Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 078
  • 965

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
F21 vois kyllä suoraan ulostaa koko kisasta ja laitetaan se kymppi vaikka aikanaan joulukeräykseen!
 
Viimeksi muokattu:

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jep, turha pelata koko kautta. Pitää nyt vaan saada tarkat tilastot käsiin. Hitaimmalle sitten ilmapallo lohdutukseksi.

Siitä.

Kolkuttelet top-femmaa, kun lasketaan nuo yöt pois...

Itselläni lopahti innostus siinä vaiheessa, kun meni lähes 9 tuntia kahden varauksen suorittamiseen...

edit. Ja nuo äxät merkkaa tuplavarausta, jotka laskettu pois keskiarvosta...
 

Liitteet

  • JAFantasystats.pdf
    49,6 KB · kertaa luettu: 381

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onneksi @psychodad ei ole mukana tässä draftissa.

Iisisti kaverit iisisti, tahti on ollut varsin kohtalainen.
 

Knap

Jäsen
Siitä.

Kolkuttelet top-femmaa, kun lasketaan nuo yöt pois...

Itselläni lopahti innostus siinä vaiheessa, kun meni lähes 9 tuntia kahden varauksen suorittamiseen...

edit. Ja nuo äxät merkkaa tuplavarausta, jotka laskettu pois keskiarvosta...
Mulla on kyllä kieltämättä mennyt aika kauan. Tosin tuo ensimmäinen tais olla viikonloppuna Gemondo/Future varannut ennen seittemää ja mää joskus ennen yhtätoista. Ylipäätään jos tilastoilla haluaa leikkiä, niin omalta kohdalta tää kutoskiekka taisi olla ensimmäinen, joka sattui iltaan/yöhön, ei ole kertaakaan tullut vuoroa vielä niin, että olen ollut koneella kyttäämässä arkipäivisin sitä vuoroa.

Pakko antaa lampaanperseitä "Hyvää yötä jätkät ja mimmit. Mä varaan vasta aamulla.", vaikka tilanne on jo ohi.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Vittu on nii paha kohmelo että Kailer Yamamoto
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Tän siitä saa kun välttelee rookien ottoa viimeiseen asti. Sikura nyt meni jo hetki sitten, mutta näemmä Yamamoto ja Heiskanen juuri ennen vuoroani. Noh, varailen jonkun jesperbrattin viimeisellä kierroksella.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Nick Neim

Jäsen
Siitä.

Kolkuttelet top-femmaa, kun lasketaan nuo yöt pois...
En tiedä mitkä hupitilastot nämä oikein ovat, jos meikäläisen viimeisimmälle 22 minuutin varauksellekin saadaa aikaa käytetyksi listan mukaan yli 2 tuntia.

Hitto vie, johdetaanko täällä harhaan!!
 

Ralph

Jäsen
En tiedä mitkä hupitilastot nämä oikein ovat, jos meikäläisen viimeisimmälle 22 minuutin varauksellekin saadaa aikaa käytetyksi listan mukaan yli 2 tuntia.
Silmät kiinni ja sinne päin tehty listaus. Minulle merkityistä viidestä ensimmäisestä varausajasta (23 minuuttia, 25 minuuttia, 13 minuuttia, 21 minuuttia, 3 minuuttia) yksi pätee ja loput neljä oli merkitty todellista aikaa pidemmiksi. Listan viisi varausta olivat yhteensä 85 minuutin mittaisia, mutta todellisuudessa minulla on mennyt niissä 39 minuuttia. Eli yli puolet vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös