@Pavlikovsky Minä pääsin kloppina Buddy Guyn nimen huomioimaan bluesharrastajaveljeni levykokoelmaan neulaa kosketellen, selaten levysoittimella.
Jotenkin minulla on mielikuva, että olisin Live in Montreuax (with Junior Wells) vm 1977 versioon kolahtunut Ylen lähetyksestä, tuolloin radiossa saatettiin soittaa lähes kokonainen levy ohjelmassa, näin muistelisin tapahtuneen myös Stevie Ray Vaughanin Montreux-livetapauksessa. Oliko näissä äänityksissä jotain EBU-oikeuksia ehkä?
Koin Buddy Guyn Puistossa vuonna 1998. Odotin paljon, petyin. Hän veti jotenkin pliisusti kivaa settiä, jotenkin ehkä nykykäsite rnb-tä muistuttavaa lepertelyä. En ole viime aikoina kuunnellut, eli luultavan todennäköisesti tuo oli välimallin keikka, hapuilua jonkin managerin rahastusvisiossa, mies on palannut juurille.
Muuten tuosta 98 Puistosta jäi viimeisenä mieleen Santanan horinat ja siten helveetiiin pitkä setti. Kuuma päivä ( yllättävää, hehe) ja hiemankin olutta tullut siemailtua ja viintä nautittua. Santana on lavalla ja minä toivon, että lopeta jo...klo on 19.50 tjsp.
Kenny Wayne Shepherd Band oli festivaalin parasta antia minulle.
Mutta joo, Buddy Guy on kovettu jätkä, ainakin levyillä.