Onko 38-vuotias vielä kesätyttö? Jos on, niin annan ääneni laulaja Yonalle!
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Se, että on ihan suht'ok näköinen nuorehko nainen ei vielä tässä "kilpailussa" pitäisi tuoda minkäänlaista menestystä.Vittu, muutamat ihmiset alkavat olla ihan seonneita!
Ensin joku_vitun_marko tulee housuihinsa, kun Suomen ikämies-luokan (>35v.) pääministeri on niiiiin hottis!?!
Sitten tässä ketjussa fani-pojat ehdottavat kuola valuen moista ilmestystä Jatkoajan kesätytöksi - AIVAN, luitte, vittu, oikein: TYTÖKSI!
My God! Missä kunnioitus perinteitä kohtaan, missä järki? Minä kysyn!
Tuollaisilla (epä-)henkilöillä täytyy olla jotain ongelmia äitisuhteessaan... tai ovat vain demareita....
Kuka sen määrittää mitenkin. Ajattelen, että on alle 25v ainakin.Meinasin just kysyä myös, mikä on tytön raja? Tälläi nykyaikaan meinaa...
Jos tykkää muutenkin jääkalikoista niin eihän siinä sitten mitään.Samaa olen ihmetellyt minäkin. Se, että on ihan suht'ok näköinen nuorehko nainen ei vielä tässä "kilpailussa" pitäisi tuoda minkäänlaista menestystä.
Muutenkin tämä Marinin ylenmallinen hypetys on asia, jota en ymmärrä ollenkaan. Tokihan meitä on moneen junaan menijöitä täällä suloisessa Suomessamme, joten fanittakoon sitten vaikka pääministeriämme. Itse en pysty sietämään ko. ihmistä yhtään.
Jotain tämmöistä se on, minunkin mielestä. Eli jätän Sanna Marinin ja Noora Louhimon ulos. Ongelma tulee sitten siinä kun en seuraa tositv-ohjelmia, enkä suomalaisia tubettajia ja laulajiakin kuulen vain vahingossa radiosta, niin vähän on vaikeaa keksiä kenelle ääneni antaisin. Pitää vielä miettiä.Kuka sen määrittää mitenkin. Ajattelen, että on alle 25v ainakin.
Joo... good thinking!Jotain tämmöistä se on, minunkin mielestä. Eli jätän Sanna Marinin ja Noora Louhimon ulos. Ongelma tulee sitten siinä kun en seuraa tositv-ohjelmia, enkä suomalaisia tubettajia ja laulajiakin kuulen vain vahingossa radiosta, niin vähän on vaikeaa keksiä kenelle ääneni antaisin. Pitää vielä miettiä.
Heillä tuntuu olevan kerrassaan mahtava huumorintaju ja kun ulkonäkökin on parasta A-luokkaa, ei ole mikään ihme, että he ovat niin suosittuja.Saako kaksosia äänestää? Hertta ja Jutta Heikkinen. Yleisurheilijoita molemmat ja ihania.
Tähän junaan voisin minäkin hypätä. Rempseitä, reippaita ja edustavia Pohjois-Karjalan neitoja.Saako kaksosia äänestää? Hertta ja Jutta Heikkinen. Yleisurheilijoita molemmat ja ihania.