Jatkoajan kesätyttö 2011

  • 100 689
  • 362

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suvi Teräsniska voittoon. Eli ääni hänelle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Katsoin juuri urheiluruudun. Kaisa Mäkäräinen.
Siis moi, kyllä, nättiä.
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toinoi, varmaankin tyhmä kysymys, mutta onko tuo Suvi Teräsniskan äänestäminen sellainen murobbs-henkinen masinointi, jossa joukkovoimalla äänestetään huumoriehdokas läpi?

Mielipiteensä toki kullakin, mutta jotenkin itselläni ei tuollainen 20-25 vuotta omaa ikäänsä vanhempi habitus tätikampauksineen sykähdytä ollenkaan. Muutoinkin tyttö on aikalailla klassinen sterotypia suomalaisesta persjalkaisuudesta. Ei siis millään pahalla, mutta kun ei avaudu, niin ei avaudu.

Äänestetään nyt itse edellisvuosien tapaan Nordströmin Tinaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ainahan voi alkaa mollaamaan muiden ehdokkaita ja etsiä heikoimpia kuvia. No kai sekin sallittua tässä ketjussa. Jos ei ole Suvi Teräsniskaa nähnyt muualla kuin Googlen kuvahaussa, niin mielipide on luultavasti juuri tuo kuin yllä.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, kyllähän ihmiset yleensä ovat livenä paljon vetävämmän näköisiä kuin kuvissa, varsinkin siis kun puhutaan ihan "tavallisista" ihmisistä. Mutta, mutta, ehkä jytkyn jälkimainingeissa oikein perussuomalaisen näköiset jytkyt naiset vain ovat nyt muodissa?

Oma ääneni menee Alexis Bledelille. Varsinainen kesätyttö.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ainahan voi alkaa mollaamaan muiden ehdokkaita ja etsiä heikoimpia kuvia. No kai sekin sallittua tässä ketjussa.

Ei ollut tarkoitus mollata kenenkään ehdokasta, kunhan vain ihan aidosti ihmettelin, että mikä Suvissa viehättää. Pahoittelut, jos edellinen viesti vaikutti jonkinlaiselta vittuilulta. Lisäksi mitään varsinaista etsimistä en harrastanut, vaan nappasin vain kuvahaun toisen kuvan. Ihan yhtälailla olisin voinut linkittää ensimmäisen tai kolmannen.

Voi kyllä ihan aidosti myöntää, että en ole kolunnut tanssilavoja tai katsonut kuoro-ohjelmia, joten sinällään mielipiteeni perustuu juurikin näihin nettikuviin ja joihinkin lehtijuttuihin. Eli ilmeisen rajoittunut se on.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Katsoin youtubesta Teräsniskaa, eikä avaudu millään. Ihan päätä särkee ajatella, että joku pitää tuota naista jollain tavalla vetävänä.

Jos mahdollista, annan Teräsniskalle negatiivisen äänen. Mitä sanoo raati?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi kyllä ihan aidosti myöntää, että en ole kolunnut tanssilavoja tai katsonut kuoro-ohjelmia, joten sinällään mielipiteeni perustuu juurikin näihin nettikuviin ja joihinkin lehtijuttuihin. Eli ilmeisen rajoittunut se on.

Eihän siinä, mielipide asioita toki nämä. Itse pidin tätä äänestysketjuna, missä annetaan ääniä omalle suosikille, eikä niinkään ihmetellä muiden mielipiteitä. Sitä voi tehdä vaikka Jalat alta -ketjussa. Tämä toki vain minun mielipide, mutta kai tässäkin sitten ihmetellään muiden makuja.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Krista Kososelle iän.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin on paljon kauniita naisia, että miten tällaista asiaa voi päättää. En pysty antamaan ääntäni ainakaan tässä kohtaa kenellekään. Tuo golfari ja tuo yksi nuorelta näyttävä ulkomaalainen kolmekymppinen ovat kyllä varsin kelpoja. Se kokki-Tina on yhden exäni näköinen, joka kulki koodinimellä justiina. Tuo Tina on tosin vähemmän nätti häneen verrattuna.

Kuinka te muka pystytte äänestämään, mahdatte huijata koko foorumia - ja itseänne!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
...tämä Karihan on lähes täydellinen nainen.

...Kari nähdään minun mielestäni aika kuumottavan näköisessä asustuksessa (musta toppi, tiukat housut ja nahkasaappaat).
Nopeasti vilkaisin nämä pätkät ja mietin että mistä Karista se puhuu, Salmelaisesta? Kyseessä sitten lienee kuitenkin nainen, vaikka nimi hämää.

Miun kesätyttö on Claudia Cardinale Once Upon a time in the West -leffan ajoilta, kuten aina ja ikuisesti on.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miun kesätyttö on Claudia Cardinale Once Upon a time in the West -leffan ajoilta, kuten aina ja ikuisesti on.

Minun kesätyttöni taas olisi vuodesta toiseen Fraser -sarjan Daphne, eli Jane Leeves. Eihän tuo kuitenkaan täällä menisi läpi, vaikka etenkin Daphnena hän on aina yhtä viehättävä. Ei taida myöskään mennä enää kategoriaan "tyttö".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun kesätyttöni taas olisi vuodesta toiseen Fraser -sarjan Daphne, eli Jane Leeves. Eihän tuo kuitenkaan täällä menisi läpi, vaikka etenkin Daphnena hän on aina yhtä viehättävä. Ei taida myöskään mennä enää kategoriaan "tyttö".
No, Claudiakin taitaa olla yli 70 nykyään mutta mulle hän on aina se uhkea 60-luvun italiatar; yhtä aikaa täynnä feminiinistä kiihkoa ja herkkyyttä. Heikkoa voimaa. One of a kind.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös