Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 082
  • 1 006

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Perinteet velvoittaa

Viestin lähetti Morrow10

Nyt jotkut nimimerkit haluavat väkisin riidellä tästä päivän selvästä asiasta. Typerykset.
Ollaanpa täällä nyt tärkeänä.
Skandaalit ja riidat kuuluvat kauneuskilpailuihin, eihän ne muuten mitään oikeita kilpailuita olisikaan. Näissä palstaolosuhteissa kun ei osallistujat voi isommin kähistä keskenään niin tottakai sen tekee äänestäjät.
Itse äänestän vasta kalkkiviivoilla jotta voin taktikoida jos tarvinnee.

Terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Morrow10
Mun mielestä asia on harvinaisen selvä. Säännöt on ollut olemassa alusta asti, niillä mennään.

Niinpä niin. Vänkäys näyttää olevan tietyille tahoille "Henki & Reikä".
Vaikka Veini on raumalainen, niin silti luulisi hänenkin huomaavan, että missä vaiheessa jokin pikkuruinen vitsinpoikanen on kaluttu loppuun. Tosin minä toisaalta Banaanikotkineni olen viimeinen vanhasta vitsistä valittaja.
Silti... en ymmärrä että tällaisessa leikkimielisessä äänestyksessä (jossa kuitenkin on asetettu aivan selkeät säännöt, ja ihan sen takia, että lopputulos on SELKEÄ) pitää väkisin ruveta pullikoimaan koko perusasetelmaa vastaan?

Ja nyt sitten minä olen jokin oman egoni kohottajanatsi... wow!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minä olen luopunut kyseistä asiasta jo ajat sitten. Rauhaa päälle maan, kirjoitin omasta puolestani että hyväksyn täysin ääneni hylkäyksen enkä halua pilata hyvää kilpailua. Toisten puolesta en voi sitä tehdä, ehkä kuvailemani nainen herätti niin voimakkaita tunteita että se sekoitti mielet pahan päiväisesti .

PS. Sori vaan !
 

krobbe

Jäsen
Väinö Virosta hauska kaveri kuin mikä, mutta hiukan kannattaisi miettiä missä kohtaa hauskuuttelee.

On lähes anteeksiantamatonta tulla pelleilemään tähän vuosien saatossa jo legendaariseksi muodostuneeseen antoisaan ja asialliseen ketjuun. Hauskuus tarttuu ja perässähiihtäjiä riittää, täytyy toivoa ettei koko ketju romahda fantasiaan olemattomasta Kullista.

Maastopuku ja kamera, voi pyhä sylvi. Hauskaa kuin mikä (oikeasti) mutta väärässä paikassa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en vielä äänestä, vaan pohdin kantaani loppuun asti, mutta selvyyden vuoksi haluaisin kysyä, että hylättäisiinkö ääneni, jos äänestäisin vaikkapa "sitä tummaa näyttelijää joka esiintyy mm. kissanainen-elokuvan pääosassa. nimi tarkennetaan myöhemmin." ?
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Snakster
Itse en vielä äänestä, vaan pohdin kantaani loppuun asti, mutta selvyyden vuoksi haluaisin kysyä, että hylättäisiinkö ääneni, jos äänestäisin vaikkapa "sitä tummaa näyttelijää joka esiintyy mm. kissanainen-elokuvan pääosassa. nimi tarkennetaan myöhemmin." ?

Predator tuomaroi, mutta jotenkin tuntuisi, että kannattaisiko se ääni antaa vasta sitten kun on tarkentanut sen nimen?
 

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TIFFANY TOWERS!!!

[VAROITUS] VIESTIN OHESSA OLEVA LINKKI AIHEUTTAA VEREN PAKKAUTUMISTA JALKOVÄLIIN[/VAROITUS]

Niin..ääniä ovat rohmunneet kaiken maailman Tarja Turuset ja Porin Ässien nobodyrumpalitytöt(!?), kun ehdolla olisi TÄLLAINEN NAMUPALA? Jep.


Eli ääni maailman seksikkäimmälle vosulle, Tiffany Towersille!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Snakster
jos äänestäisin vaikkapa "sitä tummaa näyttelijää joka esiintyy mm. kissanainen-elokuvan pääosassa. nimi tarkennetaan myöhemmin." ?


Siis nyt alkaa lätty lätiseen!

Ensinnäkin, mustalaiset diggaa lähinnä hevosia, ei niinkään kissoja. Joten pidä sinä vaan pervot kissa- ja kisahevosfantasiasi ihan siellä omassa pääkopassasi, siellä silmien takana.

Vai haluutsä kovempia sanktioita?
 

Kyle

Jäsen
Re: TIFFANY TOWERS!!!

Viestin lähetti Alfred
[VAROITUS] VIESTIN OHESSA OLEVA LINKKI AIHEUTTAA VEREN PAKKAUTUMISTA JALKOVÄLIIN[/VAROITUS]

Niin..ääniä ovat rohmunneet kaiken maailman Tarja Turuset ja Porin Ässien nobodyrumpalitytöt(!?), kun ehdolla olisi TÄLLAINEN NAMUPALA? Jep.


Eli ääni maailman seksikkäimmälle vosulle, Tiffany Towersille!

Aika isot... maitorauhaset.
Muuten mitäänsanomaton, meikäläinen diggas tollattista 12 vuotiaana, silloinhan tissit oli kaikken oleellisinta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: TIFFANY TOWERS!!!

Viestin lähetti Alfred



Eli ääni maailman seksikkäimmälle vosulle, Tiffany Towersille!

No just. Kiva että tällainen luononkaunis nainenkin sai vaihteeksi or... siis äänen. Huh, meinasin sanoa orchestran.

Kunnon Tornit, ei siinä mitään. Senior, ota nyt rauhallisesti kun noita linkin rauhasia tutkailet...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Robinson
Ääneni girlzillalle. Uhkea typykkä..

Nonni, Zilla nousee koko ajan.....

Onneksi minulla oli onni ja kunnia olla tänä vuonna Ensimmäinen äänestäjä, joka tajusi tämä tytön täysi-ikäisyyden saavutettuaan saavuttaneen myös sen paljonpuhutun, Salaperäisen Kesätytön Hehkeyden.

Katsokaa Zillaa, ja kysykää mielessänne: ostaisinko tuolta tytöltä helteessä jäätelön?

Jos tuo ei "purrut", niin kysykää mielessänne: ostaisinko Virmaselta helteessä Janeckyn vanhan Volkkarin?
 

#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erittäin paha nimetä ehdokasta. Monta ehdokasta oli joista loppujen lopuksi päädyin antamaan ääneni jatkoajan nimimerkki girlzillalle. Nätti tyttö ja plussana vielä tuo suosikkijoukkue.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Missä ovat kaikki minun ääneni? Onko minun taas alettava tuputtamaan ylenpalttista Aki Heino-tietoutta kaikille palstaveljille ihan kyllästymiseen asti? Ihan niin paljon, että yv-boksini sen jälkeen täyttyy kiukkuisista avautumisista? Vai millä teidät saisi minua äänestämään?

No, tissejä en kyllä silti aio näyttää, edes ääntenkalastelun takia.


Olen myös tehnyt päätöksen oman ehdokkaani suhteen, hän on Piritta Hannula. Siis se Pikku-Hakin vaimoke, missi ja kaikkea. Kaunis.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyttemmin on näemmä hieman muuttunut naisten muodot, ei oikeesti enää varmaan kovin moni noita tykkää katsoa..
 

Tompse

Jäsen
Vaikea oli valinta, mutta suositaan perintäistä suomalaista kauneutta. Ääneni menee tällä kertaa girlzillalle.

Kaunein tyttö/nainen voittakoon! ;)
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Alfred
Niin..ääniä ovat rohmunneet kaiken maailman Tarja Turuset ja Porin Ässien nobodyrumpalitytöt(!?), kun ehdolla olisi TÄLLAINEN NAMUPALA?!
Viestin lähetti Alfred
Tai tämä Chelsea Charms

Hyi helvetti, mitä lorttoja, yäk yäk yrjötys yäk. Tuommoinen kehon epäsuhtaisuus on suunnilleen yhtä luotaantyöntävää kuin viisisataa kiloa laardia.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti metsänpeikko
Missä ovat kaikki minun ääneni? Onko minun taas alettava tuputtamaan ylenpalttista Aki Heino-tietoutta kaikille palstaveljille ihan kyllästymiseen asti? Ihan niin paljon, että yv-boksini sen jälkeen täyttyy kiukkuisista avautumisista? Vai millä teidät saisi minua äänestämään?


Se on se kuva, se on se kuva. Voit toimia ovelasti ettet vaikuta tyrkyltä. Minunkin kuvani joku toinen laittoi tänne... Kohta äänimääräsi kasvavat varmasti!
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Meikäläisen päiväunissa keikkuu Indican basisti Heini.
 

Liitteet

  • heini.jpg
    heini.jpg
    49,5 KB · kertaa luettu: 1 212

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: TIFFANY TOWERS!!!

Viestin lähetti Gerodz
Aika isot... maitorauhaset.
Muuten mitäänsanomaton, meikäläinen diggas tollattista 12 vuotiaana, silloinhan tissit oli kaikken oleellisinta.

Jaa, meikäläinen olis digannu tollasista 1-vuotiaana, silloinhan tissit oikeesti kaikkein oleellisinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös