avatar kirjoitti:Nääh.. Aria Giovanni on aika tusinatyttö mielestäni jos verrataan todellisiin centerfoldeihin––
Grome kirjoitti:Nämä nuket pitäisi kieltää kokonaan. Ei Lordiakaan tietokoneella parannettu.
Millä lahjakkuudella? Kai nyt toosaa osaa kuka vain levittää kameran edessä? Eikä Aria ole loppupeleissä mikään erikoisen näköinen, hyvä runko tällä kantturalla tosin on.Jj kirjoitti:Tusinatyttö!? Tähän on kyllä pakko puuttua. AG potkii luonnollisella lahjakkuudellaan peruskeskiaukeamatyttöjen anorektisia takalistoja 6-0! Toki tuota nimenomaista kuvaa on airbrushailtu mutta löytyy niitä parempiakin otoksia, vaikkei kaikki kuvat tänne ihan sovikaan.
Jj kirjoitti:Tusinatyttö!? Tähän on kyllä pakko puuttua. AG potkii luonnollisella lahjakkuudellaan peruskeskiaukeamatyttöjen anorektisia takalistoja 6-0! Toki tuota nimenomaista kuvaa on airbrushailtu mutta löytyy niitä parempiakin otoksia, vaikkei kaikki kuvat tänne ihan sovikaan.
avatar kirjoitti:No on noita otoksia nähty ja tytöstä jää kyllä aika kokonaisvaltainen botox-silikoni-peroxidi-fiilis ja kun tosiaan tyttö julkisesti vielä ottaa
pelikielto kirjoitti:Millä lahjakkuudella? - - - Eikä Aria ole loppupeleissä mikään erikoisen näköinen, hyvä runko tällä kantturalla tosin on.
Jj kirjoitti:Se on semmoinen kiertoilmaus.. Mutta meikään Ariassa uppoaa just toi
että se ei ole täysin täydellinen eikä muovinen 180 cm/49 kg megababe.
Lienee makuasioita. Ja toi esimerkkikuva on tosiaan piloille fiksattu.
Jj kirjoitti:Sulla on nyt joku toinen mielessä. Tuntomerkit ei täsmää.
Grainger kirjoitti:Kesätyttökisan voittaja on hehkeä-ääninen Awa. Fantastinen ilmestys. Ääni on mahtava. Ja onhan se nättikin.
avatar kirjoitti:Pöh, oon ihan masentuntu kun ei kukaan ole sanonut kannattavansa Tyyneä. Prkl!! En ala.
Se on muuten todella kiva, mutta sillä on lapsi. Laskee pisteitä.Jippo kirjoitti:Koska Kiira Korpi selviää voittajaksi ilman minun ääntänikin, niin annan sen Lostin iki-ihanalle Clairelle eli näyttelijättärelle, joka on nimeltään Emilie de Ravin.
avatar kirjoitti:Siis ei todellakaan ole muu mielessä kuin Aria
Jippo kirjoitti:Koska Kiira Korpi selviää voittajaksi ilman minun ääntänikin, niin annan sen Lostin iki-ihanalle Clairelle eli näyttelijättärelle, joka on nimeltään Emilie de Ravin.
Jj kirjoitti:Ok, minulla on ollut vain se käsitys että Aria ei olisi tehnyt hc:tä nimen omaan poikaitten kanssa (hilavitkuttimet erikseen). Jostain luin sen haastiksen (se puhuu!?) ja käsitin että ne jutut jää oman siipan taakaksi. Mutta eiköhän tää ole tässä.
Golden AWe: kiitos vinkeistä, mutta mullahan oli itse asiassa eri ehdokkaat itselläni.
zinedine kirjoitti:Äänestän kesätytöksi Hanna-Maria Seppälää. Ei tartte perustella, hän on vaan niin söpö!
avatar kirjoitti:Niin ja siis makuasiat sikseen, ei niistä voi kiistellä. Mutta joo olen kyllä nähnyt Arialta ihan hc-kamaa. Kysykää vaan allekirjoittaneelta :P
Golden AWe kirjoitti:Hmmm...siis kohtauksia joissa juonena on muutakin kuin "hc-versio tyttöjen välisestä ystävyydestä"? Kerro ihmeessä lisää.
Tänään on aurinkoinen päivä. Uskon muuten siihen että jahka kelit taas lämpeevät, lomat alkavat ja siirrymme enemmän terasseille suomalaisten tyttöjen suosio nousee kaikkien leffa- ja internet-ajan ihmeiden sijaan. Not that there's anything wrong with...