Jatkoajan kesätyttö 2022

  • 27 281
  • 224

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tavallaan sitä toivoisi, että Marin valittaisiin kesätytöksi vuosimallia -22, jolloin hänen äänestämisensä jatkossa kävisi mahdottomaksi. En ole vielä tehnyt omaa valintaani, koska näin tärkeää asiaa pitää miettiä hyvin tarkasti. Huomenna tai kenties viikonlopun aikana tulen tekemään päätökseni.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Me kaikki odotamme päätöstäsi henkeä pidätellen, heh.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ehdotin Piaa jo pari kertaa aikaisemmin, mutta ei kelvannut. Pia Lamberg ja sen jälkeen tulevat Anni Uusivirta ja Sara Sieppi, jotka molemmat ovat jo voittaneet tämän. Huvittaa kun Alina Voronkova ja Kerttu Rissanen voittivat, totesin että tämä palsta on aika toivoton. Voronkova on keskinkertainen joka tavalla ja Kerttu Rissanen on näytellyt Salatuissa Elämissä ja ilmeisesti tyypit täällä seuraavat ihan oikeasti kyseistä skeidaa.

Janette Lepistö? Aika heikoksi on taso mennyt Jonna Äijälän ja muiden jälkeen. Jonna voittaisi sen kisan 10-0.

Pistetään lonkalta brittiläinen näyttelijatär Imogen Poots, Roadies, Green Room ja uusimpana Outer Range.
Ottaakohan joku pikkusen liian vakavasti nämä...
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Olen Pyhimys.
Joidenkin palstalaisten mielestä olet, mutta minun mielestäni olet vain tavallinen tallaaja joka ei osaa myöntää omaa vajaavaisuutta. Toivottavasti heräät jatkossa ja huomaat itsekin sen. Elämä on sen jälkeen paljon helpompaa.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Mutta joo, pyydän anteeksi tätä paskaa, jatkakaa aiheesta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
No joo, mutta olihan siinä sitäkin että Sabatini sai kilpailla urheilua seuraavien miesten suosiosta sellaisessa seurassa kuin Martina Navratilova, Raisa Smetanin ja Jarmila Kratochvilova. Ei ihme, että erottui porukasta ja jätti lähtemättömän muistijäljen.

Hahahah...Kas kun ei Jelena Välbe... Olihan siihen aikaan yks Katrin Krabbekin joka tälle listalle vois päästä joka muuten on yhtälailla 52v.

Mut jos ikärajaa 35v pitää olla niin @Breeze Harbour voi mun ääneks heittää Magdalena Neunerin..

Olen silti pettynyt ettei Gabia hyväksytty tähän skabaan
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen Pyhimys.
Saisikohan sinulle tämän tunnustuksen jälkeen sanoa ”Moi Mikko Matias Heikki Kuoppala” ilman rangaistusta? Minä en uskalla kokeilla. Mutta kokeilkaa joku muu, kuka on se oikea, niin moni tulee vastaan, lopettakaa siis nyt se saunassa runkkaaminen!

Mukavan moni on osoittanut olevansa älykäs ja asioista perillä, Sanna Marin on nähtävästi saanut jo nopeasti laskettuna useita kymmeniä tuhansia ääniä. Lopullisestihan peli käynnistyy vasta finaalivaiheessa, ja nyt jo on selvää että palstan heikkolahjainen osio yrittää varmasti sabotoida Sannan ansaitun NHL-tason voiton äänestämällä ketä tahansa sinne finaaliin Sannan pariksi nyt klenkkaakaan. Ihan sama onko siellä Sannan vastaparina Hermunen vai Tarja Halonen vai Bull Mentula, tai vaikka joku noista DarkTowerin nevahöödeistä, niin osa kuitenkin äänestää mieluummin sitä Bull Mentulaa kuin Sanna Marinia. Kai sillä sitten jotain skene-pisteitä saa ammattikoulun tupakkikopilla muilta pölvästeiltä.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ihan sama onko siellä Sannan vastaparina Hermunen vai Tarja Halonen vai Bull Mentula, tai vaikka joku noista DarkTowerin nevahöödeistä, niin osa kuitenkin äänestää mieluummin sitä Bull Mentulaa kuin Sanna Marinia. Kai sillä sitten jotain skene-pisteitä saa ammattikoulun tupakkikopilla muilta pölvästeiltä.
Never heard? Nainen on kuitenkin kuuluisampi kuin Sanna Marin, tuhansia kertoja? Seksikkäämpi? Helvetin paljon. Roger pistää peukkua kun ei tiedä kuka Imogen Poots edes on. Voi Roger parka, sinun peukkusi surkastuu tällä menolla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Never heard? Nainen on kuitenkin kuuluisampi kuin Sanna Marin, tuhansia kertoja? Seksikkäämpi? Helvetin paljon. Roger pistää peukkua kun ei tiedä kuka Imogen Poots edes on. Voi Roger parka, sinun peukkusi surkastuu tällä menolla.
Rogerin ehdokkaita katsellessa surkastuu kyllä ihan joku muu kuin peukalo.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Melinda Andler
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös