47.Oon jo äänestänyt mutta tietääkö kukaan palstan stalkkeri minkä ikäinen tuo aamu-tv:n Anna Lehmusvesi on? Hyvin puumamainen on kyllä...
Oon jo äänestänyt mutta tietääkö kukaan palstan stalkkeri minkä ikäinen tuo aamu-tv:n Anna Lehmusvesi on? Hyvin puumamainen on kyllä...
Niin kauan kuin minulla on naama, on Penelopella paikka johon istahtaa.
Helvetti kun olis vaan joku tapa millä tän sais selville nykyaikana.
Ihmettelin ensin, että kuka on Anna Lehmusvesi. Eikös hän ollut muutama vuosi sitten vielä Vuorinen.Oon jo äänestänyt mutta tietääkö kukaan palstan stalkkeri minkä ikäinen tuo aamu-tv:n Anna Lehmusvesi on? Hyvin puumamainen on kyllä...
Saatana, miehelään mennyt. Hyi hyi. Olisi pitänyt minua odottaa.Ihmettelin ensin, että kuka on Anna Lehmusvesi. Eikös hän ollut muutama vuosi sitten vielä Vuorinen.
Tunsitko itses likaiseksi sitten siellä duunissa...?Silloin Jyrki tuli aamuisin ennen kuin mun tartti lähteä kesätöihin urheilukentälle.
Kiitos kysymyksestä. Tunnen, aina ja koko ajan.Tunsitko itses likaiseksi sitten siellä duunissa...?
Mä olen aika varma että tuo Anna Lehmusvesi oli Jyrkin kesäjuontajana joskus 90-luvun puolenvälin paikkeilla. Silloin Jyrki tuli aamuisin ennen kuin mun tartti lähteä kesätöihin urheilukentälle.
Väitän että ei, se oli joku vähän saman näköinen. Tiedän ketä tarkoitat mutta Google ei osannut auttaa. Punaiset hiukset sillä taisi olla. Haastatteli kerran Risto Autiota ja haastattelu loppui naisen sanoihin "voi vittu mä mokasin".
Harmi että olen jo ehdottanut toista henkilöä, Nina Aution pitäisi pärjätä aina. Kannustan äänestämään.
Huoli pois veikkonen! Sääntöjen mukaan ehdokasta saa vaihtaa kerran uudella viestillä.