Creed Bratton
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Itse voin liittyä tähän kerhoon kanssa... eli pituutta on 185cm ja painoa 115kg. Vatsa on kuin tennispallo ja reidet... no en jaksa enempää itseäni dissata.
Joka tapauksessa tavoitteena olisi päästä vähän alle sadan kilon eli jonnekin 95-98kg. Tällöin saisin 38-koon farkut mahtumaan hyvin jalkaan ja 42-koon kauluspaidat päälle. Kelpaisi itselle.
En viitsi turhaan sitoa itseäni mihkään päivämäärään, koska silloin se suuremmalla todennäköisyydellä jää toteutumatta. Olen jo nyt kesän aikana muuttanut syömistapojani terveempää kohden ja yrittänyt liikuntaa lisätä.
Itse näkisin suurimmaksi ongelmaksi liikunnan puutteen, liian suuret annoskoot ja oluen. Liikuntaa olen nyt pyrkinyt lisäämään, jotta 5-7 kertaa viikossa tulisi tunnin ajan poljettua kuntopyörää, käytyä salilla tai muuten ulkoilla kävellen tai pyöräillen. No enpä tuohon viiteen kertaan ole varmaan kertaakaan kesällä päässyt.
Ruoka-annokset on paha, koska usein töissä on erittäin hyvänmakuista ruokaa ja sitä on hankala ottaa pientä annosta. Ja jos syö jotain salaattia niin sitten illalla on kotona kaamea nälkä.
Olutta tulee viikonloppuisin juotua 6-24 tölkkiä, joten tuntuu välillä, että viikon urheilut menee ihan hukkaan, kun viikonloppuna tinttasee parit kännit.
Nyt viime viikonlopun ördäämisen jälijltä päätin, että koitan juomista vähentää about. 2kertaa kuukautta kohden ja lisätä liikuntaa tilalle. Syyskuussa osuu kohdalle hartaasti odotettu Kreetan loma jota en viitsi laihdutuspuuhilla lähteä pilaamaan. Mutta muuten tarkoituksena olisi pikku hiljaa saada tuo paino putoamaan ja muuttaa elämäntapoja terveämpään suuntaan.
Ehkä tämä tänne kirjoittelu toisi hieman painetta, jotta saisi itsensä liikeelle.