Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 448
  • 600

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
HUOM! Tämä ei ole negailuviesti!

Älytön tahti jätkät tällä hetkellä.

Kolme kierrosta jäljellä, about 1,75 kierrosta per päivä ollut tahti nyt. Eilen vain kymmenen varausta sisältäen yhden tuplan. Kiristetääs tahtia ihan vain sen vuoksi, ettei tässä tarvitse pällistellä palstaa turhan paljon näin vapaaviikonloppuna.

Eilisenkin tahdilla keretään silti ennen kauden alkua, eli kolmeen kierrokseen menisi yhdeksän päivää. Ei siinä, säännöt on päätetty kauan sitten eikä niitä tarvitse lähteä rukkaamaan, mutta täällä on monia, joita kiinnostaisi varata nopeammalla tahdilla, joten reagoidaan ja tsempataan tämä loppu. Tähän mennessä tahti on ollut kuitenkin tasaisen hyvä, joten kiitoksia siitä kaikille!

Otan mielelläni listoja vastaan muilta, jos halukkuutta on. Mulla on aikaa varailla koko viikonloppu.
 

Ralph

Jäsen
Ennen draftia tekemästäni pakkilistasta oli yksi nimi jäljellä, joten tämän viimeisen pakkivalinnan piti olla helppo. Mutta ei sittenkään, kun kyseinen nimi oli Hampus Lindholm.

Ehkä säästelen pakin seuraavalle kierrokselle ja otan nyt Brock Nelsonin. Brock Nelson.

@Ferris
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Ennen draftia tekemästäni pakkilistasta oli yksi nimi jäljellä, joten tämän viimeisen pakkivalinnan piti olla helppo. Mutta ei sittenkään, kun kyseinen nimi oli Hampus Lindholm.

Ehkä säästelen pakin seuraavalle kierrokselle ja otan nyt Brock Nelsonin. Brock Nelson.

@Ferris

Nelson meni mulle viime kierroksella
 

Ralph

Jäsen
No helkkari. Otetaan sitten se vika pakki ja nimeltään Nick Leddy.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kyllä mulle varma 170 pisteen kaveri kelpaa. Joonas Donskoi, en ainakaan huomannut että olisi mennyt.

@FinDevil
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös