Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 572
  • 600

Nick Neim

Jäsen
Mulla alkaa haavanhoito + lekuri setti tässä muutaman minuutin päästä. Pystynen tosin vilkuilemaan luuria aina joissain välissä, mutta viimestään puolen päivän jälkeen tulee oma varaus jos on sen aika.
 

Nick Neim

Jäsen
En tiedä mikä juju Andrew Shawin kohdalla on kun tänne asti valui, mutta mielestäni miehellä on kaikki edellytykset painaa viime kauden tapainen tykkikausi Chicagossakin. Ei kait ole loukkaantuneenakaan. Noh, oli mikä tahansa, niin otan Shawin.

@Uniquewn
 

Nick Neim

Jäsen
Muistaako joku ulkoa rookien rajat? Lasketaanko huomenna 26 vuotta täyttävä Prohorkin rookieksi? Muistelisin kyllä, mutta en nyt mene vannomaan.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Muistaako joku ulkoa rookien rajat? Lasketaanko huomenna 26 vuotta täyttävä Prohorkin rookieksi? Muistelisin kyllä, mutta en nyt mene vannomaan.

"To be considered a rookie, a player must not have played in more than 25 NHL games in any preceding seasons, nor in six or more NHL games in each of any two preceding seasons. Any player at least 26 years of age (by September 15th of that season) is not considered a rookie."

Luotin tuohon.
 

Ralph

Jäsen
Muistaako joku ulkoa rookien rajat? Lasketaanko huomenna 26 vuotta täyttävä Prohorkin rookieksi? Muistelisin kyllä, mutta en nyt mene vannomaan.
Alle 27-vuotias voi olla rookie, joten 26-vuotias Prokhorkin kelpaa.
 

Ferris

Jäsen
Kiitän varmistuksesta @Uniquewn ja @Ralph niin saan tuon kerralla oikein merkatuksi tuonne varauslistaan.

"Any player at least 26 years of age (by September 15th of that season) is not considered a rookie."

Eikös tuossa lue, että kaikki 15.9. 26-vuotta täyttävät tai sitä vanhemmat eivät käy rookiesta? Tästä viime vuonnakin keskusteltiin ja päädyttiin muistini mukaan tuohon tulkintaan? Ite olin aikeissa ottaa Shimakovin, mutta oli muistaakseni alkukuusta täyttänyt 26 niin ei kelvannut.

Aah, luin nyt vasta tarkemmin tuon Prohorkinin osion. Eli jos täyttää huomenna 26v niin kelpaa kyllä tuon mukaan.
 

Nick Neim

Jäsen
"Any player at least 26 years of age (by September 15th of that season) is not considered a rookie."

Eikös tuossa lue, että kaikki 15.9. 26-vuotta täyttävät tai sitä vanhemmat eivät käy rookiesta? Tästä viime vuonnakin keskusteltiin ja päädyttiin muistini mukaan tuohon tulkintaan?
Prohorkin täyttää 26 vasta 17.9., joten on 25-vuotias tuon "rajan" aikana. Eli minun ymmärryksen mukaan noilla spekseillä menee rookiesta.
 

Ralph

Jäsen
Itse sanoisin, että pelaajat jotka ovat alle 26-vuotiaita ennen 15.9. kelpaavat rookieksi, jos pelimäärät eivät täyty.
Tässä kun asiaa tutkin, niin näinhän se on. Eli jos on syyskuun 15. päivään mennessä täyttänyt 26 vuotta, ei ole tulokas. Tarkistin viime kaudelta yhden tapauksen eli pelaajan nimeltä Sam Carrick, joka oli kauden alussa 26-vuotias ja pelasi muutamat pelit kaudella, mutta NHL.comissa häntä ei ole tulokaslistaan mainittu. Eli korjataan virheeni, alle 26-vuotias pelaaja on tulokas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös