Mä ainakin ajattelin käyttää kaiken tarvitsemani ajan varauksen suorittamisen. Mun mielestä ollaan hyvässä aikataulussa, jopa odotettua nopeammin on tämä edennyt omasta mielestä
Olisi silti kiva tietää oma sijoutus nopeudessa. Saako siitä @Tornados jotain lisäpisteitä vai ihan papukaijanmerkeillä mennään?
Aargh. Tsekin poika teki niin suuren vaikutuksen pudotuspeleissä, että olisin varannut hänet seuraavaksi.Abdels are very proud to select Tomas Hertl.
Miksi mihinkään pitää puuttua? Annoit kuitenkin tietyille nimimerkeille niitä papukaijanmerkkejä, joten miksi koit aiheelliseksi kertoa jotain aikoja draftaamisesta? Kertoisitko sitten vaikka kaikille ne ajat, niin voidaan parantaa. Itse olen monta tuntia päivystänyt palstalla turhaan, mutta en ala siitä nostamaan mitään meteliä.Minähän en ole missään vaiheessa kritisoinut ketään ajan käyttämisestä ja omasta mielestänikin on ihan hyvin mennyt. Joillekin on mielestäni annettu aiheetonta kritiikkiä mututuntuman perusteella ja lähinnä siihen halusin puuttua,
Aargh. Tsekin poika teki niin suuren vaikutuksen pudotuspeleissä, että olisin varannut hänet seuraavaksi.
No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.Miksi mihinkään pitää puuttua? Annoit kuitenkin tietyille nimimerkeille niitä papukaijanmerkkejä, joten miksi koit aiheelliseksi kertoa jotain aikoja draftaamisesta? Kertoisitko sitten vaikka kaikille ne ajat, niin voidaan parantaa. Itse olen monta tuntia päivystänyt palstalla turhaan, mutta en ala siitä nostamaan mitään meteliä.
Voi nyt herranjestas sentään. Oletko ottanut huomioon varausten ajan? Viimeisin varaukseni tapahtui noin 30 sekuntia edellisen jälkeen ja moni muu siten, että viimeisin varaus on tehty illalla 22-23 paikkeilla. Olen todellakin monta tuntia päivystänyt täällä, mutta silloin tällöin käy niin, että jollakin käytttäjällä kestää, minkä vuoksi saattaa omakin varaus venyä.No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.
Edit: Ja tapaushan oli se, jossa Noppa (toiseksi hitain) arvosteli neks0nia (kolmanneksi hitain) ja kehoitti kaikkia ottamaan mallia Mängimiehestä (neljänneksi hitain)
Oikein, arvostan. Toki saattaa tiputtaa sun rankingia, mutta ei oo häpee olla hidas.Hyvää yötä jätkät ja mimmit. Mä varaan vasta aamulla.
No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.
Edit: Ja tapaushan oli se, jossa Noppa (toiseksi hitain) arvosteli neks0nia (kolmanneksi hitain) ja kehoitti kaikkia ottamaan mallia Mängimiehestä (neljänneksi hitain)
Haluun olla rankingin kärjessä :DMiten te jaksatte, rauhottukaa :D
Haluun olla rankingin kärjessä :D