Jatkoajan kesätyttö 2011

  • 101 128
  • 362

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Protestiääni?
Minusta Satu Tuomisto pitäisi lisätä läppien listalle yhdessä Tukiaisen, Mervin, Sandellin, Mutolan ja kumppaneiden kanssa. Ei tuota voi kukaan oikeasti äänestää vakavalla mielellä. Vuodesta toiseen tuo protestiäänten kuningatar vaan saa roikkua tilastoissa mukana.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minusta Satu Tuomisto pitäisi lisätä läppien listalle yhdessä Tukiaisen, Mervin, Sandellin, Mutolan ja kumppaneiden kanssa.

Totta ja ketju tulisi muutenkin nimetä uudelleen, sillä eihän oikeasti Lauren Grahamille ole vaan voittajaa ja tässä tulisikin vain hakea perintöprinsessaa kesälle 2011.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Koska neiti Zetaa ei voi äänestää viime vuoden voiton jälkeen, niin annetaan ääni köyhän miehen Zooeylle eli Katy Perrylle...
 

trap

Jäsen
Vaikka yleensä sytyn muovisillekin tapauksille niin voisi äänestää nyt ei-tusinaslutia eli Pihla Viitalaa. Tuli Veijarit katsottua toiseen otteeseen eilen, mikä vaikuttaa tähän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Alkavat nuo Satu (oikeanpuoleinen Satu) Tuomiston silmäpussit olla pian Vesa Keskisen ja Jari Porttilan tasolla.

Mutta eipähän siinä mitään jos pitää Veskua ja Spordea komeina miehinä...

En siis todellakaan tässä nyt äänestänyt ketään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Minulle on syöpynyt ikuisiksi ajoiksi verkkokalvoilleni kuva Satu Tuomistosta välittömästi sen jälkeen, kun hän voitti sen tanssikilpailun. Tuo kuva (jota en ole löytänyt mistään, vaikka olen etsinyt sitä ja kauan) on todellakin not safe for work-materiaalia.
 

Johnnie

Jäsen
Minusta Satu Tuomisto pitäisi lisätä läppien listalle yhdessä Tukiaisen, Mervin, Sandellin, Mutolan ja kumppaneiden kanssa. Ei tuota voi kukaan oikeasti äänestää vakavalla mielellä. Vuodesta toiseen tuo protestiäänten kuningatar vaan saa roikkua tilastoissa mukana.

Jotain samaahan näistä näyttää löytyvän... vai?

Mervi

Satu
 
Viimeksi muokattu:

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Valitettavan vähissä on sopivat kesätytöt tänä kesänä. Menköön ääni siis Emilia Clarkelle, lohikäärmeiden sukua kun on.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ps. Onko tää Teräsniskan suosio joku sisäpiirivitsi?

Itse en äänestänyt Teräsniskaa mutta silti kysyn että miksi olisi? Söpö tyttöhän tuo on ja siksi ihan hyvä ehdokas kesätytöksi. Ainakin minulle iskee paremmin kuin esim. tuo Upton jossa ei ole oikeastaan mitään joka erityisemmin sytyttäisi.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kate Upton.

Ps. Onko tää Teräsniskan suosio joku sisäpiirivitsi?

-OO-:n kanssa samaa mieltä. Suvi Teräsniska on itselleni oikeastaan kakkosvaihtoehto näissä karkeloissa. En ymmärrä, miksi kukaan haluaa äänestää ulkomaalaisia muovimuotteja tässä kisassa? Toki ulkomaalaisten äänestäminen ei ole kiellettyä, mutta itse miellän tämän kisan nimenomaan suomalaisten naisten kisaksi.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täältä ääni Suvi Teräsniskalle!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Työttömyys, viina, kirves ja perhe. Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe...

Isäm maan puollustaja?

Työtön en ole, viinaa en juurikaan juo, kirves löytyy mökiltä, perhettä en kuitenkaan ole sillä pilkkonut. Lumi on kivaa, poliisi on ok, viimeinen erhe on tekemättä.

En ole kovin intohimoinen isänmaanpuolustajakaan. Oliko näitä lisää? :)

Pointtini oli se, että Suvi Teräsniska on luonnollinen naapurintyttö (näsäviisaat hys, ei asu oikeasti minun naapurissa) ja sellaiset sytyttää enemmän, kuin nuo jenkkilän supermallit. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös