Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 288
  • 505

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Re: Elin Grindemyr - muodollisesti pätevä.

Viestin lähetti ipa rules
Äänestysprosentti on siis huikea: 4,13

Jos vertaa äänestysprossaa eu-vaaleihin niin olemme sopivasti siellä samassa joukossa uusien EU-jäsenien (ex-rautaesirippumaiden) kanssa.

Mitä yhteistä on Jatkoaika.comilla ja itäblokilla? Halvan viinan kirous ja alhainen äänestysprosentti.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Mä voisin ääneni sujauttaa Gimmelin Jennille, johon olen ollut heikkona jo puolitoista vuotta. Jos sä Jenni luet tätä niin YV:tä saa laittaa. Mä voin keittää sulle aamulla puuroa.
 
Olen pitkällisen harkinnan jälkeen saanut karsittua ehdokaistani suurimman osan, ja jäljellejääneitä ovat:

Viivi Avellan
Kaunis hymy, upeat silmät. Hänessä on jotain mikä on suuresti minun mieleeni. Arvosana 9

Elin Grindemyr
Todella kuuma kissa, vartalo aivan lähellä täydellisyyttä, ihanat kasvot. Silmä lepää. Arvosanaksi tulee 10-

Holly Valance
Kauniit hiukset, Todella mukava kokonaisuus. Arvosanaksi tulkoon 9 ½

Elikkäs toisin sanoen ääneni voittajaksi on.. Elin Grindemyr.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ääni menee Laura Birnille. Piti katsoa Helmiä ja Sikoja- leffa neljään kertaan pelkästään tuon erittäin kauniin, ettenkö sanoisi ulkonäöllisesti mahtavan naisen takia.
 

Puster

Jäsen
Pitkään harkittuani ja eri vaihtoehtoja punnittuani, päädyin antamaan ääneni Hanna-Maria Seppälälle.

Mitä niitä ulkomaan kissoja äänestämään, kun on kotimainen URHEILIJAtyttökin tarjolla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Toivottavasti kisan tuomari, nimimerkki krobbe on hereillä. Tässähän on tullut paljon ääniä lisää muutamassa päivässä. Kenties voittaja ei olekkaan vielä selvillä! Äänestysaikaa on kuitenkin ensi keskiviikkoon 23.6. klo 12.00 asti.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Tina Nordström on melkein yhtä hassu kämmäilijä kuin vaimokin, joten ääni hänelle.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Toivottavasti kisan tuomari, nimimerkki krobbe on hereillä. Tässähän on tullut paljon ääniä lisää muutamassa päivässä. Kenties voittaja ei olekkaan vielä selvillä! Äänestysaikaa on kuitenkin ensi keskiviikkoon 23.6. klo 12.00 asti.

Höh, totta kai olen, ja tarkkana kuin porkkana vain voi olla!

Päivitän tilanteen vasta sovittuna päättymisajankohtana, en ennen. Tarkkailen silti tarkasti ketjua ja tulen välittömästi diskaamaan äänet, jotka eivät täytä valittavalle asetettuja kriteereitä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe


Päivitän tilanteen vasta sovittuna päättymisajankohtana, en ennen. Tarkkailen silti tarkasti ketjua ja tulen välittömästi diskaamaan äänet, jotka eivät täytä valittavalle asetettuja kriteereitä.

Nyt kyllä YLITUOMARI ISOLLA YYLLÄ jyrähtää. Siis laita nyt ihmeessä ennen viikonloppua se tilanne näkyviin, vaikkapa just huomenna perjantaina johonkin aikaan.
Ei jengi jaksa, eikä viitsi itsekseen laskea sarjatilanteen pisteitä! Pitäisi sinun tämä ymmärtää.

Kaiken lisäksi nyt ihan parin päivän aikana on tullut paljon uusia ääniä, joten toimintaa nimim. krobbe!

Täytyyhän tuo sarjatilanne olla kaikkien nähtävissä vaikkapa pari- kolme päivää ennen äänestyksen absoluuttista lopetusajankohtaa.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedetäänks tästä Elin Grindemyristä mitään muuta kuin nuo pari hassua kuvaa netissä? Mikäs hän on oikeastaan naisiaan?

Toisaalta tuolla näöllä on parempi oikeastaan ehkä olla vain hiljaa ja tekemättä mitään, ettei pilaa illuusiota.

t: nimim. "Taustatyötä tekevä ja viimeiseen asti ääntään huolellisesti harkitseva TommyT"
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Viestin lähetti TommyT
Tiedetäänks tästä Elin Grindemyristä mitään muuta kuin nuo pari hassua kuvaa netissä? Mikäs hän on oikeastaan naisiaan?

Toisaalta tuolla näöllä on parempi oikeastaan ehkä olla vain hiljaa ja tekemättä mitään, ettei pilaa illuusiota.

t: nimim. "Taustatyötä tekevä ja viimeiseen asti ääntään huolellisesti harkitseva TommyT"

Ruotsin Slitzissä (heräteostos kun voitin 7e apilasta) oli valittu Ruotsin 100 seksikkäintä naista. Tällä listalla Elin Grindemyr oli sijalla 16. Valitettavasti hänen tittelinsä ei ollut vain joku fotomodell tai tv-person vaan "Sveriges sexigaste flickvän". Elin on 20-vuotias ja häntä luonnehditaan näin:

"Vi har baktalat hennes pojkvän och flirtat ögonfransarna av oss - men än så länge är Elin lika mycket flickvän som i höstas. Hon är även precis lika sexig, vilket ger en ärofylld sextondeplats"

Eli vapaasti ja huonosti käännettynä Elin toimituksen yrityksestä huolimatta on edelleen yhtä varattu kun viime syksynä, mutta toisaalta edelleen yhtä seksikäs, mikä tuo hänelle sijan 16.

Toivottavasti Elin on kohta vapaa. Jestas mitkä tissit. Ja muutenkin ihan hemaiseva ilmestys. Mutta itse äänestin jo aiemmin Elsaa ja kuulun suosikkicheerleaderini vankkumattomaan kannattajakuntaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Predator
Mutta hei, minä sentään lasken KAIKKI annetut äänet - minä en edelleenkään heitä sinetöityä äänestysuurnaa avaamattomana tuleen - enkä määrää muutenkaan etukäteen äänestyksen lopputulosta - joten on tämä tässä nyt sentään edes jonkinlainen demokratia. Paino sanalla jonkinlainen.

Ehhehe. Ei Mervi Tapolaa äänestämällä ollut tarkoitus protestoida. Ehkä minuun vetoaa uhkea, joskin groteskin näköinen ja kaljaanmenevä Mutta RIKAS nainen...nojuu.

Kesätyttökisa vaan on sinällään eräänlainen nettisurfaajien jerkkukokoelma...kaikenlaiset perustelut "upea vartalo, kissamainen olemus ja ne silmät" on aivan turhaa ja tylsää, arvostettavampaa olisi suorasanaisuus tyyliin "miltähän se tuntuis kerran laittaa oikein hyvännäköistä naista" (kuulin kerran oikeasti erään kaverin sanovan näin) tai "ollut järkyttävä heijari kun se esitteli iltiksessä bikineitä" "etsin googlella kolme tuntia sen alastonkuvia" jne.

Ok. Kyllä se oli sittenkin protestiääni. Noh, viimeaikaiset tapahtumat ja viiltelyjupakka Matin kasvoille on saanut muutenkin Mervin isolle vihalistalle. Meidän Mattia raavit...ja syytät uskottomuudesta.

Miten käy protestiääniä antaneille? Saavatko he enää äänestää uudestaan? Kyllä mullakin löytyy paljon kuvia koneelta...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pitkän pohdinnan jälkeen, ja monet "sivustot" läpi käyneenä, loogisin valinta olisi:

Elin....tai Elsan, Mutta taidan vetää kotiinpäin ja valita hieman tavallisemman pimun.

Ääneni saa siis jumalainen Tarja Turunen
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Tässä(kin) asiassa pitää suosia suomalaista, joten minun ääneni saa Kirsi Ranto - ainoa syy, miksi olen katsellut tangomarkkinoita.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti goldenawe

Kesätyttökisa vaan on sinällään eräänlainen nettisurfaajien jerkkukokoelma...kaikenlaiset perustelut "upea vartalo, kissamainen olemus ja ne silmät" on aivan turhaa ja tylsää, arvostettavampaa olisi suorasanaisuus tyyliin "miltähän se tuntuis kerran laittaa oikein hyvännäköistä naista" (kuulin kerran oikeasti erään kaverin sanovan näin) tai "ollut järkyttävä heijari kun se esitteli iltiksessä bikineitä" "etsin googlella kolme tuntia sen alastonkuvia" jne.

Just näin. Itse lähestyin "kesätyttö"-titteliä vähän eri tavalla kuin muut ja näin päädyin itsekkin äänestämään Tapolaa. Mutta eihän se kelvannut. Myös se, että Jäätteenmäkeä ei saa äänestää on aika outoa.

Tietenkin ketjunaloittaja tekee omalla skaballaan just niinkuin haluaa (kuten puffaa kaikin tavoin naapurintyttöään tms. voittajaksi), mutta "äänestys" on silloin väärä sanavalinta. Ihan turha ketju. Virtuaalinen *center* Predatorille.
 

krobbe

Jäsen
Tilannepäivitys Svitekin antaman äänen jälkeen:

1. Elisha Cuthbert 28
2. Elin Grindemyr 20
3. Jatkoajan nimim. girlzilla 13
4. Tina Nordström 13
5. Elsa Nurmi HIFK:n cheerleader 11
6. Jessica Alba 7
7. Tarja Turunen 7
8. Stacey Keibler 5
9. Jennifer Love-Hewitt 5
10. Kirsi Ranto 5
11. Hanna-Maria Seppälä 5
12. Kristin Kreuk 4
13. Alizée - ranskal. popstara 4
14. Catherine Bell 4
15. Sara la Fountain 4
16. Jenna Haze 4
17. Veronica Zemanova 4
18. Tara Reid 3
19. Karita Tuomola 3
20. Angelina Jolie 3
21. Sofia Vergara 3
22. Serena Williams 2
23. Laetitia Casta 2
24. Janina Frostell 2
25. Catherine Zeta-Jones 2
26. Saija Palin 2
27. Viivi Avellan 2
28. Bianca Beauchamp 2
29. Amanda Bynes 2
30. Saija Lentonen 2
31. Ellen Jokikunnas 2
32. Laura Närhi 2
33. Holly Valance 2
34. Jaana Pelkonen 2
35. Jaime Pressly 2
36. Jennifer Connelly 2
37. Erin Koivisto 2
38. Josie Maran 2
39. Heidi Suomi 2
40. Tiktakia Nea 2
41. Anna KOurnikova 1
42. Emily Procter 1
43. Analice Nicolau 1
44. Shania Twain 1
45. Hanna von Wendt 1
46. Heidi Willman 1
47. Terri Summers 1
48. Shiri Appleby 1
49. Alyson Hannigan 1
50. Laila Ali 1
51. Triinu Raudsepp 1
52. Zhang Ziyi 1
53. Anne Soini 1
54. Monica Potter 1
55. Rachel Leigh Cook 1
56. Zyin Qzincr 1
57. Susanna Penttilä 1
58. Ashley Scott 1
59. Ciaki Kuriyama 1
60. Nelly Furtado 1
61. Joedana Brewster 1
62. Lucia Towar 1
63. Gwen Stefani 1
64. Penelope Gruz 1
65. Jennifer Garner 1
66. Sandra Vidal 1
67. Laura Ruohola 1
68. Anne Mattila 1
69. Donna D´Errico 1
70. Monica Bellucci 1
71. Keira Knightley 1
72. Rhona Mitra 1
73. Meg Ryan 1
74. Marla Sokoloff 1
75. Diane Lane 1
76. Sanna Luostarinen 1
77. Ahmo Hight 1
78. Amelia Hoy 1
79. Sofia - suomal. popstara 1
80. Saija Tuupanen 1
81. Taika-Kukka 1
82. Tiina Kylmälä 1
83. Erin Andrews 1
84. Almudena Fernandez 1
85. Alyssa Milano 1
86. Susanna Tervaniemi 1
87. Maija Vilkkumaa 1
88. Kate Beckinsale 1
89. Brooke Burke 1
90. Sonja - Suuresta seikkailusta 1
91. Miia O 1
92. Carolina Kluft 1
93. Blanca Vlasic 1
94. Hanna Mikkonen 1
95. Gimmelin Jenni
96. Laura Birn
97. Uma Thurman

Uusia hyväksyttäviä ääniä on tullut edellisen päivityksen jälkeen 15 kpl. Elin kuroi välimatkaa hieman kiinni kärjessä koreilevaan Elishaan.

Äänestysaikaa jäljellä hiukan vajaa viisi (5) vuorokautta, vielä voi tilanne muuttua matti myöhästen äänten myötä!

edit: Lisätty Uma Thurman pahoittelujen kera.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti kaizu
Myös se, että Jäätteenmäkeä ei saa äänestää on aika outoa.

Tietenkin ketjunaloittaja tekee omalla skaballaan just niinkuin haluaa (kuten puffaa kaikin tavoin naapurintyttöään tms. voittajaksi), mutta "äänestys" on silloin väärä sanavalinta. Ihan turha ketju. Virtuaalinen *center* Predatorille.

Siis äänestäähän saa ihan ketä tahansa ketjun ensimmäisessä vietissä ilmoitettujen sääntöjen mukaan. Olen minä laskenut ne Jäätteenmäen, Tapolan ja Jaakonsaaren äänetkin, ne eivät vaan näy enää missään - ja syy tuohon asiaan on omassa rajoittuneessa maailmankuvassani naisten suhteen, ihminen minäkin kuitenkin vain olen.

Kyllä nämä kaikki Jaakonsaaren & kumppaneiden sex-appealin perään kuolaavat saavat ihan vapaasti vaikka laskea itse ne omien suosikkiensa äänet ja lisätä niitä näkyville tähän ketjuun. Ihan vapaasti vaan.

Mitä tarkoitit väittämällä minun "puffaavan kaikin tavoin naapurintyttöään tms. voittajaksi"? Selittäisitkö? Jos tarkoitit sitä, että annoin tietoa siitä, että missäpäin netissä on nähtävillä viime vuoden kisan voittajan kuvia, niin tein sen yksinkertaisesti sen takia, että viime vuoden voittaja ei todellakaan ole mikään koko Suomen tuntema julkkis (niinkuin kaikki aikaisemmat voittajat ovat olleet), joten on syytä olettaa että monet uudet palstalaiset eivät tiedä että minkäs näköinen se viimevuotinen "lyyli" sitten oli?

Niin ja on tämä todellakin niin turha ketju, että tähän mennessä search-toiminnon avulla voipi nähdä tätä luetun 55 496 kertaa tähän mennessä. Turhaa jengiä pyörii siis palsatalla läjäpäin? Vai väitätkö seuraavaksi, että minä aikani kuluksi YKSIN klikkailen piruuttani tätä ketjua auki satoja kertoja päivittäin?
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Tilannepäivitys Svitekin antaman äänen jälkeen:

Viestin lähetti krobbe
1. Elisha Cuthbert 28
2. Elin Grindemyr 20
3. Jatkoajan nimim. girlzilla 13
4. Tina Nordström 13
5. Elsa Nurmi HIFK:n cheerleader 11

TOP 5 alkaa pikkuhiljaa erottua muusta massasta. Minusta on varsin piristävää huomata, että meidän "rankkojen lätkäheppujen" joukossa on monta jotka arvostavat pirtsakkaa skånelaista tv-kokkia, Tina Nordströmiä. Herääkin kysymys, notta kuinkahan moni suomalaismies katsoo tuota Tinan keittiössä-ohjelmaa ruoanlaiton ja hyvien reseptien takia?
Eihän Tina suinkaan ole mikään universuminen kaunein ilmestys, mutta hänen pirteä ja eloisa tapansa esiintyä kameran edessä vie suorastaan jalat alta (niinkuin monet Tinan valmistamat sörsselitkin). Jotenkin minulle tulee hänen olemuksestaan mieleen Peppi Pitkätossu... Peppi tosin oli sapuskan valmistamisen suhteen paljon Tinaa anarkistisemalla ja roisimmalla linjalla, mutta muuten...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Tilannepäivitys Svitekin antaman äänen jälkeen:

Viestin lähetti Predator
TOP 5 alkaa pikkuhiljaa erottua muusta massasta. Minusta on varsin piristävää huomata, että meidän "rankkojen lätkäheppujen" joukossa on monta jotka arvostavat pirtsakkaa skånelaista tv-kokkia, Tina Nordströmiä. Herääkin kysymys, notta kuinkahan moni suomalaismies katsoo tuota Tinan keittiössä-ohjelmaa ruoanlaiton ja hyvien reseptien takia?
Eihän Tina suinkaan ole mikään universuminen kaunein ilmestys, mutta hänen pirteä ja eloisa tapansa esiintyä kameran edessä vie suorastaan jalat alta (niinkuin monet Tinan valmistamat sörsselitkin). Jotenkin minulle tulee hänen olemuksestaan mieleen Peppi Pitkätossu... Peppi tosin oli sapuskan valmistamisen suhteen paljon Tinaa anarkistisemalla ja roisimmalla linjalla, mutta muuten...
Mä en muuten ole varmaan koskaan (ainakaan tietoisesti) nähnyt Tinaa televisiosta ja lehtien palstoiltakin nimen ohimennen nähnyt. Olenkohan mä nyt menettänyt jotain kulttuurillisesti arvokasta? Ei sillä, että olisin vältellyt näkemästä erikoisuudentavoittelumielessä, mutta ei vaan ole osunut silmään. :-o
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ai jai...monta mukiinmenevää ja maan mainiota ehdokasta.. Suomen-ruotsalainen uutispimu Hanna von Wendt on minun Juhannusneitoni..eikun Kesätyttöhän tässä metsästetään. Perusteluina voisi mainita vaikka kauniit silmät ja ihanan hymyn..Mycket bra, Hanna! ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Tilannepäivitys Svitekin antaman äänen jälkeen:

Viestin lähetti BigRedBob
Mä en muuten ole varmaan koskaan (ainakaan tietoisesti) nähnyt Tinaa televisiosta ja lehtien palstoiltakin nimen ohimennen nähnyt. Olenkohan mä nyt menettänyt jotain kulttuurillisesti arvokasta? Ei sillä, että olisin vältellyt näkemästä erikoisuudentavoittelumielessä, mutta ei vaan ole osunut silmään. :-o

Toivoisin varsinkin, että näkisit hänet livenä! On muuten todella upea ja hauskanoloinen nuori nainen, monessakin mielessä. Enkä nyt tarkoita mitään törkeyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös