Jatkoajan kesäpuuma 2019

  • 33 191
  • 147
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon jo äänestänyt mutta tietääkö kukaan palstan stalkkeri minkä ikäinen tuo aamu-tv:n Anna Lehmusvesi on? Hyvin puumamainen on kyllä...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetti kun olis vaan joku tapa millä tän sais selville nykyaikana.

Tässä haetaan nyt jotain ironiaa, mutta ei se aina selviä Wikipediasta tai Googlesta, jos on yhtään vähän vähemmin tunnettu. Ainakaan nopealla haulla.

Joistain saattaa olla joku lyhyt maininta, mutta syntymävuosi ei siitä selviä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Suomalaiset etusijalle.
Olkoon Jaana Pelkonen ääneni arvoinen.

_
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelin ensin, että kuka on Anna Lehmusvesi. Eikös hän ollut muutama vuosi sitten vielä Vuorinen.
Saatana, miehelään mennyt. Hyi hyi. Olisi pitänyt minua odottaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mä olen aika varma että tuo Anna Lehmusvesi oli Jyrkin kesäjuontajana joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Silloin Jyrki tuli aamuisin ennen kuin mun tartti lähteä kesätöihin urheilukentälle.
 

Hexa

Jäsen
Koska säännöt sallivat vaihtaa kerran ääntä, niin vaihdan sittenkin Marja Sannikan Anna Lehmusveteen. Anna on kuin tehty puumaksi ja toivottavasti pääsee nyt finaaliin. Varma ääni finaalissa minulta, jos pääsee sinne asti. Muutaman äänen tarvitsisi vielä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Mä olen aika varma että tuo Anna Lehmusvesi oli Jyrkin kesäjuontajana joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Silloin Jyrki tuli aamuisin ennen kuin mun tartti lähteä kesätöihin urheilukentälle.

Väitän että ei, se oli joku vähän saman näköinen. Tiedän ketä tarkoitat mutta Google ei osannut auttaa. Punaiset hiukset sillä taisi olla. Haastatteli kerran Risto Autiota ja haastattelu loppui naisen sanoihin "voi vittu mä mokasin".

Meinasin jo antaa ääneni Annalle, mutta kun tarpeeksi googlasin tuota Annaa ja Jyrkin mysteerijuontajaa, niin vastaan tuli Nina Autio. En tiedä onko tänä sama Nina kuin se 90-luvun missi-Nina johon olin ihastunut esi-teininä, mutta oli tai ei, niin saa ääneni: https://media.licdn.com/dms/image/C...t=tbS5eLUiIZWjwqVcGLJyxqgZ2wONBTr6Hoj5mcWNx9o

Ai niin, Anna meinasi saada ääneni tällä kuvalla: #Anna
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Väitän että ei, se oli joku vähän saman näköinen. Tiedän ketä tarkoitat mutta Google ei osannut auttaa. Punaiset hiukset sillä taisi olla. Haastatteli kerran Risto Autiota ja haastattelu loppui naisen sanoihin "voi vittu mä mokasin".

Joo punertavat lyhyet hiukset oli, ja siitä olen satavarma että nimi oli Anna. Toinen sen kesän kesäjuontaja oli nimeltään Inkku. Tummatukkainen oli hän. Nythän tuota on hankala niin tarkkaan muistaa, mutta silloin kun tämä Aamu-TV:n Anna ilmestyi YLE:lle lukemaan uutisia joskus 2000-luvun alussa, jolloin väliä oli vain muutama vuosi, niin olin jo silloin hyvin vahvasti sitä mieltä että tuohan on se Jyrkin Anna. Mutta itsekin asiaa googlettelin enkä mitään löytänyt joten tuskin me tähän vastausta koskaan saamme että onko sama Anna eli ei.

P.S. On tuo se sama Nina Autio. Hävisi muuten Miss Suomi -tittelin Tanja Vienoselle (myöh. Karpela)
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Voi hitsin vitsi, Nina Autio mainittu, tuo lähes unohdettu jumalatar. Nykyään DI mikäli oikein muistan.
Harmi että olen jo ehdottanut toista henkilöä, Nina Aution pitäisi pärjätä aina. Kannustan äänestämään.

Saako täällä yrittää vaikuttaa äänestystulokseen? Jos sen tekee julkisesti niinku?? Omaa ehdokasta vastaan???
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Huoli pois veikkonen! Sääntöjen mukaan ehdokasta saa vaihtaa kerran uudella viestillä.

Kiitos setä- tai enomies Leolle tuoreehkosta kuvalinkistä, näytti kuva riittävän tasokkaalta. Ja näissä puuma-fantasioissahan ei ole pinnallisuutta, vaan etsimme jotain syvällisempää, pitkää linjaa, ehkä jopa älyn välkähdystä joskus jossakin.
Haluan vaihtaa Piia Pasas- ääneni Nina Aution numeroon, haluan nuoruuttani palasen takaisin.

Nina Autio on kesäpuumista ykkönen!

ja arveen perinteinen lis: tummatukkaiset, brunetit naiset viehättivät suunnattomasti minua nuorena. Vaaleat joutuivat lähtemään takamatkalta, mutta olen tuon pinnallisuuden karistanut. Olen nauttinut älykkään blondin seurasta aikoinaan vuosia.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvää ehdokasta ei vaihdeta: Katheryn Winnick
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös