Ollaanpa täällä nyt tärkeänä.Viestin lähetti Morrow10
Nyt jotkut nimimerkit haluavat väkisin riidellä tästä päivän selvästä asiasta. Typerykset.
Viestin lähetti Morrow10
Mun mielestä asia on harvinaisen selvä. Säännöt on ollut olemassa alusta asti, niillä mennään.
Viestin lähetti Snakster
Itse en vielä äänestä, vaan pohdin kantaani loppuun asti, mutta selvyyden vuoksi haluaisin kysyä, että hylättäisiinkö ääneni, jos äänestäisin vaikkapa "sitä tummaa näyttelijää joka esiintyy mm. kissanainen-elokuvan pääosassa. nimi tarkennetaan myöhemmin." ?
Viestin lähetti Snakster
jos äänestäisin vaikkapa "sitä tummaa näyttelijää joka esiintyy mm. kissanainen-elokuvan pääosassa. nimi tarkennetaan myöhemmin." ?
Viestin lähetti Alfred
[VAROITUS] VIESTIN OHESSA OLEVA LINKKI AIHEUTTAA VEREN PAKKAUTUMISTA JALKOVÄLIIN[/VAROITUS]
Niin..ääniä ovat rohmunneet kaiken maailman Tarja Turuset ja Porin Ässien nobodyrumpalitytöt(!?), kun ehdolla olisi TÄLLAINEN NAMUPALA? Jep.
Eli ääni maailman seksikkäimmälle vosulle, Tiffany Towersille!
Viestin lähetti Alfred
Eli ääni maailman seksikkäimmälle vosulle, Tiffany Towersille!
Viestin lähetti Robinson
Ääneni girlzillalle. Uhkea typykkä..
Viestin lähetti Robinson
Ääneni girlzillalle. Uhkea typykkä..
Tai tämä Chelsea Charms, joka muuten hävisi ääneni Towersille vain rinnan mitalla..Viestin lähetti girlzilla
En kuitenkaan ihan yhtä huikea kuin tämä Tiffany Towers.
Viestin lähetti Alfred
Tai tämä Chelsea Charms, joka muuten hävisi ääneni Towersille vain rinnan mitalla..
Viestin lähetti Alfred
Niin..ääniä ovat rohmunneet kaiken maailman Tarja Turuset ja Porin Ässien nobodyrumpalitytöt(!?), kun ehdolla olisi TÄLLAINEN NAMUPALA?!
Viestin lähetti Alfred
Tai tämä Chelsea Charms
Viestin lähetti metsänpeikko
Missä ovat kaikki minun ääneni? Onko minun taas alettava tuputtamaan ylenpalttista Aki Heino-tietoutta kaikille palstaveljille ihan kyllästymiseen asti? Ihan niin paljon, että yv-boksini sen jälkeen täyttyy kiukkuisista avautumisista? Vai millä teidät saisi minua äänestämään?
Viestin lähetti Gerodz
Aika isot... maitorauhaset.
Muuten mitäänsanomaton, meikäläinen diggas tollattista 12 vuotiaana, silloinhan tissit oli kaikken oleellisinta.