Jännä, ettei tulevan kauden Calder-voittajaa ole vieläkään varattu.
Mietin aivan samaa.Jännä, ettei tulevan kauden Calder-voittajaa ole vieläkään varattu.
Meni jo numerolla 70.Jännä, ettei tulevan kauden Calder-voittajaa ole vieläkään varattu.
Muistaako joku ulkoa rookien rajat? Lasketaanko huomenna 26 vuotta täyttävä Prohorkin rookieksi? Muistelisin kyllä, mutta en nyt mene vannomaan.
Alle 27-vuotias voi olla rookie, joten 26-vuotias Prokhorkin kelpaa.Muistaako joku ulkoa rookien rajat? Lasketaanko huomenna 26 vuotta täyttävä Prohorkin rookieksi? Muistelisin kyllä, mutta en nyt mene vannomaan.
Prohorkin täyttää 26 vasta 17.9., joten on 25-vuotias tuon "rajan" aikana. Eli minun ymmärryksen mukaan noilla spekseillä menee rookiesta."Any player at least 26 years of age (by September 15th of that season) is not considered a rookie."
Eikös tuossa lue, että kaikki 15.9. 26-vuotta täyttävät tai sitä vanhemmat eivät käy rookiesta? Tästä viime vuonnakin keskusteltiin ja päädyttiin muistini mukaan tuohon tulkintaan?
Prohorkin täyttää 26 vasta 17.9., joten on 25-vuotias tuon "rajan" aikana. Eli minun ymmärryksen mukaan noilla spekseillä menee rookiesta.
Alle 27-vuotias voi olla rookie, joten 26-vuotias Prokhorkin kelpaa.
Tässä kun asiaa tutkin, niin näinhän se on. Eli jos on syyskuun 15. päivään mennessä täyttänyt 26 vuotta, ei ole tulokas. Tarkistin viime kaudelta yhden tapauksen eli pelaajan nimeltä Sam Carrick, joka oli kauden alussa 26-vuotias ja pelasi muutamat pelit kaudella, mutta NHL.comissa häntä ei ole tulokaslistaan mainittu. Eli korjataan virheeni, alle 26-vuotias pelaaja on tulokas.Itse sanoisin, että pelaajat jotka ovat alle 26-vuotiaita ennen 15.9. kelpaavat rookieksi, jos pelimäärät eivät täyty.