ILMOITUS JA UTELU.
Tämä äänestys siis päättyy ensi viikolla juhannusaatona klo 12.00 ja nyt näyttää pahasti siltä, että en itse ole tuohon aikaan lähelläkään tietokonetta. Niinpä minä tarvitsisin nyt ns. AVUSTAVAN TUOMARIN laskemaan ne loppulliset kilpailijoiden saamat äänet. Tässähän just edellä päivitin sarjatilanteen, joten luulisi ettei se lopullinen pistelasku ole kauhean aikaa vievä homma - tuskin enää on kovin monta nimimerkkiä äänestämättä.
Haluaisiko joku tämän vastuullisen homman? Tuomaroinnissa pitää sitten olla tiukkana, eikä saa antaa minkään epäolennaisen vaikuttaa ääntenlaskuun. Rehti peli loppuun saakka!
Jos lopputilanteessa äänestysajan mentyä umpeen on kärjessä kaksi tai useampia kilpailijoita tasapisteissä, niin silloin voittaja ratkaistaan "sudden death" äänellä - eli tuomari ilmoittaa jossakin vaiheessa juhannusaattoa kysyvänsä vielä kerran voittajan nimeä, ja sitten voittaja on se tasapisteissä olevista, jota joku nimimerkki ensimmäisenä onnistuu nopeasti äänestämään.
Haluaako jokun siis juhannusviikon avustavaksi tuomariksi tähän kisaan? Voipi olla että olen koko ensi viikon pois koneen äärestä...