Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 286
  • 965

Ralph

Jäsen
Eiks siellä oo Svechnikoveja kaksin kappalein (toinen tosin jo mennyt) ja Samsonov voi olla rookie maalivahti?
Onhan siellä pari muutakin nimeä vielä plus useampi puolustajakin. Tarkoitin, että Svechnikov ja Zykov olivat ainoat ns. varmat valinnat mulle, muut kysymysmerkkejä. Maalivahtia en ota, hyökkääjän haluan.
 
Mulla on Zykovia ennen puolentusinaa tulokasta vielä varaamatta. Onhan sillä potentiaalia, ei siinä.

Kiitos @Lico varausteni hoitamisesta, ei tarvinnut tällä kertaa jumittaa meikäläiseen.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mulla on Zykovia ennen puolentusinaa tulokasta vielä varaamatta. Onhan sillä potentiaalia, ei siinä.

Mun listoilla Zykov olisi tällä hetkellä nro 9, mikäli siis olisi saatavilla vielä... Poislukien siis jo varatut kaverit, jotka olivat kaikki mun listoilla ennen Zykovia...

Kiitos @Lico varausteni hoitamisesta, ei tarvinnut tällä kertaa jumittaa meikäläiseen.

Voi kun kaikki toimisivat näin... Ennustan, että nyt on taas useamman tunnin tauko ennen seuraavaa varausta...
 

Tornados

Jäsen
Mun listoilla Zykov olisi tällä hetkellä nro 9, mikäli siis olisi saatavilla vielä... Poislukien siis jo varatut kaverit, jotka olivat kaikki mun listoilla ennen Zykovia...



Voi kun kaikki toimisivat näin... Ennustan, että nyt on taas useamman tunnin tauko ennen seuraavaa varausta...

Oman kirjanpitoni mukaan neks0n on ollut toistaiseksi keskimäärin Noppaa nopeampi varaaja samoin oli ennen tätä päivää myös Mängimiehen osalta mutta listojen laitto Licolle nopeutti tämän tahtia huomattavasti. Mainittakoon kuitenkin, että kaikkien ei kannata Licollekaan vuoroa siirtää sillä häntäkin nopeampia löytyy :).
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

Mantha meni.

Oman kirjanpitoni mukaan neks0n on ollut toistaiseksi keskimäärin Noppaa nopeampi varaaja samoin oli ennen tätä päivää myös Mängimiehen osalta mutta listojen laitto Licolle nopeutti tämän tahtia huomattavasti. Mainittakoon kuitenkin, että kaikkien ei kannata Licollekaan vuoroa siirtää sillä häntäkin nopeampia löytyy :).

Onko sulla ylhäällä näitä statseja? Ois kiva, jos julkaisisit.
 

Tornados

Jäsen
On, mutta en viitsi julkaista kun voi olla hyvinkin paljon virheitä. Kello 23-07:n välin oon laskenut 0 minuutiksi.

Kunniamaininta kuitenkin Ferrisille, Frolikoville, Ralphille ja Parkerille, jotka ovat olleet nopeimpia. Tänään on muuten ollut hyvä tahti!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On, mutta en viitsi julkaista kun voi olla hyvinkin paljon virheitä. Kello 23-07:n välin oon laskenut 0 minuutiksi.

Kunniamaininta kuitenkin Ferrisille, Frolikoville, Ralphille ja Parkerille, jotka ovat olleet nopeimpia. Tänään on muuten ollut hyvä tahti!

Mä tein @Frolikov :n kaksi varausta eli tota noin, otahan kaveri listalta pois ja mut tohon @Ralph :n eteen.

Kiitos.
 

Ralph

Jäsen
Mä tein @Frolikov :n kaksi varausta eli tota noin, otahan kaveri listalta pois ja mut tohon @Ralph :n eteen.

Kiitos.
Höpöhöpö. Just tänään kirjoittelin sulle, kun olit palstalla käynyt, muttet varausta suorittanut.

Mun varaaminen toimii kuin venäläinen vessa. Nopeasti, mutta haisee mädältä ja sisällä soi Kalinka.
 

Largo

Jäsen
Mä ainakin ajattelin käyttää kaiken tarvitsemani ajan varauksen suorittamisen. Mun mielestä ollaan hyvässä aikataulussa, jopa odotettua nopeammin on tämä edennyt omasta mielestä

Olisi silti kiva tietää oma sijoutus nopeudessa. Saako siitä @Tornados jotain lisäpisteitä vai ihan papukaijanmerkeillä mennään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös