Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 655
  • 600

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mä taas aamulla pohdin, että nappaanko hänet nyt liian aikaisin jos otan jo tällä kierroksella, mutta ehkäpä en. Ei ollut varsinaisesti suunnitelmissa ottaa rookieta näin aikaisin. Vielä tuolla "paluukierroksella" olisi saattanutkin olla vapaana, mutta uudella kokonaisella olisi varmaankin mennyt. Hyvällä rookievalinnalla kuitenkin saattaa saada sen 30-40 pistettä hyvää huonoimpiin nähden, joten jospa Kravtsov olisi mun tän kauden Tkachuk...

Mielestäni tuolla on enää 50-55 pisteen pelaajia tarjolla, ja molemmilla mainitsemillani junnuilla on mahdollisuus murtautua siihen porukkaan.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Olipas todella vaikea valinta, kun Zucker lähti pari vuoroa aiemmin. No, kovan pohdinnan jälkeen Noah Hanifin. Pitäis kai olla vapaana.

@Zohan
 

Filari

Jäsen
Mä taas aamulla pohdin, että nappaanko hänet nyt liian aikaisin jos otan jo tällä kierroksella, mutta ehkäpä en. Ei ollut varsinaisesti suunnitelmissa ottaa rookieta näin aikaisin. Vielä tuolla "paluukierroksella" olisi saattanutkin olla vapaana, mutta uudella kokonaisella olisi varmaankin mennyt. Hyvällä rookievalinnalla kuitenkin saattaa saada sen 30-40 pistettä hyvää huonoimpiin nähden, joten jospa Kravtsov olisi mun tän kauden Tkachuk...


Ois viimeistään meikäläisen kohdalla lähtenyt vapailta markkinoilta. Nyt meni vähä uusiks junnu politiikka.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Hah, arvoin tuossa pari tuntia sitten nimenomaan Brownin ja Fialan välillä, ja päädyin lopulta 60 pisteen (vai miten nämä piti sanoa) Fialaan jos vain jää vapaaksi. Ollaan näemmä lopulta molemmat sitten tyytyväisiä. Kevin Fiala siis.

@Zigmund

:D Itselläni oli myös pieni arvonta, tosin eri herran kuin Fialan kanssa. Ei oo näköjään ko. herra vielä mennyt, mutta painetaan vaikkapa tykkää-nappia, kun joku hoksaa sen ottaa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös