Viestin lähetti Ted Raikas
Kiitoksia vastauksistanne.
Kaikesta päätellen hyvin monelle tietyt kliseiset ruumiinmuodot on ainoa kriteeri naiselle ja kauneuden mitta ja myös tekijä jonka perusteella päädytään petihommiin, tai ei päädytä.
Kiehtovaa.
No meitä on joka junaan!
Viestin lähetti Trancezz
Angelina Jolie.
Ei ole parempaa.
Viestin lähetti Kopteri
Jaa, meikäläinen olis digannu tollasista 1-vuotiaana, silloinhan tissit oikeesti kaikkein oleellisinta.
Viestin lähetti metsänpeikko
Missä ovat kaikki minun ääneni? Onko minun taas alettava tuputtamaan ylenpalttista Aki Heino-tietoutta kaikille palstaveljille ihan kyllästymiseen asti? Ihan niin paljon, että yv-boksini sen jälkeen täyttyy kiukkuisista avautumisista? Vai millä teidät saisi minua äänestämään?
No, tissejä en kyllä silti aio näyttää, edes ääntenkalastelun takia.
Viestin lähetti girlzilla
Se on se kuva, se on se kuva. Voit toimia ovelasti ettet vaikuta tyrkyltä. Minunkin kuvani joku toinen laittoi tänne... Kohta äänimääräsi kasvavat varmasti!
Viestin lähetti mtmela
Koska Ässät pääsi säälipleijareihin, annan ääneni metsänpeikolle. Periaatteella jokaiselle jotakin, edes säälistä. Vai mitä peikkosein ;)
Viestin lähetti Juhaht
Leffassa Closer Portmania näkee ihan riittävän läheltä ja riittävän vähäpukeisena.
Viestin lähetti koukou
Eksyin ruokkiksella nopean kanavasurffauksen jälkeen myös kyseiselle kanavalle ja en ollut uskoa silmiäni. Silmät tosin eivät sen jälkeen totelleet enää minua vaan jäin tuijottamaan kahta tv:ssä keskipäivällä pomppivaa "palloa", ruokatunnin venyessä yli TESsin määräämän reilusti.
Viestin lähetti Viljami
Olen jo ääneni antanut, mutta pakko kommentoida Angelinan
kitavärkkiä, joka naurettavine tekohuulineen muistuttaa
varsinkin hymyvaiheessa lähinnä avoreisiluumurtumaa, mutta
elä ota pahana Trancezz, toine äitist, toine tyttärest...
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Tyttökultien Bea Arthuria siis ei voi äänestää koska se on yli 40, harmi vaan....
Viestin lähetti Gags
Mutta edelleen, jos veinikretsi selvittää ko. henkilön täydelisen nimen ennen äänestyksen loppumista, niin aktivoituuko äänemme siinä tapauksessa?
Pakko on tähän tarttua. Mitä tapahtuu jos Gags on laittanut uurnaan äänen jossa hän äänestää Aku Ankkaa ja kesken äänestystilaisuuden, ennen äänten laskentaa, Aku Ankasta tuleekin yhtäkkiä äänestyskelpoinen? Näinhän tässä nyt kävi.Viestin lähetti Predator
No voi herran jestas. Lue nyt vielä kerran se vertaukseni "äänestyslipuista ja sinetöidystä äänestysuurnasta".
Sinä olet jättänyt äänesi, ns. hylättävän Aku-Ankka äänen. Olet äänestänyt VÄÄRIN, olet äänestänyt vasten äänestyksen sääntöjä, mutta kuitenkin siis olet äänestänyt jo. Äänesi siis on hylätty äänestyksen sääntöjen mukaan ja tämä fakta ei tästä mihinkään muutu.
Viestin lähetti vintsukka
Pakko on tähän tarttua. Mitä tapahtuu jos Gags on laittanut uurnaan äänen jossa hän äänestää Aku Ankkaa ja kesken äänestystilaisuuden, ennen äänten laskentaa, Aku Ankasta tuleekin yhtäkkiä äänestyskelpoinen? Näinhän tässä nyt kävi.
Yeah, right. Sepäs nyt sattuikin. Mitä yhteensattumia ja vielä vaihtoi numeronsakin. Ajatella. Tavatonta.Viestin lähetti veinikretski
Pitipä kertoa tänään tarhassa käydessäni Sirje yllättäen otti puheeksi että on jatko-ajan aktiivinen lukija, oli huomannut että hänet oli ilmoitettu kilpailuun , arveli että jälleen kerran alkaa puhelin soimaan, niinpä oli heti muuttanut puhelimensa salaiseksi.
Viestin lähetti Arnold
Viimeisin hyväksytty äänestäjä Ronning.
...