Ehdottamasti kotimaisuus on tärkein kriteeri näissä. Toiseksi tärkeintä on äänestää Leena Pöystiä! Leena se vaan laittaa sukat pyörimään jaloissa!
Ei tarvitse. Maalaat kohteen nimen ja klikkaus hiiren oikealla ja avautuvasta valikosta google-haku. Tämä siis chromella. Muista selaimista en tiedä joutuuko tumputuksen keskeyttämään.Miksi ihmeessä jengi ei laita linkkiä kuvaan kun ehdottaa kesäpuumaa? Vituttaa kun koko ajan joutuu ottamaan toisen käden pois housuista kun pitää googlettaa.
Elämäni mullistui juuri merkittävästi. Miten en ole tämmöstä huomannut. Kiitos veli Vesuri!Ei tarvitse. Maalaat kohteen nimen ja klikkaus hiiren oikealla ja avautuvasta valikosta google-haku. Tämä siis chromella. Muista selaimista en tiedä joutuuko tumputuksen keskeyttämään.
Varmasti mullistuu kun kämmenissä alkaa karvat kasvaa. Kannattaa kulkea hanskat kädessä tai kädet nyrkissä yleisillä paikoilla ettei henkilö nimimerkin takana paljastu.Elämäni mullistui juuri merkittävästi. Miten en ole tämmöstä huomannut. Kiitos veli Vesuri!
Kuljen kädet housuissa.Kannattaa kulkea hanskat kädessä tai kädet nyrkissä yleisillä paikoilla ettei henkilö nimimerkin takana paljastu.
Onko Lauri sukua Ollille?Harmi että olen oman ehdotuksen jo laittanut. Meiaan tuli tossa pari päivää sitten Lauri Malmivaara kadulla vastaan ja oli aika ihqu!
Äänestän Morena Baccarinia. Ja ne kädet pois housuista!Morena Baccarin (Deadpool, Gotham, Firefly) pääsee vihdoin mukaan tänä vuonna, joten ääni hänelle heti kun on kerran mahdollista.
Tasasta on. Onko kukaan ehdokas saanut edes kahta ääntä? :D
Harmi että olen oman ehdotuksen jo laittanut. Meiaan tuli tossa pari päivää sitten Lauri Malmivaara kadulla vastaan ja oli aika ihqu!
Tossa taitaa olla typo. Sehän on Lauri Karhuvaara. Tarvisi varmaan oman ketjun näille. Esim. Jatkoajan Kesäkönsikäs 2019.Onko Lauri sukua Ollille?
Siis tää on puuma-ketju. Lauri kuuluu sugadaddy ketjuun.Tasasta on. Onko kukaan ehdokas saanut edes kahta ääntä? :D
Harmi että olen oman ehdotuksen jo laittanut. Meiaan tuli tossa pari päivää sitten Lauri Malmivaara kadulla vastaan ja oli aika ihqu!
Onko Lauri vielä hengissä?Tossa taitaa olla typo. Sehän on Lauri Karhuvaara. Tarvisi varmaan oman ketjun näille. Esim. Jatkoajan Kesäkönsikäs 2019.
Ei tarvitse. Maalaat kohteen nimen ja klikkaus hiiren oikealla ja avautuvasta valikosta google-haku. Tämä siis chromella. Muista selaimista en tiedä joutuuko tumputuksen keskeyttämään.
Mutta ketjun aiheeseen sen verran, että kirjoittakaa nyt joku nimi tähän ketjuun. Ei minun ole mitään järkeä tehdä edes väliaikatuloksia kun kaikilla on yksi ääni. Ja tässä äänestyksessä omaa ääntä voi vaihtaa yhden kerran.
Anna Erikson, blondit jyrää näissä karkeloissa.
En ymmärtänyt. Jos finaalissa on vastakkain Tarja Halonen ja Jennifer Lopez niin pitää äänestää Tarjaa koska hän on suomalainen?Ehdottamasti kotimaisuus on tärkein kriteeri näissä.
En ymmärtänyt. Jos finaalissa on vastakkain Tarja Halonen ja Jennifer Lopez niin pitää äänestää Tarjaa koska hän on suomalainen?
Katsoin nyt trailerin, kun kerta vinkkasit. Oho. Uusi puoli paljastui Annasta, aika yllättävää. Tähän asti olen luullut, että Anna vain laulaa.Käykää tsiigaa Anna Erikssonin elokuva M, pervot. On muuten upea elokuva.
Tavja tykkää Vova-sedästä jolta sai kissankin lahjaksi.Ymmärsit väärin, mutta niin kärppäläisesti että korjaan: Tarja tykkää Vladimir-sedästä, joka tulee Venäjältä.