Maple Leaf
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
avatar kirjoitti:Inka on aika pitkä tyttö. Taitaa muistaakseni olla pidempi kuin minä, prkl!
Makuulla tasoittuu.
avatar kirjoitti:Inka on aika pitkä tyttö. Taitaa muistaakseni olla pidempi kuin minä, prkl!
Inka on minua hieman lyhyempi, mutta niin se pitää halitessa ollakin..;) Mahtuu katsos kokonaisena syliin..:D No, se siitä.. Inkalle terveisiä, soittele/mailaile joskus..avatar kirjoitti:Inka on aika pitkä tyttö. Taitaa muistaakseni olla pidempi kuin minä, prkl!
...silikoonit.scala10 kirjoitti:(Voi juma mitkä...)
Onkohan tuorekin kuva, eikös neito käynyt pienennyttämässä hinkkejään? Jos tuo on operaation jälkeen, niin johan on ollut kellukkeet. Asiaan vihkiytyneet (Golden Awe) osaavat varmaan kertoa totuuden kuvan ottamisen ajankohdasta.scala10 kirjoitti:Kesätyttö:Elina Nurmi (Voi juma mitkä...)
http://www.iltalehti.fi/viihde/elinanurmi2_410_vi.jpg
Ted Raikas kirjoitti:...silikoonit.
Karmea tapaus kaiken kaikkiaan.
Speedye kirjoitti:Ted Raikas ei taida olla aivan perillä näistä. Nuo eivät nimittäin ole silikoonit, missikisoihinhan ei silikooninaisia oteta. Eli ihan luomut ovat ja melko mukavat sellaiset.
Speedye kirjoitti: Nuo eivät nimittäin ole silikoonit, missikisoihinhan ei silikooninaisia oteta.
Koirapoika kirjoitti:Onkohan tuorekin kuva, eikös neito käynyt pienennyttämässä hinkkejään? Jos tuo on operaation jälkeen, niin johan on ollut kellukkeet. Asiaan vihkiytyneet (Golden Awe) osaavat varmaan kertoa totuuden kuvan ottamisen ajankohdasta.
Ohhoh!avatar kirjoitti:Tuo kuva taitaa siis olla imetysrauhasten pienennysleikkauksen jälkeen.
Koirapoika kirjoitti:Onkohan tuorekin kuva, eikös neito käynyt pienennyttämässä hinkkejään? Jos tuo on operaation jälkeen, niin johan on ollut kellukkeet. Asiaan vihkiytyneet (Golden Awe) osaavat varmaan kertoa totuuden kuvan ottamisen ajankohdasta.
Joo, en oo käyny käpälöimässä ko. neitokaisen maitorauhasia. Eli siinä mielessä en ole perillä asioista.Speedye kirjoitti:Ted Raikas ei taida olla aivan perillä näistä.
Golden AWe kirjoitti:~HA!
Tuo on mielestäni kuva ajalta ennen pienennysleikkausta, sillä heti leikkauksen aikoihin ko. kimalainen leikkautti myös ns. poniotsiksen, eli otsatukan, jota hänellä ei kyseisessä kuvassa ole. Vielä varmempi olisin jos malttaisin juosta maalaistaloni pihan perukoille huussiin missä iltapäivälehtien runkkipaskakokoelmani sijaitsee mutta se on ainakin varmaa että kyseessä eivät, siis eivät, ole implantit.
Golden AWe kirjoitti:~HA!
Tuo on mielestäni kuva ajalta ennen pienennysleikkausta, sillä heti leikkauksen aikoihin ko. kimalainen leikkautti myös ns. poniotsiksen, eli otsatukan, jota hänellä ei kyseisessä kuvassa ole. Vielä varmempi olisin jos malttaisin juosta maalaistaloni pihan perukoille huussiin missä iltapäivälehtien runkkipaskakokoelmani sijaitsee mutta se on ainakin varmaa että kyseessä eivät, siis eivät, ole implantit.
expertti kirjoitti:Huoh, pakko kysyä asiantuntijoilta. Minne mahtoi hävitä kaikki Ellun ylisuuret kannakkeet, jotka tietenkin pienennyksen yhtydessä jäivät tarpeettomiksi??
Onko havaintoa?
Ystävä asui Ellun naapurissa The operaation aikaan ja taloyhtiöt roskiksissa ei kuulemma näkynyt mitään, vai olitko sinä vain nopeampi? ;-)