ReijoRotta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Metsänreuna since 1975!!
Kesätytön tärkein kriteeri on olla suomalainen ja sehän tässä finaalissa jo komeasti täyttyykin. Toiseksi tärkein kriteeri on, että nimensä on Kerttu Kotakorpi. Siispä Kerttu voittoon!
Nonii, Anni oli kuullut, että kisa meneekin tiukaksi ja pisti "rekkamiehen hymyn" esille. Tähän asti olin 50-50 tilanteessa pihdannut ääntäni, mutta tämä ratkaisi ääneni kohtalon ja varmasti myös koko kisan voiton. Linkki iltalehden juttuun: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071020013764_vi.shtml
Minun kuplassani persvaon näkyminen tuohon tapaan ihan kenellä tahansa on osoitus mauttomuudesta eli tyylitajun puutteesta. Oli se sitten Esson baarin eikka tai joku anni.Linkki iltalehden juttuun: http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071020013764_vi.shtml
Minun mielestäni on vain eduksi, jos kesätyttö pystyy tarvittaessa ja pyynnöstä määrittelemään esimerkiksi kastepisteen, joka on siis luonnossa tuolla ulkona esiintyvä meteorologinen ilmiö eikä pikkupöksyissä esiintyvä ilmiö. Arvelen myös, että Kertulla on sen verran pelisilmää, että hän ymmärtää kuinka kenenkin kanssa kannattaa säästä puhella. Oli minullakin intissä tupakaverina väitöskirjaa tekevä fyysikko, jonka kanssa sopi puhua rynnäkkökiväärillä ampumisesta ilman luentoa luodin lentoradan kaarevuuden laskemisesta, eikä panemisesta puhuttaessa tarvinnut väitellä erilaisten pillujen kitkakertoimista. Miksi Kerttu sotkisi triviaaliin keskusteluun ammattiminänsä? No sitten sotkisi jos kärsisi pätemisen tarpeesta, mutta eihän Kertun tarvitse.Annin kanssa olisi kivaa jutella säästä, Kertun kanssa todennäköisesti ei. Oletko koskaan keskustellut meteorologin kanssa säästä? Sama kuin juttelisi sen hiihtofani-whatshisname-tyypin kanssa mistä tahansa.
Jutuistasi päätellen tuon tekopillun tarpeeseen on ollut eniten siellä suunnalla.---
Mää häpeän jokaista Annin äänestäjää. Ja teoriatasolla ostan jokaiselle heistä tekopillun!
Mää häpeän jokaista Annin äänestäjää. Ja teoriatasolla ostan jokaiselle heistä tekopillun!
Jes! Puskista hyppäävä nevöhööd-vittuilija! Tätä olen jätkät kaivannut! Minähän sanoin roast-ketjusta, että en osallistu, mua on vuosien varrella roastattu täällä muutenkin. Joko uskotte, hä.Jutuistasi päätellen tuon tekopillun tarpeeseen on ollut eniten siellä suunnalla.
Jotenkin tuntuu siltä, että kumpikin ehdokkaista suosii posliinia. Surullista, jos näin on. Jotta asiaan saataisiin varmistus, tulisi molempien kandidaattien todistaa väitteeni vääräksi ja mieluiten ennen tämän kisan deadlinea.
Heh. Meitsi teki yläasteella puutöissä linnunpöntön. Sellaisen reiänkin tein että linnut mahtuu sisään, eihän siinä nyt muuten ole mitään järkeä. Opettajat nauroi rivissä. Mitä häh? Miettikää nyt jotain lokkeja tai edes variksia. Mä en mistään punatulkuista tiedä. Varpunen jouluaamuna blaa blaa, mutta mun pöntössä saa asua kesälinnutkin. En ole mikään vuodenaikarasisti. Missä lie puun takana piilossa ne jotkut viettävät osan vuodesta. Se ei mulle kuulu.Myös linnunpönttöjä suosin ajatuksen tasolla. Ornitologiksiko sitä vielä ryhtyy, se jää nähtäväksi!