Jatkoajan kesätyttö 2022

  • 26 610
  • 224

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Onko 38-vuotias vielä kesätyttö? Jos on, niin annan ääneni laulaja Yonalle!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Elämme mielenkiintoisia aikoja, kuten aina. Sanna Marin on saanut paljon ääniä, mutta onko hänessä Satu Tuomiston karismaa ja Sara Siepin etäänpäinpyrkivyyttä? Tätä kysyn. En ANNA vielä ääntäni. Huomaan myös, että kansallispelimme (olen taatusti natsi) ylväs edustaja Lapuan oma lyöjätykki Janette Lepistö on saanut ääniä. En tiedä, mitä huomiollani teen. En tee huomiollani mitään. Suvi Puukangas jäljittelee Sannaa nahkatakillaan ja kuka on Rita Behm ja jakaako hän tosiaan vuoteensa tuon kieltämättä uraorientoituneen Miki-pojan kanssa. Mita ja Riki.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vittu, muutamat ihmiset alkavat olla ihan seonneita!

Ensin joku_vitun_marko tulee housuihinsa, kun Suomen ikämies-luokan (>35v.) pääministeri on niiiiin hottis!?!
Sitten tässä ketjussa fani-pojat ehdottavat kuola valuen moista ilmestystä Jatkoajan kesätytöksi - AIVAN, luitte, vittu, oikein: TYTÖKSI!

My God! Missä kunnioitus perinteitä kohtaan, missä järki? Minä kysyn!

Tuollaisilla (epä-)henkilöillä täytyy olla jotain ongelmia äitisuhteessaan... tai ovat vain demareita....
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on ensi kertaa sitten Sara la Fountainin hurjaan finaalinousuun - ja siellä hieman epäreiluun lopputulokseen päättyneeseen kaksintaistelun Susanna Lainetta vastaan - jälkeen aiheellista meidän Mensa-kerholaisten ja nelinkertaisten Vuoden Jatkoaikalaistenkin aika osallistua tähän touhuun, ja näyttää esimerkillämme mallia heikkolahjaisimmille siitä ketä tänä vuonna pitää äänestää. Antakaa kun minä aloitan, muut voitte sitten seurata perästä:

Ääni Sanna Marinille.

No niin, kaikki mukaan!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onko 38-vuotias vielä kesätyttö? Jos on, niin annan ääneni laulaja Yonalle!

Meinasin just kysyä myös, mikä on tytön raja? Tälläi nykyaikaan meinaa...
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vittu, muutamat ihmiset alkavat olla ihan seonneita!

Ensin joku_vitun_marko tulee housuihinsa, kun Suomen ikämies-luokan (>35v.) pääministeri on niiiiin hottis!?!
Sitten tässä ketjussa fani-pojat ehdottavat kuola valuen moista ilmestystä Jatkoajan kesätytöksi - AIVAN, luitte, vittu, oikein: TYTÖKSI!

My God! Missä kunnioitus perinteitä kohtaan, missä järki? Minä kysyn!

Tuollaisilla (epä-)henkilöillä täytyy olla jotain ongelmia äitisuhteessaan... tai ovat vain demareita....
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Se, että on ihan suht'ok näköinen nuorehko nainen ei vielä tässä "kilpailussa" pitäisi tuoda minkäänlaista menestystä.

Muutenkin tämä Marinin ylenmallinen hypetys on asia, jota en ymmärrä ollenkaan. Tokihan meitä on moneen junaan menijöitä täällä suloisessa Suomessamme, joten fanittakoon sitten vaikka pääministeriämme. Itse en pysty sietämään ko. ihmistä yhtään.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Se, että on ihan suht'ok näköinen nuorehko nainen ei vielä tässä "kilpailussa" pitäisi tuoda minkäänlaista menestystä.

Muutenkin tämä Marinin ylenmallinen hypetys on asia, jota en ymmärrä ollenkaan. Tokihan meitä on moneen junaan menijöitä täällä suloisessa Suomessamme, joten fanittakoon sitten vaikka pääministeriämme. Itse en pysty sietämään ko. ihmistä yhtään.
Jos tykkää muutenkin jääkalikoista niin eihän siinä sitten mitään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Meinasin jo sanoa Rita Behm, mutta nenämaalin turvin ääni Amanda Rantaselle.
P.S. Jos tietäisi ikää niin vaihtoehto menisi Jatkoajan sisarille.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Kuka sen määrittää mitenkin. Ajattelen, että on alle 25v ainakin.
Jotain tämmöistä se on, minunkin mielestä. Eli jätän Sanna Marinin ja Noora Louhimon ulos. Ongelma tulee sitten siinä kun en seuraa tositv-ohjelmia, enkä suomalaisia tubettajia ja laulajiakin kuulen vain vahingossa radiosta, niin vähän on vaikeaa keksiä kenelle ääneni antaisin. Pitää vielä miettiä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jotain tämmöistä se on, minunkin mielestä. Eli jätän Sanna Marinin ja Noora Louhimon ulos. Ongelma tulee sitten siinä kun en seuraa tositv-ohjelmia, enkä suomalaisia tubettajia ja laulajiakin kuulen vain vahingossa radiosta, niin vähän on vaikeaa keksiä kenelle ääneni antaisin. Pitää vielä miettiä.
Joo... good thinking!

Muakaan ei huvita taas niin yhtikäs mikään...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos käy sellainen ihme, että Tuomiston Satu ei jostain syystä saa tänä vuonna tarpeeksi ääniä ja pääse finaaliin, niin lupaan äänestää tuolloin finaalissa Sanna Marinia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mitäs ovat jättäneet epämääräisen harmaan alueen tytön ja puuman väliin. Vai meinaatteko, että tytöstä hypätään suoraan puumaksi? Sen alueen täyttää ihana Sanna.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaveri kertoi Seiskan sivuilla olevan varsinaista karkkia kaikille Sanna-uskovaisille.

Oma ääneni menee pitkä pohdinnan jälkeen Amanda Rantaselle.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Jopas täällä on paremmintietäjiä ja kesätyttökonseptin suurmestareita. Sanna on minun ja monen muun kesätyttö tälle vuodelle. Tällä kertaa ei mitkään urheilijaheitukat voittoa vie vaan voitto menee Kesärantaan.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Politiikka saatu mukaan tähänkin ketjuun. Onneksi politiikka on sentään saatu mukaan älykkäillä kommenteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös