Eikös tuossa ole Iina Kuustonen?
-H-
Heh, onhan se. Kumpaa tässä äänestetään Kristaa nimenä vai Iinaa kuvana?
Eikös tuossa ole Iina Kuustonen?
-H-
Katsoin juuri urheiluruudun. Kaisa Mäkäräinen.
Siis moi, kyllä, nättiä.
Ainahan voi alkaa mollaamaan muiden ehdokkaita ja etsiä heikoimpia kuvia. No kai sekin sallittua tässä ketjussa.
Voi kyllä ihan aidosti myöntää, että en ole kolunnut tanssilavoja tai katsonut kuoro-ohjelmia, joten sinällään mielipiteeni perustuu juurikin näihin nettikuviin ja joihinkin lehtijuttuihin. Eli ilmeisen rajoittunut se on.
Nopeasti vilkaisin nämä pätkät ja mietin että mistä Karista se puhuu, Salmelaisesta? Kyseessä sitten lienee kuitenkin nainen, vaikka nimi hämää....tämä Karihan on lähes täydellinen nainen.
...Kari nähdään minun mielestäni aika kuumottavan näköisessä asustuksessa (musta toppi, tiukat housut ja nahkasaappaat).
Miun kesätyttö on Claudia Cardinale Once Upon a time in the West -leffan ajoilta, kuten aina ja ikuisesti on.
No, Claudiakin taitaa olla yli 70 nykyään mutta mulle hän on aina se uhkea 60-luvun italiatar; yhtä aikaa täynnä feminiinistä kiihkoa ja herkkyyttä. Heikkoa voimaa. One of a kind.Minun kesätyttöni taas olisi vuodesta toiseen Fraser -sarjan Daphne, eli Jane Leeves. Eihän tuo kuitenkaan täällä menisi läpi, vaikka etenkin Daphnena hän on aina yhtä viehättävä. Ei taida myöskään mennä enää kategoriaan "tyttö".