Jatkoajan kesätyttö 2011

  • 101 130
  • 362

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lähden Kate Uptonin matkaan tällä kertaa. Vei jalat alta jo toisessa ketjussa jonkin aikaa sitten enkä ole vielä tolpilleni päässyt. Menee ehdottomasti kategoriaan "tyttö", koska ikää on vasta 19 vuotta, ja alakategoriaan "kesä", sillä mikäs sen kesäisempää kuin hiekkaranta ja bikinit?

Linkki YouTubeen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Edelleen käsittämättömän kaunis nainen minun makuuni.

Jennifer Love Hewitt, huh!

Tällä kierroksella mennään underdogilla ja sitten seuraavalla gloryhuntataan joku muu kuin Tuomisto voittoon.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
joo mun käy huonosti jälleen..

Sellasen huomion tein kuitenkin, että vaikka häiden (Royal Wedding) aikaan oli kova kohu (Philippa Charlotte) "Pippa" Middletonista, ei sitä täällä kukaan tunnu noteeraavan tässä äänestyksessä.

Pippa Middletons Ass

Eikös neidin "ass" FB ryhmään tullut satjoatuhansia jäseniä muutamassa päivässä tms.


Mutta hei, Summer Glau!! olenko jälleen ainoa maulla varustettu jatkoaikalainen !!
(linkki vie ketjun sivulle 5)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikein jaksa lämmetä näille kuluneille vaihtoehdoille, joten annan ääneni huippusarja Game of Thronesin Daenerykselle, eli Emilia Clarkelle.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Käsittämätöntä, että tuollainen geneerinen tusinablondi kuin Upton saa näin paljon ääniä. Naamastaan täysin persoonaton ja mitäänsanomaton lisäksi perse on ohut kuin jollain pojalla. No, ne on ne tissit millä ääni irtoaa... helpolla menee taas, pojat, helpolla...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aina oon fanittanu sopivanlaisia silmäpusseja. Joten ääni Petralle!
Vaikka olenkin jo oman ääneni antanut, niin täytyy kommentoida, että Petra on ilmeisesti kuullut olevansa ehdolla, ja päättänyt ottaa tiukan loppukirin. Hän oli selvästi ruskettanut itseään lyhyessa ajassa, ja esiintyminen maanantain urheiluruudussa hiukset villisti auki nostatti varmasti mielialaa kohderyhmässä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös