Nope, Lotta Hintsa on ihan ok, mutta ei minun makuuni, aika tavallinen eli ei herätä tunteita.Varmaan tykkäät Aki Hintsan tyttärestä kans
Nope, Lotta Hintsa on ihan ok, mutta ei minun makuuni, aika tavallinen eli ei herätä tunteita.Varmaan tykkäät Aki Hintsan tyttärestä kans
Ottaakohan joku pikkusen liian vakavasti nämä...Ehdotin Piaa jo pari kertaa aikaisemmin, mutta ei kelvannut. Pia Lamberg ja sen jälkeen tulevat Anni Uusivirta ja Sara Sieppi, jotka molemmat ovat jo voittaneet tämän. Huvittaa kun Alina Voronkova ja Kerttu Rissanen voittivat, totesin että tämä palsta on aika toivoton. Voronkova on keskinkertainen joka tavalla ja Kerttu Rissanen on näytellyt Salatuissa Elämissä ja ilmeisesti tyypit täällä seuraavat ihan oikeasti kyseistä skeidaa.
Janette Lepistö? Aika heikoksi on taso mennyt Jonna Äijälän ja muiden jälkeen. Jonna voittaisi sen kisan 10-0.
Pistetään lonkalta brittiläinen näyttelijatär Imogen Poots, Roadies, Green Room ja uusimpana Outer Range.
Älä huolehdi: en aio antaa ääntäni metereologille tai poliitikolle, sillä he eivät ole sitä ansainneet.Me kaikki odotamme päätöstäsi henkeä pidätellen, heh.
En viitsi kaivaa sinun kommenttejasi kun haukuit raivoissasi Margot Robbieta aikoinaan kun ehdotin häntä. Sinuna olisin aika helvetin hiljaa.Ottaakohan joku pikkusen liian vakavasti nämä...
Hienoa että vastasit rehellisesti kysymykseeni, arvostan.En viitsi kaivaa sinun kommenttejasi kun haukuit raivoissasi Margot Robbieta aikoinaan kun ehdotin häntä. Sinuna olisin aika helvetin hiljaa, heh.
Lue aikaisempi, ehkä kannattaa lopettaa. Olet tekopyhä. Nimeenomaan se raivo niissä kommenteissa, toivottavasti olet päässyt yli siitä raivosta.Hienoa että vastasit rehellisesti kysymykseeni, arvostan.
Olen Pyhimys.Lue aikaisempi, ehkä kannattaa lopettaa. Olet tekopyhä.
Joidenkin palstalaisten mielestä olet, mutta minun mielestäni olet vain tavallinen tallaaja joka ei osaa myöntää omaa vajaavaisuutta. Toivottavasti heräät jatkossa ja huomaat itsekin sen. Elämä on sen jälkeen paljon helpompaa.Olen Pyhimys.
No joo, mutta olihan siinä sitäkin että Sabatini sai kilpailla urheilua seuraavien miesten suosiosta sellaisessa seurassa kuin Martina Navratilova, Raisa Smetanin ja Jarmila Kratochvilova. Ei ihme, että erottui porukasta ja jätti lähtemättömän muistijäljen.
Saisikohan sinulle tämän tunnustuksen jälkeen sanoa ”Moi Mikko Matias Heikki Kuoppala” ilman rangaistusta? Minä en uskalla kokeilla. Mutta kokeilkaa joku muu, kuka on se oikea, niin moni tulee vastaan, lopettakaa siis nyt se saunassa runkkaaminen!Olen Pyhimys.
Muuten hyvä, mutta hän on yli-ikäinen.Annan ääneni Bull Mentulalle.
Perhana. No kuka tahansa muu kuin Sanna Marin.Muuten hyvä, mutta hän on yli-ikäinen.
Kesäpuumaksi hän ikänsä puolesta kyllä kelpaisi.
Never heard? Nainen on kuitenkin kuuluisampi kuin Sanna Marin, tuhansia kertoja? Seksikkäämpi? Helvetin paljon. Roger pistää peukkua kun ei tiedä kuka Imogen Poots edes on. Voi Roger parka, sinun peukkusi surkastuu tällä menolla.Ihan sama onko siellä Sannan vastaparina Hermunen vai Tarja Halonen vai Bull Mentula, tai vaikka joku noista DarkTowerin nevahöödeistä, niin osa kuitenkin äänestää mieluummin sitä Bull Mentulaa kuin Sanna Marinia. Kai sillä sitten jotain skene-pisteitä saa ammattikoulun tupakkikopilla muilta pölvästeiltä.
Rogerin ehdokkaita katsellessa surkastuu kyllä ihan joku muu kuin peukalo.Never heard? Nainen on kuitenkin kuuluisampi kuin Sanna Marin, tuhansia kertoja? Seksikkäämpi? Helvetin paljon. Roger pistää peukkua kun ei tiedä kuka Imogen Poots edes on. Voi Roger parka, sinun peukkusi surkastuu tällä menolla.
Amber Heardin sisko ilmeisesti?Never heard?