on sitten jo aikas paljon . Kivaa tämä palloilla leikkiminen , ne pomppii sillain kivasti .
Nyt onkin sitten aikaa katsella naisia ja miettiä naisen syvintä olemusta . No , mahdotontahan se on mutta ainakin voi hauskaa pitää .
Samallahan siinä sivussa tämä arvostelu ( hah! ) KiekkoLadyjen erilaisista ominaisuuksista hoituu .

Kymysys :
Mitä ajattelet aivan ensimmäiseksi kun aurinko paistaa näin keväällä ?
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti gammonthis
Jaahas , meitä kesälomalaisia on sitten jo aikas paljon . Kivaa tämä palloilla leikkiminen , ne pomppii sillain kivasti .
Nyt onkin sitten aikaa katsella naisia ja miettiä naisen syvintä olemusta . No , mahdotontahan se on mutta ainakin voi hauskaa pitää .
Samallahan siinä sivussa tämä arvostelu ( hah! ) KiekkoLadyjen erilaisista ominaisuuksista hoituu .

Kymysys :
Mitä ajattelet aivan ensimmäiseksi kun aurinko paistaa näin keväällä ?

Sori. Meillä täällä Stadissa sataa vielä lunta, joten kiirettä pitää tolla lätkärintamalla...

Täytyy palata asiaan paremmalla ajalla;)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viettäessäni pitkästä aikaa täysin vapaata lauantaita omistan myös riittävästi aikaa syventyä tähän ketjuun. Kysymyksiä on hurjat määrät, vastauksia ei välttämättä tule olemaan ihan niin paljoa, mutta katsotaanpa.

1. Oletko, jos ajattelet?
- Cogito ergo sum. Totta kai olen, jos ajattelen.

2. Mitä ajattelet?
- Juuri äsken ajattelin jotain niinkin arkista kuin vesilasin hakemista.

3. Ovatko naiset kauniita ja kadut kapeita?
- Riippuu tilanteesta. Ei mikään voi olla täysin mustavalkoista. Kisapuiston jäähallissa tosin noin ainakin oli, remontin jälkeen en enää tiedä kaduista.

4. Mitä sinulla on juuri nyt kädessäsi?
- Nyt ei mitään, äsken oli vielä hiusharja.

5. Mitä tekisit minulle, jos olisin niin pieni tai sinä niin iso, että mahtuisin käteesi?
- Silittäisin, kutittaisin, hymyilisin ja naurattaisin.

6. Kumpia kannatat: mäyriä vai harakoita?
- Mäyriä. Vaikka eläinystävä olenkin, en pidä kovin paljoa linnuista. Tai siis pidän, ja niiden laulu on todella mukavaa, mutta en tykkää, jos isommat harakat vaikkapa tulevat lähelle. Ja mäyrät ovat muutenkin söpömpiä.

7. Onko kohdallesi osunut koskaan pientä katastrofia, harakkaa vähän suurempaa?
- Voi kuule, monestikin. Otan kuitenkin asiat vastaan sellaisina kuin tulevat, elämää vastaan on turha tapella. Sen taistelun nimittäin häviää.

8. Janottaako?
- Janottaa, en ole vieläkään hakenut sitä vesilasia.

9. Olisiko minusta sammuttamaan janosi?
- Jos olet jotain kylmää ja märkää, niin kyllä. Sisäisistä janoista voidaan jutella sitten jo aivan erikseen...

10. Tiedätkö senkin, mitä minä en? Näetkö sen, mitä minä en? Kuuletko sen, mitä minä en? Jos, niin kerrotko sen minulle, etten pimeydessä kulkisi ja ojaan kompastuisi?
- Vastaan kaikkiin kyllä, mutta toivon, että sinäkin kerrot minulle ne, mitä minä en tiedä, näe ja kuule.

11. Mitä sinä rakastat?
- Ystäviäni, kissaani, äitiä, sisartani, vapautta, luontoa, merta, yötä, kesäistä vesisadetta, haastavia keskusteluja... SaiPaa!

12. Mikä tyydyttää?
- Todella monet asiat, tiivistettynä kaikki ne, jotka ovat elämässäni hyvin ja joista kenties koen ylpeyttä. Äsken tyydytti se, että sain saunoa kaikessa rauhassa pitkään ja rentoutua kunnolla.

------------------------------

Kisamaskotin kysymykset

1. Oletko koskaan suudellut sammakkoa prinssinkaipuussasi?
- Olen suudellut. Ainakin yksi kerta muistuu samantien mieleen. Lisäksi olen erehtynyt luulemaan sammakkoa prinssiksi ja tuosta jäi traumat herkkään mieleeni.

2. Miksi äitipuolet ovat niin ilkeitä ja julmia, mutta puunhakkaajat ja metsästäjät kilttejä?
- Miksi ulko-ovea vetää silloin, kun siinä lukee "työnnä" ja päinvastoin? Noh, tarvitaan aina joku ilkeäkin hahmo, ja äitipuolesta, joka toki toivoo parasta vain omille muksuilleen, on helppoa tehdä paha. Lisäksi lasten (naisten) välillä vallitsee aina helposti jonkinlainen kilpailutilanne, joten totta kai tuo äiti edistää omien lapsiensa voitonmahdollisuuksia erilaisissa mahtuuko tämä kenkä jalkaasi -skaboissa.

3. Oletko koskaan havahtunut tunteeseen, ruman ankanpojan lailla, että olet oikeastaan aiemmin kadehtimaasi rahvasta huomattavasti kauniimpi ja älykkäämpi?
- En. Joskus saatan miettiä, että miten tuon suusta tuollaista pääsi, mutta en osaa asettaa itseäni ainakaan kovin helpolla toisten yläpuolelle. Minä olen vain minä edelleenkin, lähipiirille kelpaa. Se riittäkööt, muuta nostamista en tarvitse. En edes ferraria.

4. Onko oikeasti oltava tiilitalon verran ahkera, ettei tule syödyksi. Eikö huolettomien viulistien ja kurtun vanuttajien kohtaloa voitaisi lientää?
- Voitaisiin toki lientää. Pitää vaan kuitenkin hieman varoa, muutoksien ei ole aina hyvä tapahtua kertarysäyksellä.

5. Jos pistäisit lumisena talvi-iltana värttinällä sormeesi, niin toivoisitko siinä ebenpuisen ikkunalaudan äärellä synnyttäväsi joskus punahuulisen tytön, jonka iho olisi kuin lumi ja hiukset ebenpuun tummat. Eikö kenellekään kelpasi valkeahampainen neekeripoika, jonka kieli näyttää punaiselta?
- Kelpaisi ilman mitään ongelmaa.

6. Jos olisit nukkunut 1000 vuotta ruusujen ympäröimänä linnassa, niin nolottaisiko sinua pitkien unien ummehduttama suusi prinssin suudellessa Sinua hereille?
- Nolottaisi! En edes halua ajatella, minkä hajuinen hengitykseni olisi 100 vuoden unen jälkeen... Todennäköisesti keskeyttäisin suudelman, ottaisin hengityksenraikastajan ja sen jälkeen jatkaisin suutelemista. Vaikka toisaalta - jos kyseessä todella olisi prinssiNI, hän haluaisi minut ummehtuneen hengityksenkin kanssa.

7. Oletko koskaan tansseista taksiin kiiruhtaessasi pudottanut kenkääsi, taikka muuta henkilökohtaista varustettasi, Sinut huumaanuttaneen prinssin näkösälle jälkisovittamisen toivossa?
- Hmmm... Hieman aikaa mietin, mutta en pysty muistamaan tuollaista tapausta. Joitain muita kikkoja on ehkä tehty, mutta että olisin jotain tiputtanut...


10. Haluatko, että sinut saapuu noutamaan nuori prinssi korskealla ratsullaan. Valkoinen ori nelistelee kyljet vaahdoten teidät rakkauden puutarhaan, jossa vallitsee ikuinen onni ja auvo. Salskea nuorukainen, jonka suonissa virtaa aatelinen veri, tiputtelee viikunan lehteen verhoutuneena rypäleitä suuhusi ja noudattaa orjallisesti hurjimmatkin toiveesi. Vai…
Pyörtyisitkö kenties onnesta, jos silmät avattuasi näkisit itsensä Röörin ponnistelevan mustan Oiva-merkkisen miesten pyörän satulassa läheistä vastamäkeä ylös, Sinua hakemaan? Polkisin lavat märkänä meidät Pirjon Kroviin bisselle. Saisit istua tangolla. Paarissa puhuisimme pilkkuun asti joutavia. Yön kähmänteissä kiidättäisin Sinut takaisin kotiisi.
- Valitsisin Röörin ja Oiva-merkkisen polkupyörän, vaikka hevosista paljon pidänkin. Joku valkoinen ratsu kuulostaa liian leijailevalta, eihän tuo olisi edes todellista! Toinen vaihtoehto taasen vaikuttaisi juuri sopivan omaleimaiselta, persoonalliselta ja jalat alta vievältä.

------------------------------

1. Jos saisit valita, niin kumman sukupuolen edustajan ottaisit työpaikallesi lähimmäksi esimieheksesi, naisen vai miehen?
- Miehen. Kirjoitin jo aiemmin viitettä kyräilyyn ja kateuteen, joita naisilla herkästi esiintyy. Lisäksi olen päässyt siihen tulokseen, että miesten kanssa saattaa ehkä, mahdollisesti ja kaikesta huolimatta tulla toimeen, vaikkei niitä läheskään aina ymmärräkään.

2. Oletko laajan kansanosan kaa saamaa mieltä, että Gimmel-tyttötrion Suski on lihonut liikaa ja sen fleda hapsottaa?
- En ole seurannut Gimmeliä yhtään, joten en osaa ottaa asiaan kantaa faktapohjalta. Olettaisin kuitenkin, että lihominen tarkoittaa sitä, että Suskista on tullut normaalipainoinen. Hiukset selittyvät varmaankin joillain muotimessuilla, joilla Suski on käynyt.

3. Kumpi on uhkaavamman oloinen, Michael Jackson vai Seppo Hovi?
- Seppo Hovi. Eihän Michael Jacksonilla ole varmaan enää edes nenää.

4. Käytätkö epilaattoria? Jos käytät, niin missä päin sillä eniten ajelet?
- En käytä epilaattoria, vaan suosin muita menetelmiä. Itseä kun saa varmaan satutettua muutenkin halutessaan.

5. Kenet seuraavista henkilöistä valitsisit koulussa ylä-asteella lastesi opettajaksi?
a) Timo Rautiainen
b) Predator
c) Arja Koriseva
d) Mikko Alatalo
- Mielivaltaisesti ottaisin kaikki. Timo Rautiainen voisi pitää musiikin tunteja, Predator jääkiekkotunteja, Koriseva naurutunteja ja Alatalo... Noh... Välitunteja?

6. Missä päin autoa sijaitsee syyläri ja mikä on sen olemassaolon tarkoitus?
- En mie tiedä autoista mitään. Miulta ei saa kysyä liian vaikeita.

7. Kumpi on kivempi, neljän kuukauden yhtäjaksoinen helle vai neljän kuukauden yhtäjaksoinen loskakeli?
- Helle! Arskaa kansalle! (Ja tämä vastaus edellytti sitten sitä, ettei minun tarvitse työskennellä koko neljää kuukautta jätskikopissa moisilla helteillä)

8. Mitkä ovat suosikki tv-sarjasi? Nimeä kolme.
- Tuota noin... Minä en katso televisiota juuri yhtään. Viime sunnuntaina muistan katsoneeni jääkiekkoa, muuten on tämänkin viikon aikana pitänyt hiljaista television katsomisen suhteen. Mutta kiekkoa siis katselen, ja aiemmin taisin tykätä ainakin C.S.I.-sarjasta.

9. Minkä näistä ottaisit mukaasi autiolle saarelle (pakko valita vain yksi)
a) huulipunaa
b) Tampaxeja
c) Tony Halme
d) jääkaapin aivan tautisen pitkällä jatkojohdolla
e) Valtion Rautateiden aikatauluopas
f) veitsi-suurennuslasiyhdistelmä
g) uudet sukkahousut
h) kirves
- Veitsi-suurennuslasiyhdistelmä. Tuosta täytyisi olla paljon apua kaikessa, ainakin, kun pääsisin käyttämään mielikuvitustani.

10. Kuka on maailman ihanin mies? (omaa ukkoa ei tässä nyt kilata)
- Teitä on niin monta! Täysin mahdotonta nimetä vain yhtä. Tai sitten en vain vielä ole tietoinen maailman ihanimmasta miehestä. Jos olisin, niin osaisinhan nyt myös nimetä hänet? Jep.

11. Heräät aamulla Ville Valon ja Aira Samulinin välistä. Mitä on tapahtunut?
- Todennäköisesti olen ollut HIM:n keikalla, jossa kiukustunut saksalaisfani on iskenyt minulta tajun kankaalle. Herra Valo on tullut pelastamaan ja täten kantanut minut huoneeseensa. Haluan-olla-ikuisesti-nuori Aira Samulin on kuitenkin majoitunut sinne jo valmiiksi, ja sitten... heräsin oikeasti painajaisestani enkä vain luullut herääväni unessa.

------------------------------

1. Kumpi oli ennen muna vai kana?
- Vastasin tähän jo aiemmin, vastaus on luettavissa varmaankin sivulla kaksi.

2. Tumma vai vaalea?
- Tumma. Miehekästä. Tumma.

3. Parta vai posliinileuka?
- Täysin tapauskohtaista... Joillekin pieni parta saattaa sopia, jotkut se tekee vain ylimielisen näköisiksi.

4. Jää vai kiekko?
- Molemmat ovat kovia, lujia, periksi antamattomia ja vahvoja, mutta kiekko ei ole yhtä kylmä kuin jää. Valitsen siis kiekon, lämpöä tarvitaan maailmassa.

6. Olet voittanut ilmaislipun minkä tahansa jääkiekkojoukkueen peliin. Mihin lähdet, kun matka-asiat ja kaikki on laskettu mukaan?
a) SM-liigan pahimman inhokkisi kotipeli
b) Stanley Cupin puolivälieräottelu USA:ssa
c) Ruotsin Elitserienin finaali
- Ehdottomasti b. NHL-matsin näkeminen on yksi suurista haaveistani.

7. MM-kisoissa on tapahtunut pieni muutos, Suomi ei voi osallistua kisoihin. Mikä joukkue nyt saa kaiken kannatuksesi ja miksi?
a) Tshekkiläiset pitkätukat
b) Kanadalaiset kovanaamat
c) Ruotsalaiset porkkanapäät
d) Italialaiset käsienheiluttajat
e) Latvialaiset tsemppaajat
- Ei vastausta lainkaan. Sydämestäni en pystyisi kannattamaan mitään muuta kuin Suomea ja SaiPaa. Jos jollekin olisi tukea annettava, niin kenties sitten Kanadalle.

8. Porin Ässät kutsuu juuri Sinut katsomaan jääkiekkopeliä Poriin. Ketä heistä viehättää sinua eniten?
a) Tuomo Harjula
b) Marko Kivenmäki
c) Jari Korpisalo
d) Timo Salonen
e) Atte Valli
- Nimethän siis ovat tuttuja, mutta hmm... Jari Korpisalo tuntuu aikamoiselta persoonalta.


10. Lopuksi pakollinen Ässäkysymys (no, olihan tossa edelläkin jo..). Ässille antamasi sympatiapisteet asteikolla 1-10?
- Melko harmiton pikkuseura, jolle soisin mielelläni menestystä. Annetaan 7.

-------------------------------

Valssistakin on esitetty kysymyksiä, ja voisin todeta, ettei itse valssilla ole niin isoa merkitystä. Suurempi painoarvo on parilla, jonka kanssa tanssii. Oikean partnerin kanssa sujuu kaikki kuin...tanssi.

Auringon paistaessa keväällä taidan ekana ajatella yksinkertaisesti kesää. Lämpöä. Hellettä. Lomaa. Kesätöitä. Festareita. Ja tietenkin uimista! :o)

Viestin lähetti goldenawe

Jo se että kannatat Saipaa kielii suuresta positiivisuudesta. Se että puhut Saipan mestaruudesta tulevaisuudessa kertoo että sinulla on myös mahtava huumorintaju! Uskonpa että sinulla on aikamoinen pokerinaama. Isosti plussaa.


- En näe SaiPan mestaruudessa mitään naurettavaa. Näetkö sinä?

Sanot olevasi duunari mutta uskon sinulla olevan tulevaisuudessa paikka Saipan johtoportaassa...pidätkö sikareista?...ehkä saisit vielä naisellisuudellasi houkuteltua SM-liigaseurojen johtajia samaan korttirinkiin...juotat pojille saunan jälkeen viskiä ja kynit sitten toisessa kuningaslajissa, seitsemän kortin sökössä, Saipalle kunnon pelimiehiä joiden palkat maksetaan kuitenkin entisen seuran tililtä...

- Hihih. Tämäpä saattaisi kuulostaa hieman minulta. Tosin en polta sikareita... Enkä osaa pelata kuin paria korttipeliä. Viskin juotossa onnistuisin ja puhumalla saisin kyllä pelaaja-asiatkin järjestymään. Vapise Ilkka Kaarna, I'm coming.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitukseni ei kyllä ollut vastata tähän, mutta kesälomalla jo tovin olleena aika tahtoo käydä pitkäksi… Ihan kaikkiin kysymyksiin en vastannut, koska niitä oli niin paljon kerralla vastattavaksi. Olen rustaillut näitä tässä parin viikon aikana ja nyt humalassa on hyvä viimeistellä. Täytyy varmaan samantien osallistua äänestykseen "Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?" :)

1. Onko (lätkävarusteiden) koolla väliä?
Ei se koko, vaan se miten niitä käyttää…

2. Saako jatkoajalla ottaa (maalivahtia pois)?
Joskus tuntuu, että jatkoajalla vähän kaikki on sallittua.

3. Tykkäätkö pelata (lätkää)?
Pelaaminen on kivaa, mutta lätkää naiset eivät kyllä osaa pelata! Itse olen joskus pelannut ringetteä. Tiedättekö sen pelin, jossa maila pannaan pelivälineen sisään..?

5. Onko torjuntaprosenttisi korkea?
Joidenkin pelaajien yritykset on helpommin torjuttavissa kuin toisten.

6. Päästätkö joskus helppoja sisään?
Vaikenen kuin muuri.

7. Mikä on suosikkijuomasi voitetun matsin jälkeen?
No juottaisin ensin joukkueelle runsaasti ananasmehua ja nauttisin vasta sitten jo jonkun mainitseman proteiinipirtelön.

8. Jos tarkoituksesi on vahingoittaa (miespuolista) vastustajaasi, suuntaatko taklauksen päähän vai vyön alle?
Mieluiten kovaa ja kunnolla koko kropalla.

9. Jos kokoaisit joukkueen, olisiko pääpaino nuorilla ja innokkailla tulokkailla vai kokeneilla veteraaneilla?
Ennen olisin painottanut kokemusta, mutta viime aikoina olen alkanut vannoa hmm… pitkien vaihtojen nimiin! Tulokkaat vetävät niitä kyllä paremmilla tehoilla.

10. Jortikka?
Aikuisten oikeesti kiva kaveri, kuulemma (?)!

12. Onko saunassa lämmintä?
No en mä sitä ainakaan ruotsalaisten tapaan vaatehuoneena käytä!

13. Mikä biisi soi päässäsi sillon kun todella onnistut (maalinteossa)?
Äkkiseltään tulee mieleen CMX - Palvelemaan konetta, vaihtoehtoisesti Gardigans - My favorite game.

14. Mitä tapahtuu päätössummerin soitua?
5 minuutin tauon jälkeen alkaa jatkoaika.

15. Miten kokoat itsesi hävityn ottelun jälkeen?
Minähän en häviä.

16. Tulisiko pudotuspeli ratkaista pelaamalla jatkoaikaa niin kauan että ratkaisu(maali) syntyy vai pitäisikö mennä suoraan rangaistuslaukauksiin?
Mitä pidempään pelataan, sitä parempi (paitsi, jos seuraavana aamuna pitää olla jossain).

17. Ensimmäinen "jääkiekko"-aiheinen kokemuksesi/muistosi?
Taisi käydä niin, että taklattavan keskittyminen herpaantui hetkeksi ja samaan aikaan taklaaja unohti vastustajan kunnioittamisen. Tämä johti sitten jälkitoimiin…

18. Kenen "pelaajan" otteita, uraa ja/tai tyyliä arvostat erityisesti?
No vaikka Jarkko Varvion, Tommi Kovasen ja Veli-Pekka Hårdin. Tätä ei voi perustella tosissaan…

19. Kenen ja millainen taktiikka toimii sinuun?
Vastustajat, joiden taktiikkaa on vaikea lukea, kiehtovat minua.

20. Kun pääset hyökkäysalueelle, rupeatko luomaan kuviota vai ammutko heti kun saat paikan?
Riippuu päivän taktiikasta ja taktiikka taas taitaa riippua tankkauksen onnistumisesta.

21. Millä oma pää ja oma maali pysyy parhaiten puhtaana? Vai onko sillä väliä kunhan oma joukkue voittaa?
Puolustuksesta lähtevä pelityyli on tylsää… Ei sillä omalla päällä niin väliä, kunhan omat käyttävät vastustajaa paremmin tekopaikat hyväkseen.

23. Onko saunassa lämmintä?
Sehän on sen virka…

24. No onko?
Mieluummin tietysti kuumaa ja kosteaa…
--------------------------------------------------------------------------
1) Kuka heistä olisi mieluisin painikumppanisi kaukalossa?
Jos näistä (Vopat, Hämäläinen, Korpisalo, Helminen) pitää valita, niin ekana tai tokana mainittu. Mut eipä toi Eepi kauheesti taklaile, niin kai se on tyytyminen Vopatiin…

2) Kuka seuraavista olisi mieluisin valmentajasi?
Mä en tarvii valmennusta!

3) Mikä on mielestäsi paras paikka maalintekoon?
Koska minusta maalinteko on hauskinta tilanteessa, jossa joukkue on selkä seinää vasten, minun on valittava vaihtoehto a eli maalin edestä.

4) Ajattelen jääkiekkoa...?
Hmmm… Riippuu vuodenajasta. Ehkä keskiarvo liikkuu c:n (joka tunti) tietämillä.
------------------------------------------------------------------------
1. Miten aiot edustaa parhaiten Jatkoaikaa tittelisi saatua?
Öö… Haukkumalla Hockey Nightia aina, kun tulee tilaisuus.

2. Mitä teet kesällä mieluiten:
Kesällä (Pitsiturnausta odotellessani) haaveilen pitäväni
kädessäni mestaruuskattilaa suosikkijoukkueeni voitettua
mestaruuden.

3. Miksi juuri sinä?
No vaikka siksi, että olen aika haka tilastoissa.

4. Minkä värinen / väriyhdistelmä olisi paras pelipaita?
Keltainenhan on nyt muotiakin! Sininen siihen kaveriksi…

-------------------------------------------------------------------------

1. Ensiksi helppoja - Ilves vai Tappara - TPS vai TuTo - Kerho vai
Tiikerit - HIFK vai Jokerit?
Ilves, TPS, HIFK ja vaikka en ole koskaan nähnyt Tiikereiden
pelaavan, valitsen kumminkin kyseisen poppoon. Ne kun ei oo
vienyt meitä pleijareissa… Ja tiikerihän sen olla pitää!

2. Jos mies haluaa laittaa ruokaa, onko se
d) Jotain muuta, mitä? Nälkäinen, vähissä varoissa elävä
sinkku. (Mut jos sitä ruuanlaittoa pääsis katsomaan, niin
saattaisi se olla kiihottavaakin…)


Koska olit viimeksi liekeissä? Nykyisellä hiusvärillä olen liekeissä jatkuvasti!

--------------------------------------------------------------------------

1. Minkälainen hiustyyli vetoaa sinuun:
Vaihtoehdoista puuttuu nyt kokonaan surffitukka… Kai mä nyt sit valitsen (kalliomaisen) jörötukan. Se tarjoaa eniten mahdollisuuksia.

2. Minkälainen maali on mieleesi?
b) Taitomaali

3. Mikä joukkueen jäsen olisit?
d) Valmentaja (, joka peluuttaa hyökkääjiä). Eikä suunnittele käyttävänsä mitään tyhmiä sopimuspykäliä hyväkseen.

4. Minkätyylinen kiekkoilija olisit?
Täytynee valita d) Duunari, koska harjoittelen myös omalla ajalla.

5. Mikä on pelaajan tärkein varuste?
Näin kesälomalla kallistun kyllä mailan (d) puoleen. Voi vaikka harjoitella niitä vetoja vanerilta autotallin seinään, jos se maalinteko onnistuisi ensi keväänä sitten vähän paremmin! Ja kyllähän mailalle aina muutakin käyttöä keksitään..!

6. Minkälaisia jäähyjä otat eniten?
Tästä nyt ei ole mitään epäselvyyttä, vaikka se ehkä onkin liian ilmeinen ja näinollen tylsä vastaus:
b) Vastustajan mailasta kiinnipitäminen

-----------------------------------------------------------------------

1. Oletko, jos ajattelet?
Olen kyllä, mutta ne ajatukset ja niiden taso..! Ne eivät välttämättä anna mun "olemuksesta" kovinkaan positiivista kuvaa…

2. Mitä ajattelet?
En kehtaa sanoa!

4. Mitä sinulla on juuri nyt kädessäsi?
Siideri.

6. Kumpia kannatat: mäyriä vai harakoita?
En kannata mustavalkoisissa peliasuissa pelaavia.

7. Onko kohdallesi osunut koskaan pientä katastrofia, harakkaa vähän suurempaa?
Taidan olla kävelevä katastrofi.

8. Janottaako? Huomisaamuna todennäköisesti enemmän.

9. Olisiko minusta sammuttamaan janosi?
Sitähän nyt ei tässä pysty arvioimaan. Tykkäätkö ananasmehusta?

11. Mitä sinä rakastat?
Suomen luontoa ja vuodenaikoja, urheilua, merta, miehiä, musiikkia jne. (ei missään järjestyksessä…)

12. Mikä tyydyttää?
No nyt tuli niin taas sellaisia juttuja mieleen, etten todellakaan kehtaa sanoa!

-------------------------------------------------------------------------

1. Oletko koskaan suudellut sammakkoa prinssinkaipuussasi?
En tietääkseni.

2. Miksi äitipuolet ovat niin ilkeitä ja julmia, mutta puunhakkaajat ja metsästäjät kilttejä?
Puunhakkaajat ja metsästäjät taitavat useimmiten olla miehiä ja miehet ovat oikeasti paljon naisia reilumpia yms.

3. Oletko koskaan havahtunut tunteeseen, ruman ankanpojan lailla, että olet oikeastaan aiemmin kadehtimaasi rahvasta huomattavasti kauniimpi ja älykkäämpi?
Olen tainnut tietää sen kyllä aina. ;)

5. Jos pistäisit lumisena talvi-iltana värttinällä sormeesi, niin toivoisitko siinä ebenpuisen ikkunalaudan äärellä synnyttäväsi joskus punahuulisen tytön, jonka iho olisi kuin lumi ja hiukset ebenpuun tummat. Eikö kenellekään kelpasi valkeahampainen neekeripoika, jonka kieli näyttää punaiselta?

Näin biologiaakin lukevana haluaisin kyllä suojella hyvää vauhtia katoamassa olevaa geneettistä perimää, mutta mulattien iho on kyllä kaikin puolin kadehdittava.

6. Jos olisit nukkunut 1000 vuotta ruusujen ympäröimänä linnassa, niin nolottaisiko sinua pitkien unien ummehduttama suusi prinssin suudellessa Sinua hereille?
Mulla on aina Sminttejä mukana. No Smint, no kiss…

7. Oletko koskaan tansseista taksiin kiiruhtaessasi pudottanut kenkääsi, taikka muuta henkilökohtaista varustettasi, Sinut huumaanuttaneen prinssin näkösälle jälkisovittamisen toivossa?
En. Täytyisköhän mun koittaa tätä tänään..?

----------------------------------------------------------------------------

2. Onko mielestäsi kohtuullista, etteivät lastenlapset erota enää mummoansa hänet alkupaloiksi hotkaiseesta sudesta, vaan on tulla tuntemattomuuttaan lähes syödyksi? Makoileeko mökeissä ja vanhainkodeissa susia laumoittain, ja mitä asialle pitäisi tehdä – ei niitä metsästäjiä joka kunnalliskotiin piisaa.

Nää sosiaaliasiat on lähempänä siskon sydäntä, mutta musta on kyllä surullista, kun perheet on nykyään niin toisistaan etääntyneitä. Meidän koko lähisukumme on tosi läheistä keskenään. Ihmisten pitäis kattella enemmän toistensa perään. Sellaista yleistä kontrollia/ paheksuntaa tarvittaisiin nykyäänkin. No menipäs vakavaksi! Olen jo vähän huppelissa, niin ehkä mun pointti jää vähän epäselväksi…

10. Lopuksi pieni ajatusleikki. Kun seuraavan kerran kyllästyt äijäsi joutavaan märinään ja piereskelyyn, taikka kaipaat muuten vaan pois kaikesta arkisesta nylkyttämisestä, niin sulje silmäsi. Se hyvä haltiatar on olemassa ja antaa sinulle siihen mahdollisuuden. Eikä siinä vielä kaikki, vaan hän antaa Sinulle vielä vaihtoehdon mistä valita:
Haluatko, että sinut saapuu noutamaan nuori prinssi korskealla ratsullaan. Valkoinen ori nelistelee kyljet vaahdoten teidät rakkauden puutarhaan, jossa vallitsee ikuinen onni ja auvo. Salskea nuorukainen, jonka suonissa virtaa aatelinen veri, tiputtelee viikunan lehteen verhoutuneena rypäleitä suuhusi ja noudattaa orjallisesti hurjimmatkin toiveesi. Vai…
Pyörtyisitkö kenties onnesta, jos silmät avattuasi näkisit itsensä Röörin ponnistelevan mustan Oiva-merkkisen miesten pyörän satulassa läheistä vastamäkeä ylös, Sinua hakemaan? Polkisin lavat märkänä meidät Pirjon Kroviin bisselle. Saisit istua tangolla. Paarissa puhuisimme pilkkuun asti joutavia. Yön kähmänteissä kiidättäisin Sinut takaisin kotiisi.
Tähän 10:een kysymykseen kannattaa vastata harkiten, sillä saattaa olla ratkaiseva vaikutus äänestyskäyttäytymiseeni.

Mullahan ei ole mitään äijää, niin tää ajatusleikki menee multa ihan yli hilseen. … vaikka mulla aika hyvä mielikuvitus onkin. Mutta kyllähän fillarissa olisi jotain sellaista vanhan Suomi-filmin nostalgiaa...

---------------------------------------------------------------------------

3. Jos saisit valita, niin kumman sukupuolen edustajan ottaisit työpaikallesi lähimmäksi esimieheksesi, naisen vai miehen?

Ehkä uralla eteneminen olisi helpompaa, jos pomo olisi mies..?
Mutta ei sellainen etenemistapa kyllä ole mun tyyliä. Miesten kanssa vaan yksinkertaisesti on helpompi tulla toimeen kuin toisiaan kyräilevien ja kadehtivien naisten.

---------------------------------------------------------------------------

2. Oletko laajan kansanosan kaa saamaa mieltä, että Gimmel-tyttötrion Suski on lihonut liikaa ja sen fleda hapsottaa?
Se fleda on kyl aika huonossa kondiksessa. (Mä en kyl hallitse tätä!)

3. Kumpi on uhkaavamman oloinen, Michael Jackson vai Seppo Hovi?
Noi muut tossa kattelee just Bumströmiä, mut ei Seppo ole siellä! Kyllä mun täytyy valita Miikkaeli. Vaikka en mä kyllä Seponkaan vierestä haluais herätä!

4. Käytätkö epilaattoria? Jos käytät, niin missä päin sillä eniten ajelet?
Juu, juu… alavilla mailla.

5. Kenet seuraavista henkilöistä valitsisit koulussa ylä-asteella lastesi opettajaksi?
Musta tulee yläasteen/lukion maikka, joten valitsisin itseni! Auktoriteettipuolen vois kyllä tulla hoitamaan toi erityisope Rautiainen. Predatorin auktoriteetin tasosta kun en tiedä mitään…

6. Missä päin autoa sijaitsee syyläri ja mikä on sen olemassaolon tarkoitus?
Voi hitsi, kun meen iskä opetti mulle aikoinaan vaan levyjarrujen toimintaperiaatteita… Mutta luulisin sen liittyvän jotenkin moottorin lämpenemiseen. Se varmaan estää moottorin liiallisen kuumentumisen eli ihan turha kapistus!

7. Kumpi on kivempi, neljän kuukauden yhtäjaksoinen helle vai neljän kuukauden yhtäjaksoinen loskakeli?
Äh, inhoon jatkuvaa kuumuutta ja loskaa. Mut helle ei masenna, loska masentaa. Ja muutenkin sanoisin, et parempi olla märkänä kuumuudesta kuin pelkästä vedestä.

9. Minkä näistä ottaisit mukaasi autiolle saarelle (pakko valita vain yksi)
g) uudet sukkahousut (Jos saisin ennen lähtöä lukea kaikki Niksi-Pirkat läpi!)

---------------------------------------------------------------------------

2. Tumma vai vaalea?
Tumma. (Ristiverinen.)

3. Parta vai posliinileuka?
Parta, paitsi jos se tarkoittaa jotain Pärssisen playoff-tyyliä,
niin sitten ihan siloposki.

4. Jää vai kiekko?
Jää tarjoaa enemmän mahdollisuuksia.

5. Olet menossa yökerhoon (pienessä huppelissa), vastaan tulee ihailemasi jääkiekkoilija (pienessä huppelissa). Mitä teet?
b) Ihailet parin silmäyksen verran häntä, kunnes poistut paikalta.
Juttelemaanhan ei voisi mennä, koska kiekkoilijat kaikessa itseriittoisuudessaan elävät uskossa, että kaikki naiset haluavat ja yrittävät iskeä heitä…

6. Olet voittanut ilmaislipun minkä tahansa jääkiekkojoukkueen peliin. Mihin lähdet, kun matka-asiat ja kaikki on laskettu mukaan?
a) SM-liigan pahimman inhokkisi kotipeli
b) Stanley Cupin puolivälieräottelu USA:ssa
c) Ruotsin Elitserienin finaali

No eka vaihtoehto voidaan sulkea pois. Sit onkin vähän paha valita. Kun noi poitsut on vaahdonnut niin paljon siitä, et Elitserienin taso on nykyään niiiin paljon parempi kuin SM-liigan ja Ruotsissa on hyvännäköisiä miehiä. Änäripeliin tekis kyl mieli, mut kun G. "dabol juun" politiikka tökkii niin pahasti. Kyl mä sen Stanley Cupin silti valitsen…

7. MM-kisoissa on tapahtunut pieni muutos, Suomi ei voi osallistua kisoihin. Mikä joukkue nyt saa kaiken kannatuksesi ja miksi?
b) Kanadalaiset kovanaamat
c) Ruotsalaiset porkkanapäät

Näistä jompi kumpi. Valitsisin todennäköisesti kanukit, mutta niiden kultajuhlissa oli viime keväänä aika kuivaa. Itse asiassa niin kuivaa, että musta olisi ollut mukavampaa päästä hurrien pippaloihin. Joten täytynee valita ruottalaaset.

8. Porin Ässät kutsuu juuri Sinut katsomaan jääkiekkopeliä Poriin. Ketä heistä viehättää sinua eniten?
a) Tuomo Harjula (Miks se leikkasi surffitukkansa pois??)

9. Vapaavalintainen pienen pieni essee kertomus sinusta, jos olisit jääkiekkoiljan morsian. Millaista elämä olisi? Kerro kaikki, likaisimmatkin yksityiskohdat.
Ehkä palaan tähän myöhemmin. Nyt alkaa olla kiire lähteä baariin…

10. Lopuksi pakollinen Ässäkysymys (no, olihan tossa edelläkin jo..). Ässille antamasi sympatiapisteet asteikolla 1-10?

No Joke-tiimi meni jo pari vuotta sitten inhokkilistalla ohi ja kyllähän Ässäfanien kanssa väittely on aina ollut elämäni suola, joten hmm… 8.

---------------------------------------------------------------------------

Minkä valssin haluaisit tanssia hämyisessä ja savuisessa kapakassa ?
Valssi kuuluu Suomen suveen ja maaseudun (mieluiten merenrannassa sijaitsevalle) tanssilavalle, ei kapakkaan.

Mitä ajattelet aivan ensimmäiseksi kun aurinko paistaa näin keväällä ?
Valitettavasti siitepölysesonkia. Tähän aikaan vuodesta en siedä koivua lainkaan!

---------------------------------------------------------------------------

Toivottavasti en nyt vedellyt noita viivoja ihan vääriin väleihin!
Aika moneen kysymykseen jäi vastaamattakin, mutta nyt täytyy rientää. Kuinkahan paljon editoin tätä huomenna..?



Edit. Itsesensuuri iski!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös