Viestin lähetti kaizu
Myös se, että Jäätteenmäkeä ei saa äänestää on aika outoa.
Tietenkin ketjunaloittaja tekee omalla skaballaan just niinkuin haluaa (kuten puffaa kaikin tavoin naapurintyttöään tms. voittajaksi), mutta "äänestys" on silloin väärä sanavalinta. Ihan turha ketju. Virtuaalinen *center* Predatorille.
Siis äänestäähän saa ihan ketä tahansa ketjun ensimmäisessä vietissä ilmoitettujen sääntöjen mukaan. Olen minä laskenut ne Jäätteenmäen, Tapolan ja Jaakonsaaren äänetkin, ne eivät vaan näy enää missään - ja syy tuohon asiaan on omassa rajoittuneessa maailmankuvassani naisten suhteen, ihminen minäkin kuitenkin vain olen.
Kyllä nämä kaikki Jaakonsaaren & kumppaneiden sex-appealin perään kuolaavat saavat ihan vapaasti vaikka laskea itse ne omien suosikkiensa äänet ja lisätä niitä näkyville tähän ketjuun. Ihan vapaasti vaan.
Mitä tarkoitit väittämällä minun "puffaavan kaikin tavoin naapurintyttöään tms. voittajaksi"? Selittäisitkö? Jos tarkoitit sitä, että annoin tietoa siitä, että missäpäin netissä on nähtävillä viime vuoden kisan voittajan kuvia, niin tein sen yksinkertaisesti sen takia, että viime vuoden voittaja ei todellakaan ole mikään koko Suomen tuntema julkkis (niinkuin kaikki aikaisemmat voittajat ovat olleet), joten on syytä olettaa että monet uudet palstalaiset eivät tiedä että minkäs näköinen se viimevuotinen "lyyli" sitten oli?
Niin ja on tämä todellakin niin turha ketju, että tähän mennessä search-toiminnon avulla voipi nähdä tätä luetun 55 496 kertaa tähän mennessä. Turhaa jengiä pyörii siis palsatalla läjäpäin? Vai väitätkö seuraavaksi, että minä aikani kuluksi YKSIN klikkailen piruuttani tätä ketjua auki satoja kertoja päivittäin?