Jatkoajan Kesätyttö, Kesäjannu, Kesäpässi ja Kesäpesä 2006, =\DK Ry/=

  • 50 900
  • 205

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Kesätyttö: Kiira Korpi
Kesäjannu: Jatkoajan nimim. Kritiikki
Kesäpässi: Seiskapäivää"lehti"
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
avatar kirjoitti:
Nääh.. Aria Giovanni on aika tusinatyttö mielestäni jos verrataan todellisiin centerfoldeihin––
Grome kirjoitti:
Nämä nuket pitäisi kieltää kokonaan. Ei Lordiakaan tietokoneella parannettu.

Tusinatyttö!? Tähän on kyllä pakko puuttua. AG potkii luonnollisella lahjakkuudellaan peruskeskiaukeamatyttöjen anorektisia takalistoja 6-0! Toki tuota nimenomaista kuvaa on airbrushailtu mutta löytyy niitä parempiakin otoksia, vaikkei kaikki kuvat tänne ihan sovikaan.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jj kirjoitti:
Tusinatyttö!? Tähän on kyllä pakko puuttua. AG potkii luonnollisella lahjakkuudellaan peruskeskiaukeamatyttöjen anorektisia takalistoja 6-0! Toki tuota nimenomaista kuvaa on airbrushailtu mutta löytyy niitä parempiakin otoksia, vaikkei kaikki kuvat tänne ihan sovikaan.
Millä lahjakkuudella? Kai nyt toosaa osaa kuka vain levittää kameran edessä? Eikä Aria ole loppupeleissä mikään erikoisen näköinen, hyvä runko tällä kantturalla tosin on.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kesätyttö: Kiira Korpi
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jj kirjoitti:
Tusinatyttö!? Tähän on kyllä pakko puuttua. AG potkii luonnollisella lahjakkuudellaan peruskeskiaukeamatyttöjen anorektisia takalistoja 6-0! Toki tuota nimenomaista kuvaa on airbrushailtu mutta löytyy niitä parempiakin otoksia, vaikkei kaikki kuvat tänne ihan sovikaan.

Tusinatyttö, noitahan on kaikki jallut ja kallet pullollaan.

No on noita otoksia nähty ja tytöstä jää kyllä aika kokonaisvaltainen botox-silikoni-peroxidi-fiilis ja kun tosiaan tyttö julkisesti vielä ottaa sitä heppiä vähä joka paikkaan niin näh, kyllä siinä mielenkiinto tippuu. Aitoja tyttöjä kehiin kiitos.

Tosta tulikin mieleen, onko kukaan kiinnittänyt huomiota tuohon K-rapun tyttöön, Tyyne Pennaseen? Kuvaa ei tähän hätään löytynyt netistä, mutta kuka naisen tietää, niin ei voi kieltää, että siinä on älyä ja kauneutta sopivassa suhteessa. Sen neidon kanssa vois jutella lasin ääressä pidempäänki.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
avatar kirjoitti:
No on noita otoksia nähty ja tytöstä jää kyllä aika kokonaisvaltainen botox-silikoni-peroxidi-fiilis ja kun tosiaan tyttö julkisesti vielä ottaa

Sulla on nyt joku toinen mielessä. Tuntomerkit ei täsmää.

pelikielto kirjoitti:
Millä lahjakkuudella? - - - Eikä Aria ole loppupeleissä mikään erikoisen näköinen, hyvä runko tällä kantturalla tosin on.

Se on semmoinen kiertoilmaus.. Mutta meikään Ariassa uppoaa just toi
että se ei ole täysin täydellinen eikä muovinen 180 cm/49 kg megababe.
Lienee makuasioita. Ja toi esimerkkikuva on tosiaan piloille fiksattu.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jj kirjoitti:
Se on semmoinen kiertoilmaus.. Mutta meikään Ariassa uppoaa just toi
että se ei ole täysin täydellinen eikä muovinen 180 cm/49 kg megababe.
Lienee makuasioita. Ja toi esimerkkikuva on tosiaan piloille fiksattu.

Vihje Jj:lle. Etsit netistä jonkun Arian kuvagallerian ja otat sieltä jonkun niistä ensimmäisistä kuvista joissa sillä on vaatteet päällä. Eiköhän sillä jokunen ääni irtoa.

Toisekseen, Ariasta on muuten netissä latailuohjelmissa yksi sellainen ei-pehmo jynkkypätkä joka on tehty jo "amatööriaikoina". Siis sellainen jossa Aria on kylpyammeessa sauvasekoittimen kanssa ja jos siinä nautiskelu on feikattua niin erittäin hyvin feikattua sitten. Uudemmat viralliset leffathan ovat pelkkää tylsää, "taiteellista" pehmolätistelyä.

L: Wanka
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kesätyttö ilman muuta Kiira Korpi

Kesäpoika Lordi

Kesäpässi Seiskapäivän Jorma Jortikka. Erinomaisen kuvaava nimi äijällä!

Kesäpesä: Kaikki pesä mitä saa..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jj kirjoitti:
Sulla on nyt joku toinen mielessä. Tuntomerkit ei täsmää.

Siis ei todellakaan ole muu mielessä kuin Aria, tai siis on mielessä todellakin ihan jotain muuta, mutta kyllä tiedän kenestä puhutaan. On kyseisen naikkosen jotain jyystöklippejäkin joskus tullut nähtyä. Aika tusinatyttö, tai no ihan ok, mutta tosiaan jotenkin se illuusio haluttavasta tytöstä aina laimenee kun tietää, että sitä on isot pojat käyneet kameran edessä tyrkkimässä.

Pöh, oon ihan masentuntu kun ei kukaan ole sanonut kannattavansa Tyyneä. Prkl!! En ala.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ilmoitan kesätyttökisaan mukaan tuon Lordi-yhtyeen kosketinsoittajan, olikos nyt nimi Awa.
Jotenkin vetää puoleensa harmaassa vainajalookissa suu auki soittaessa ja uskon myös että erittäin viehkeä neitonen paljastuisi esiintymisasun alta.
Sille siis ääni hep!

edit; eipäs tarvinnutkaan ilmoitella mitään, kun Grainger oli edellisellä sivulla tehnyt sen jo.
Grainger kirjoitti:
Kesätyttökisan voittaja on hehkeä-ääninen Awa. Fantastinen ilmestys. Ääni on mahtava. Ja onhan se nättikin.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
avatar kirjoitti:
Pöh, oon ihan masentuntu kun ei kukaan ole sanonut kannattavansa Tyyneä. Prkl!! En ala.

Olen tuomaristossa mutta sanotaan notta tykkään minäkin Hämptonissa jokilaivalla käydä 1-14 oluella kesäaikaan kun Tyyne on auki. Mukavasti keinuu.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska Kiira Korpi selviää voittajaksi ilman minun ääntänikin, niin annan sen Lostin iki-ihanalle Clairelle eli näyttelijättärelle, joka on nimeltään Emilie de Ravin.

Muista kategorioista pidättäydyn.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jippo kirjoitti:
Koska Kiira Korpi selviää voittajaksi ilman minun ääntänikin, niin annan sen Lostin iki-ihanalle Clairelle eli näyttelijättärelle, joka on nimeltään Emilie de Ravin.
Se on muuten todella kiva, mutta sillä on lapsi. Laskee pisteitä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Let´s agree to disagree

avatar kirjoitti:
Siis ei todellakaan ole muu mielessä kuin Aria

Ok, minulla on ollut vain se käsitys että Aria ei olisi tehnyt hc:tä nimen omaan poikaitten kanssa (hilavitkuttimet erikseen). Jostain luin sen haastiksen (se puhuu!?) ja käsitin että ne jutut jää oman siipan taakaksi. Mutta eiköhän tää ole tässä.

Golden AWe: kiitos vinkeistä, mutta mullahan oli itse asiassa eri ehdokkaat itselläni.
 

Tep

Jäsen
Kesätytöksi olisi itselläni ehdokkaaksi parikin hivenen tuntemattomampaa suuruutta, mutta näistä tunnetuimmista valintani kesätytöksi on Natalie Portman.

Tunnen olevani kykenemätön päättämään muista kategorioista, joten ne saavat nyt jäädä.
 

Erkkipasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Buffalo Sabres
Jippo kirjoitti:
Koska Kiira Korpi selviää voittajaksi ilman minun ääntänikin, niin annan sen Lostin iki-ihanalle Clairelle eli näyttelijättärelle, joka on nimeltään Emilie de Ravin.

Sama.

Kesätyttö: Emilie de Ravin
Kesäjannu: Lordi
 

zinedine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Sheffield United, Canadiens, JYP
Äänestän kesätytöksi Hanna-Maria Seppälää. Ei tartte perustella, hän on vaan niin söpö!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jj kirjoitti:
Ok, minulla on ollut vain se käsitys että Aria ei olisi tehnyt hc:tä nimen omaan poikaitten kanssa (hilavitkuttimet erikseen). Jostain luin sen haastiksen (se puhuu!?) ja käsitin että ne jutut jää oman siipan taakaksi. Mutta eiköhän tää ole tässä.

Golden AWe: kiitos vinkeistä, mutta mullahan oli itse asiassa eri ehdokkaat itselläni.

Niin ja siis makuasiat sikseen, ei niistä voi kiistellä. Mutta joo olen kyllä nähnyt Arialta ihan hc-kamaa. Kysykää vaan allekirjoittaneelta :P
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
zinedine kirjoitti:
Äänestän kesätytöksi Hanna-Maria Seppälää. Ei tartte perustella, hän on vaan niin söpö!

Hanna-Marialla on hyvät hartiat. Uimaritytöillä on kyllä aika komeet kropat kieltämättä, eikä tuo meidän Hantsu muutenkaan yhtään hassumman näköinen tosiaan ole.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
avatar kirjoitti:
Niin ja siis makuasiat sikseen, ei niistä voi kiistellä. Mutta joo olen kyllä nähnyt Arialta ihan hc-kamaa. Kysykää vaan allekirjoittaneelta :P

Hmmm...siis kohtauksia joissa juonena on muutakin kuin "hc-versio tyttöjen välisestä ystävyydestä"? Kerro ihmeessä lisää.

Tänään on aurinkoinen päivä. Uskon muuten siihen että jahka kelit taas lämpeevät, lomat alkavat ja siirrymme enemmän terasseille suomalaisten tyttöjen suosio nousee kaikkien leffa- ja internet-ajan ihmeiden sijaan. Not that there's anything wrong with...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Golden AWe kirjoitti:
Hmmm...siis kohtauksia joissa juonena on muutakin kuin "hc-versio tyttöjen välisestä ystävyydestä"? Kerro ihmeessä lisää.

Tänään on aurinkoinen päivä. Uskon muuten siihen että jahka kelit taas lämpeevät, lomat alkavat ja siirrymme enemmän terasseille suomalaisten tyttöjen suosio nousee kaikkien leffa- ja internet-ajan ihmeiden sijaan. Not that there's anything wrong with...

Kamoon!! Pitäähän sitä yksinäisen opiskelija-wankerin jollain itseään talvisina iltoina viihdyttää :D Joo, kyllähän tuo kesä jotenkin kummasti vie tuonne ulkoilmaan helpommin. Nyt kun vielä kerran kesän aikana sais, niin ois taas elämä raiteillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös