Jatkoajan kesätyttö 2015 FINAALI

  • 33 586
  • 243

Kumpi kuittaa voiton?

  • Anni Uusivirta

    Ääniä: 197 50,4%
  • Kerttu Kotakorpi

    Ääniä: 194 49,6%

  • Äänestäjiä
    391
  • Poll closed .

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No sehän tästä vielä puuttuisi, että Annilta löytyisi kulli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tarkoittanut sitä vaan, että hän näyttää kuin olisi syntynyt pojaksi mutta sitten korjailtu vanhempien toiveesta.
Siis Anni vai Kerttu? Kerttu on toi tumma mieheltä näyttävä ja Anni taas toi naisellinen blondi.

Voiko kukaan sanoa rehellisesti että Kerttu näyttäisi paremmalta kuin joka toinen vastaantulija tuolla kadulla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Selkeä edge Anni Uusivirralle, joka ryystää varmasti tarvittaessa smoothietorven™ vaikka lennosta tyhjäksi, käyttäen kroppansa useamman avainkohdan tekniikkaa. Meterologit ovat varmaan reippaita sieniretkellä, mutta vaatisi melkoisen saunotuksen ennen kuin uskaltaisi heittää sellaista tämmöisen äänestyksen voittajaksi. Tai vierailun Urheiluruudun puolelle.

Se Nelosen aavistuksen naisupseerihenkinen säälikkakin on vakuuttavampi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko aivan varmaa, ettei Anni olisi syntynyt poikana? Hän näyttää nimittäin siltä.

Jaa? Mun mielestä näyttää kauniilta naiselta ja näin uskon, kunnes toisin todistetaan. Jos Annilla tosiaan on kulli, tai edes joskus ollut, niin pyydän juryltä oikeutta antaa ääneni uudestaan, koska jotain hyvin olennaista tietoa on uskoakseni monelta täällä äänestäneistä jäänyt puuttumaan.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaa? Mun mielestä näyttää kauniilta naiselta ja näin uskon, kunnes toisin todistetaan.

Älä nolostu, aika moni mies on mennyt reissussa halpaan. Mutta ymmärrän kyllä että poikamaiset tytöt (söpö mutta vauvamainen naama, kapea lantio, tiukka peppu) vetoavat esimerkiksi latentisti homoseksuaaleihin ukkoihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi säälistä pitäisi jotain kehua. Onko se joku nörttien juttu vai mitä häh. Mä en vaan tajua.

Jos sä voittaisit lotossa niin kumman ostaisit nuolemaan sun peppua?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älä nolostu, aika moni mies on mennyt reissussa halpaan. Mutta ymmärrän kyllä että poikamaiset tytöt (söpö mutta vauvamainen naama, kapea lantio, tiukka peppu) vetoavat esimerkiksi latentisti homoseksuaaleihin ukkoihin.
En nolostu. Jopa vaimoni on kuvannut minut melko kauniin leidarin kanssa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Huikea loppu tulee tälle äänestykselle! Viisi ääntä eroa ja prosentit 51-49. Alussa näytti peli aivan selvältä, mutta tästähän saatiin vielä kilpailu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Huikea loppu tulee tälle äänestykselle! Viisi ääntä eroa ja prosentit 51-49. Alussa näytti peli aivan selvältä, mutta tästähän saatiin vielä kilpailu.

Perinteinen suomalaisreaktio, moni halusi laittaa pelin tiukaksi ja äänesti altavastaajaa, vaikka tuskinpa edes Kotakorven nimi suurimmalle osalle mitään sanoo.

Mutta kieltämättä ollut ihan kova kiri.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Perinteinen suomalaisreaktio, moni halusi laittaa pelin tiukaksi ja äänesti altavastaajaa, vaikka tuskinpa edes Kotakorven nimi suurimmalle osalle mitään sanoo.
Perinteinen ihmisen reaktio olisi myös äänestää voittamassa olevaa. Gloryhuntata. En nyt menisi sanomaan, että Ylellä miljoonayleisön edessä viikosta toiseen näkyvä Kotakorpi olisi vähemmän tunnettu kuin joku... niin, mikä sen toisen nimi nyt olikaan...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Perinteinen suomalaisreaktio on myös se, että tavallinen Kerttu menee arabien postimyynti-Annin edelle. Eihän tietysti yksityiselämän teot saisi vaikuttaa ikinä asian ulkopuolisiin mielipiteisiin, mutta täytyy myöntää, että en minäkään ole pahemmin Gary Glitterin musiikkia viime vuosina kuunnellut.

Ihmiset haluaa samaistua ja sen vuoksi se ns.''korkein taso'' jää harkinnan ulkopuolelle. Jos on joskus tajuissaan pilkun aikaan baarissa, voi tämän ilmiön todeta ihan konkreettisesti, kun natsitukat lähtevät persettä metsästämään. Lihatiskille jää aina ne mukaparemmat nuolemaan näppejään, koska ne mielletään ylimielisiksi vajakeiksi - eikä siihenkään konsensukseen tehdä empiiristä tutkimusta, vaan mennään ihan mutu-pohjalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lihatiskille jää aina ne mukaparemmat nuolemaan näppejään, koska ne mielletään ylimielisiksi vajakeiksi - eikä siihenkään konsensukseen tehdä empiiristä tutkimusta, vaan mennään ihan mutu-pohjalla.
Sekoitat nyt asioita. Ei hyvännäköinen = ylimielinen vajakki. Siis esim. minun päätelmissäni, kuten vihjaat. Itse asiassa naishommissa on jännä, kun sellaiset keskivertonaiset ovat vaikeimpia saada pysymään. Ne seiskan ja kasin naiset etsivät vähintään kympin miestä. Siitähän oli vasta lehdessä juttuakin. Tuolla viittaamallasi asialla ei ainakaan minulle ole tässä äänestyksessä mitään merkitystä. Aikoinaan en heikon ylioppilastodistuksen vuoksi päässyt edes ammattikorkeakoulun pääsykokeisiin, piti sitten mennä yliopistoon (kun sinne pääsi pelkän pääsykokeen avulla). Naishommissa se menee soveltuvin osin samoin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sekoitat nyt asioita. Ei hyvännäköinen = ylimielinen vajakki. Siis esim. minun päätelmissäni, kuten vihjaat. Itse asiassa naishommissa on jännä, kun sellaiset keskivertonaiset ovat vaikeimpia saada pysymään. Ne seiskan ja kasin naiset etsivät vähintään kympin miestä. Siitähän oli vasta lehdessä juttuakin. Tuolla viittaamallasi asialla ei ainakaan minulle ole tässä äänestyksessä mitään merkitystä. Aikoinaan en heikon ylioppilastodistuksen vuoksi päässyt edes ammattikorkeakoulun pääsykokeisiin, piti sitten mennä yliopistoon (kun sinne pääsi pelkän pääsykokeen avulla). Naishommissa se menee soveltuvin osin samoin.

Vertailut kouluun ovat mielestäni huonoja. Itsekkin kävin kouluni läpi ja lähdin puolta tylsistyneempänä uusiin haasteisiin.

Jos näitä seiskoja ja kaseja - kuten kaikki nussija-adonikset tykkäävät arvostella - vertaa niihin kymppeihin, niin sopivin vertailukohta löytynee huumeiden maailmasta. Amfetamiini ja heroiini, kumpi näistä on helpommin saatavissa? Aivan. Minä olen tehnyt töitä piripään ja orastavan heroiiniongelmaisen kanssa. Sen pirivieterin kanssa kaikki kävi järkeensä ja ainut ongelma oli se, että se halusi mennä päätyyn asti samoilla silmillä. Koita nyt sellaisen tahdissa pysyä mukana. Pollepään kanssa taas mikään ei edennyt mihinkään ja se saattoi kesken kaiken käydä lattialle levyttämään, kun tuli väsy. Yleensä se mumisi jotain, mistä kukaan ei saanut selvää ja silloin kun siitä sai selvää, oli ulosanti pelkkää ylimielistä jargonia.

Myöhemmin kuulin, että pirivieteri vaihtoi alaa ja ryhtyi graafiseksi suunnittelijaksi, pollenarkki joutui mielisairaalaan psykoosin takia. Toki voi hattua nostaa siitä, että mies sentään tavoitteli täydellisyyttä eikä antanut periksi täyden kympin unelmastaan, mutta aina voi pohtia sitä olisiko se saavuttanut jotain suurempaa, jos se olisi tyytynyt siihen seiskapuolikkaaseen nokkien vetoon.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Miksi. En minä mitään piripäiden logiikkaa jaksa lukea ja vertailla. Ja eikä minusta Miia Halonen ole mikään nussija-adonis. Toki sinusta voi olla, makujahan on monia. "Seiskan naiset hakevat kympin miestä ja päinvastoin". Linkki Ilta-Sanomiin.

Siksi että koulunkäynti on yhtä kiinnostavaa kuin kirkossa istuminen. En minäkään jaksa mitään pääsykoe-juttuja lukea, mutta aina jostain on annettava periksi.

Mitä näihin rakkausvalmentajiin tulee, niin ne on vaan hillitympiä versioita niistä kippoloiden tyypeistä, kenellä on vankka visio aiheesta kuin aiheesta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siksi että koulunkäynti on yhtä kiinnostavaa kuin kirkossa istuminen. En minäkään jaksa mitään pääsykoe-juttuja lukea, mutta aina jostain on annettava periksi.
Minua taas ei kiinnosta sairaiden piripäiden logiikka. Pääsykokeistani on noin 15 vuotta aikaa, en minä niistä pitkästi selvitellyt, toisin kuin sinä huumehörhöjuttujasi. Luen mieluummin Hunter S. Thompsonia tai Bukowskia, jos moiset jutut kiinnostavat. Eivät tosin hirveänä kiinnosta, joten tuskin niitäkään (enää) luen.
Mitä näihin rakkausvalmentajiin tulee, niin ne on vaan hillitympiä versioita niistä kippoloiden tyypeistä, kenellä on vankka visio aiheesta kuin aiheesta.
Mutta kaikista vankin tieto kaikista maailman asioista on kuitenkin teillä vihervasemmiston kuplassa elävillä besserwissereillä.

No ehkäpä tämä menee jos sen verran ohi aiheen, että se näistä.

Enää kahden äänen ero, hei!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Välierissä tuli tasatulos ja nytkin kilpailu on äärimmäisen tasaista. Kertun kiri on ollut yhtä loistelias, kuin Jukka Keskisalon viimeinen kierros Göteborgin EM-kisoissa. Mielenkiintoista nähdä onko lopputuloskin sama.

Enää 25 tuntia aikaa äänestää!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tuli mieleen, että tuo Kotakorven ns. protesti/läppä-menestyminen tässä skabassa on ihan samaa sarjaa The Sir Pena Viikset Faksi -läpändeeruksen kanssa, joka on levinnyt ympäri palstaa. Sekin oli joskus hauskaa, kun JHag, Stigu ja kumppanit sitä viljelivät, mutta nykyisin matikaisvitsailijoiden armada on niin väsynyttä ja lisäksi joka puolella, että lähinnä kiusaannuttaa. Väljähtynyttä väkisin yrittämistä ja usein oman itsen esille tuomista, heh heh hee.
 

Snagari

Jäsen
Kesätyttö edustaa mulle kokonaisuutta ja sen takia jossain Dubaissa persereikää esittelevälle Anni Uusivirralle äänen antaminen ei tule kysymykseenkään. Ennenhän tuo taisi olla perse pystyssä jollekin manoloille Espanjassa tai jossain.

Ei Kerttu Kotakorpi omia suosikkejani kisassa ole, mutta jos vaihtoehtona on Anni Uusivirta niin ääni menee sata kertaa sadasta nätille meteorologitytölle.
 
Viimeksi muokattu:

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Anni taisi kisan alkuvaiheessa olla ainakin parikymmentä ääntä Kerttua edellä, joten hurja on Kertun kiri ollut. Toivottavasti kaunis meteorologi kruunataan lopulta tämän vuoden kesätytöksi.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen kerran nähnyt Kertun rautatieaseman ihmisvilinässä ja siellä hän kulki kuin kuka hyvänsä, mutta sisäistä voimaa uhkuen. Voin kuvitella Kertun haisaappaissa porkkanamaata kitkemässä, mutta Anni uikuttaisi taatusti penkin reunalla sääskien määrää ja harmittelisi kun ei ole enempää yleisöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös