Listausta
Niin, koska itse olen monissa liemissä keitetty pistämätön asiantuntija ja muutenkin tiedän paljonkin naiskauneudesta ynnä tyylistä, päädyn antamaan ääneni kesätyttösarjassa nimimerkki Metsänpeikolle. Perusteluina mainittakoon mm., että en unohda ikinä ihmisiä, jotka ostavat allekirjoittaneelle olutta.
Kakkos- ja ulkomaalaisvaihtoehdoksi listaan vielä naiskanukkikiekkoilija Meghan Agostan, koska Hän nyt vain on paras tällä saralla, vaikka olutta ei ole vielä herunutkaan. Ilmeisesti Kanadassa juodaan muutenkin vain vettä, tahi karhujen urealla maustettuja virvoitusjuomia.
Itse ketjun aiheen tiimoilta en malta olla ihmettelemättä, että miten voi olla mahdollista, että todella monet ovat ehdottaneet täysin käsittämättömiä naisehdokkaita. Otetaanpa esimerkiksi Kiira Korpi, joka omasta mielestäni pelkkä pahainen pikkuhousujensa esittelijä, tyhjänpäiväinen jäälläliukuja ja haaralihan venyttelijä. Puhumattakaan hänen rillipäisestä isästään.
Kesäpässiksi päädyn vaatimaan Tami Tammista.
Syynä tähän on miehen eltaantunut olemus ja kaupparatsumainen niljakas ja käsittämätön ulosanti. En saata edes kuvitella, miltä ko. herra näyttäisi uikkareissa keikkumassa liukkaalla laiturilla, joten eiköhän se ole parempi, että Tami pitää puvun päällä ja pysyy sisällä täyttämässä työhakemuksia koko pitkän suven.
Kesäpesäkokemuksiini palaan mahdollisesti jo piakkoinkin, kunhan ensin hieman muistelen, mitä kaikkea sitä on tullut kaljapäissään touhuttua, tai lähinnä, mitä olisi vähemmän kaljapäissään voinut touhuta.
Täältä tähän