Jep, turha pelata koko kautta. Pitää nyt vaan saada tarkat tilastot käsiin. Hitaimmalle sitten ilmapallo lohdutukseksi.Pitäs ehkä jakaa vaa koko potti kolmelle nopeimmalle draftaajalle?
Jep, turha pelata koko kautta. Pitää nyt vaan saada tarkat tilastot käsiin. Hitaimmalle sitten ilmapallo lohdutukseksi.Pitäs ehkä jakaa vaa koko potti kolmelle nopeimmalle draftaajalle?
Jep, turha pelata koko kautta. Pitää nyt vaan saada tarkat tilastot käsiin. Hitaimmalle sitten ilmapallo lohdutukseksi.
Sopii mulle, kunhan saan ite valita keräilykohteen. Mitä nyt suotta sääntöjä kunnioittamaan.F21 vois kyllä suoraan ulostaa koko kisasta ja laitetaan se kymppi vaikka aikanaan joulukeräykseen!
Mulla on kyllä kieltämättä mennyt aika kauan. Tosin tuo ensimmäinen tais olla viikonloppuna Gemondo/Future varannut ennen seittemää ja mää joskus ennen yhtätoista. Ylipäätään jos tilastoilla haluaa leikkiä, niin omalta kohdalta tää kutoskiekka taisi olla ensimmäinen, joka sattui iltaan/yöhön, ei ole kertaakaan tullut vuoroa vielä niin, että olen ollut koneella kyttäämässä arkipäivisin sitä vuoroa.Siitä.
Kolkuttelet top-femmaa, kun lasketaan nuo yöt pois...
Itselläni lopahti innostus siinä vaiheessa, kun meni lähes 9 tuntia kahden varauksen suorittamiseen...
edit. Ja nuo äxät merkkaa tuplavarausta, jotka laskettu pois keskiarvosta...
Vittu on nii paha kohmelo että Kailer Yamamoto
Ryöstö. Jos Gaudette ei olisi pomminvarma kakkossentteri Nuckseille niin Heiskasen olisin ottanut. Onnittelut Parkerille.
. Noh, varailen jonkun jesperbrattin viimeisellä kierroksella.
Tämä on hyvä haku myös. Olisin ottanut seuraavaksi :)
Ryöstö. Jos Gaudette ei olisi pomminvarma kakkossentteri Nuckseille...
Kyllä se on, mark my words ja lisätietoja palstan Canucks-ketjusta ;PEihän se olekaan.
En tiedä mitkä hupitilastot nämä oikein ovat, jos meikäläisen viimeisimmälle 22 minuutin varauksellekin saadaa aikaa käytetyksi listan mukaan yli 2 tuntia.Siitä.
Kolkuttelet top-femmaa, kun lasketaan nuo yöt pois...
Silmät kiinni ja sinne päin tehty listaus. Minulle merkityistä viidestä ensimmäisestä varausajasta (23 minuuttia, 25 minuuttia, 13 minuuttia, 21 minuuttia, 3 minuuttia) yksi pätee ja loput neljä oli merkitty todellista aikaa pidemmiksi. Listan viisi varausta olivat yhteensä 85 minuutin mittaisia, mutta todellisuudessa minulla on mennyt niissä 39 minuuttia. Eli yli puolet vähemmän.En tiedä mitkä hupitilastot nämä oikein ovat, jos meikäläisen viimeisimmälle 22 minuutin varauksellekin saadaa aikaa käytetyksi listan mukaan yli 2 tuntia.