Ps. Onko tää Teräsniskan suosio joku sisäpiirivitsi?
Mä annan ääneni Suvi Teräsniskalle, kiusallani ja tosissaan.
ps. haluun Suvin mun sisäpiiriin
Ps. Onko tää Teräsniskan suosio joku sisäpiirivitsi?
Pointtini oli se, että Suvi Teräsniska on luonnollinen naapurintyttö.
En ymmärrä miten tuo voi olla jonkun naisihanne, ilmeisesti joka paikasta hiukan muodokkaammat tytöt ovat jälleen muodissa. Hyvä tietysti suomalaisten nuorten tyttöjen kannalta, riittääpähän ainakin ottajia, koska suviteräsniskoja mahtuu tusinaan kolmetoista. Ainoa mikä heiltä vain uupuu, on Suvin 20k€ keikkapalkat. (lähde: Seiska)
Olen aina ajatellut, että naapurintyttö tarkoittaa oikeaa ikäänsä nuoremman näköistä, suht vähämeikkistä vaaleatukkaista naista.
Ei kovin synkällä olemuksella voiteta mc-kokonaiskilpailua ja maailmanmestaruutta... Sen verran, mitä olen ollut Mäkäräisen kanssa tekemisissä työasioihin liittyen, niin hän on hyvin positiivinen henkilö. Luonnollisesti minulla ei ole tarkkaa tietoa, koska en kuulu Mäkäräisen lähipiiriin.Miten positiivisuus ja Mäkäräinen liittyvät millään tavalla yhteen? Juu, nauraahan se haastatteluissa silloin kun kulkee, mutta muuten taitaa olla kyllä kaikkea muuta kuin positiivinen immeinen.
Ja tämä sinun käsitys on se ainoa oikea? Ja sinusta tuntuu aivan käsittämättömältä, jos jonkun mielikuva napurintytöstä onkin tummatukkainen?
On nämä aina yhtä hienoja aiheita.
Ja lupaus tissien näyttämisestä oli myös mieluisa, vaikkei toteutunutkaan: Fanit vaativat Kuorosota-voittajalta: Tissit kehiin, Suvi Teräsniska! - Viihdeuutiset - 7 päivää
Ei kai täällä tarvitse alkaa muiden ehdokkaita (pl tuomistolaisten) mollaamaan.
No ei tietenkään, joskin hiustenväri oli lisäyksenä omalta osaltani turha. Pääargumenttini oli lähinnä ikään liittyvä ulkonäkö.
Pääasia, että keskustelu käy ja tunteita herätellään, koska asia on vakava.
Minä olen käsittänyt, että tämä on äänestysketju, ei mikään väittely- ja solvaamisketju.
Jatkoajassa ketju, jossa on lähes 300 viestiä, mutta jossa ei väitellä eikä solvata?
Kyllä saa hieman heittää vasta-argumentteja :) Ehkä juuri hiukan katkeruutta viime vuodelta jäljellä, kun Tuomiston voitto manipuloitiin sivusuun. Pääasia, että keskustelu käy ja tunteita herätellään, koska asia on vakava.
Pakko sanoa, että vastakkaisen sukupuolen edustajia ei nykyään jaksa enää huomata edes kesällä ja vähissä vaatteissa ollenkaan. Tietysti onnellisella parisuhteella on oma vaikutuksensa tässä.
Tai sitten vain komeron ovi vähän narahtelee näin Jatkoajan keskustelujen innoittamana.
Että silleen...
Alizée Jacotey on kyllä syntynyt 21.8.1984 eli tiedoissasi on pieni aukko. Olen kyllä muuten täysin samaa mieltä kanssasi tuosta seksikkyydestä.