Jatkoajan kesätyttö 2011

  • 100 810
  • 362

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Wallinkoskelle lähtee täältäkin ääni. Melkoinen gepardi.
Satu Tuomistolla on näköjään edelleen oma kannattajakuntansa täällä jatkiksessa, no ei siinä mitään, ihan näyttävä kissahan se on. Seiska-Pasinkin kanssa vielä seurustelee, oiva valinta.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kun te homot ette arvosta Maja Ivarssonia, niin kokeillaan josko Emma Stone saisi kannatusta. Hieno, hauska ja nuori näyttelijä. Vaikutelma paranee liikkuvassa kuvassa, what evs.

JA EASY A ON OIKEASTI HYVÄ LEFFA.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luomut kunniaan ja kesätytöksi Norma Stitz.

Mä äänestän noita, noilta voi grillauksen ohessa vaikka harrastaa mäkihyppyä ja olisihan sekin näky, kun naapurin Mansikki punastuu häpeästä mitättömien daisareidensa vuoksi. Hätätilanteessa jos vene hajoaa voi kesätytön pyytää uimaan ja käyttää daisoja keinosaarina ja heitellä virveliä sieltä.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jotta entinen itäblokki ei jäisi aliedustetuksi näissä vaaleissa, olen kaks... yksimielisesti valinnut ääneni saajaksi Ukrainan tasavallan oman muusikko-soturiprinsessan, eli iki-ihanan Ruslanan. Tästä päätöksestä ei voi valittaa.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa valtaisa pettymys, kun avasin juuri ensimmäistä kertaa tämän ketjun. No ei auta valittaa muiden huonosta mausta, vaan on noustava vastarintaan. Ääneni menee muutamaan otteeseen ehdotetulle Pamela Tolalle.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Emmanuelle Chriqui.. hui saatana.. ehkä parhautta
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miun kesätyttö on Claudia Cardinale Once Upon a time in the West -leffan ajoilta, kuten aina ja ikuisesti on.

Sama! Meitsin kastiin menee myös Michelle Pfeiffer ja Deborah Harry. Näiden daamien parhaimpina aikoina kun itse oli sopivassa kiimaiässä niin ovat jääneet vahvana mieleen.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Jotta jonkinlainen järjestys universumissa säilyisi äänestän Satu Tuomistoa vastaan, joten äääneni menee Kari Byronille.

Komppaan!

Itse olisin äänestänyt Simona Halep:ia, mutta kun päätti mennä kirurgin veitsen alle niin vaihtoehto hylätään.

Ääni siis Kari Byron:ille.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Jotta jonkinlainen järjestys universumissa säilyisi äänestän Satu Tuomistoa vastaan, joten äääneni menee Kari Byronille.

Sanottakoon nyt ääneen, että tässä vaiheessa ei tarvitse vielä äänestää ketään vastaan. Sen aika on sitten vasta finaalivaiheessa, sikäli mikäli asiat näyttävät menevän kehnoon suuntaan.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kyllä mä ymmärrän, että makuja on monia, mutta jo useamman äänen saanut oululainen teräniska tms...? Siis ihanko oikeasti, kauneimmaksi kaikkien maailman kaunotarten joukosta? Ton täytyy olla joku sisäpiirivitsi, jota minä en ymmärrä? Auttakee?

Ei näin vakavalla asialla saisi pilailla... Ja näyttää kyllä oma naismakuni poikkeavan aika paljon muutenkin muiden palstalaisten naismausta, varsinkin näiden suomalaisten äänejä saaneiden osalta. Osa aivan hirvittäviä mörköjä, ja loput aivan tavallisia naapurintyttöjä.

Oman ääneni annan myöhemmin, kunhan ehdokkaita tulee lisää. Kottaraiset jono pystyyn, minä rupeen raakkaamaan...
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä ymmärrän, että makuja on monia, mutta jo useamman äänen saanut oululainen teräniska tms...? Siis ihanko oikeasti, kauneimmaksi kaikkien maailman kaunotarten joukosta? Ton täytyy olla joku sisäpiirivitsi, jota minä en ymmärrä? Auttakee?
MIstä olet saanut päähäsi, että täällä äänestettäisiin kauneinta kaikkien maailman kaunotarten joukosta? Tää on kesätyttöäänestys.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan se suoranainen vääryys ettei Tina Nordström ole tätä kisaa vielä koskaan voittanut.
Ääni siis täältä Tinalle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Lauren Graham.

Kaah, ihme, etten ole aikaisemmin törmännyt tälläiseen kaunottareen. Kuvahaku tuotti aikamoisen mielihyväntunteen ja täytyy myöntää, että kiinnostus heräsi.

Khyyl, kyllä mä nyt annan tälle ääneni.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Summer Glau voittaa ensi kesänä.

ei se saanu muita ääniä viimekesänäkään kuin mun, eli ei päässy loppuskabaan (kolme kannatusääntä)

viä ei tartte äänestää ketään vastaan, vasta top 10 skabassa. Ja sinnehän sekä Byron :-) että Tuomisto (huoh) menee jo näillä äänillä
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Kun katsoo kuinka paljon ääniä jotkut Kari Byron ja Suvi Kesäniska (kuka tää edes on?) saavat niin ei voi kuin pudistella päätä.
Hienoa, että löysit tänäkin vuonna tiesi tänne valistamaan ketä saa äänestää.

Ääni menee Besse Berry Cooperille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös