Luulajanpuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kaikki asia-argumentithän tässä ketjussa melkein jo on käytettykin, joten todetaan vain että huonompi perse (ja ehdokas) voitti.
Eiköhän se oo aivan sama, ei se muuta tuloksia suuntaan eikä toiseen vaikka heittäisitkin suolaiset sateet tv-ruudulle.Saako nyt runkata Ilmatieteen laitoksen ennustetta katsellessa? Tähän asti olen pidättäytynyt tekemästä niin.
Käsittääkseni vasemmistovihreässä kuplassa elävistä varsin moni äänesti Anusta. @KiVi ja @V-G- esimerkiksi. Syytän siis "kommareita" tästäkin.No voittaja on palstan oikeistolaisuuden hyvä ilmentymä.
Ime sinä persujuntti lekaa, mä äänestän RKP:tä, eli erkaapeetä! Anni on koko kansan märkä päiväuni, ei vain joidenkin vuokrakämppä-turvemekkojen salaisen viharakkauden kohde.
No jos Annin äänestäminen tässä kohtaa oli älymystöllistä, niin olen mielelläni sitten vaikka "persujuntti"!Ime sinä persujuntti lekaa.
Kyllähän tässä kävi nyt niin, että äänestäjät äänestivät väärin. Eikö tämä ole hyvä selitys vaalitappion osuessa kohdalle? Muistaakseni joku käytti jossain vaaleissa tuollaista selitystä.
Tätä lueskellessa herää kysymys että mistä lähtien naismakuun on vaikuttanut poliittinen suuntautuminen...Saatiinhan se vasemmisto-oikeistoakselikin mukaan. Tähänkin.