Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 066
  • 247
Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma 21.3.2009 kello 15.00

Eli valittettavasti palaan asiaan nyt vasta, mutta tuon suurimman lopettamisaallon jälkeen iski motivaatio pula pahemman kerran. Tai itse asiassa leikkisästi, odotin vain näin pitkälle asti, jotta Turun joukkue saisi luovutusvoiton.

Liian nopeasti huusattu kasaan, vai ongelmana se, etten järjestävänä tahona, ollut päivittäin päivittämässä pelaajakortteja? Itse ajattelin homman olevan jämpti varaamalla jäät yms.. Mutta kun myöhemmin lueskelin noita JWC ketjuja läpi, totesin olevani täysin väärällä pelikirjalla liikenteessä, joten valitettavasti se oikein tuntunut riittävän, joten seuraavaan kertaan pitää varata enemmän aika spekulointia varten. Ainakin omalta osaltani voidaan katsoa ensi talven tienoilla uudestaan, 2009 puolelle jos tuo saataisiin niin todella hienoa se olisi.

Harmi, olen pahoillani, mutta katsotaan ensi kerta sitten kunnolla. Ja niille turkulaisille, jotka haluavat vielä tänään jäälle päästä, niin ottakaa vaan rohkeasti yhteyttä, niin laitetaan try-out päälle.

Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Olen jälleen vapaaehtoinen valmentaja jommalle kummalle joukkueelle. Enimmäkseen minut varmaankin lasketaan muun maailman puolelle kuin turkulaisten, vaikkakin olen lähivuosina viettänyt suunnattoman paljon aikaa Turussa sekä sen lähiseudulla. Jopa Varissuo on tullut tutuksi..
Olen näillä puheilla kuitenkin itse itseni ilmoittanut valmentajakandidaatiksi.
Näyttöjä on Winter Classicin verran pohjalla.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tietysti kiinnostaa minuakin. Mukana olen, jos homma saadaan käyntiin.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jos tämä tapahtuma ottaa tuulta purjeisiin niin toki kiinnostaa pelata. Vaikka haluaisinkin Nokkiksen kanssa eri puolelle nollaa rikkomaan, ei minusta Turkulaista saa tekemälläkään.
Pelipaikkana hyökkääjä, mieluiten laituri.

Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Rankkarijäähyt hiuksista vit*uun, kuka niin paskan ajatuksen on ikinä edes kehittänyt.

Ja kaippa tässä muun maailman maaliin mennään.

Rankkarit rikkeista on silkkaa vittuilua maalivahdille :)
Jotain tähän vielä niin ei ole oneliner. Noh, muun maailman puolella minäkin varmaan mieluummin olen, riippuu tietysti minne Vanha Len menee. En halua olla eri puolella, on se vaan huoltajaguru. Jos tilanne näin kuitenkin vaatisi niin siihen olisi tyydyttävä.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mukana enkä todellakaan turkulaisena. Näytöt löytyy juutuubista

Bonen kanssa pakkiparina?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä sitä voisi lähteä väijymään Turun-joukkueen yhden ketjun vasemman laiturikoohottajan paikkaa.
Vaikken Turussa enää asukkaan, ei se riippa hevillä katoa.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jos pelipäivä on tuo 21.3, niin mukana kuin peräpukama. Näillä näkymin kun tuo sattuisi maaliskuun ainoalle töistä vapaalle viikonlopulle.
Pelipaikalla ei edelleenkään ole niin väliä, kunhan ette maalille laita. Ja kerta en ole Turussa edes ikinä käynyt, niin joukkueeksi muu maailma.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tässähän olisi hieno paikka päästä maalivahdin paikkaa testaamaan, sillä edellytyksellä että kamat jostain saisi itselle. Mutta näin lähtökohtaisesti Turun jengin taustajoukoissa mehupoikana, vastustajalle vittuilijana tai muuten vaan henkisenä spyykkaajana voisin toimia. Toki jos maalivahtia ei löydy, ja jostain kamat saa lainaan niin olisi hienoa päästä kokeilemaan. Mutta jos vaan joku löytyy vapaaehtoisesti ennen meikäläistä niin ihan vapaasti kiekkoja väistelemään, itse kun en pääsisi todennäköisesti edes veskan kamoilla treenaamaan ennen itse tapahtumaan, ellen jostain nyysi moken kamoja pikaisesti.

edit. Repe, käyhän taas profiloimassa teräsi ennen matsia, toimi hyvin JWC:ssakin. Eikö? ;)

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
edit. Repe, käyhän taas profiloimassa teräsi ennen matsia, toimi hyvin JWC:ssakin. Eikö? ;)

Pitäs varmaankin testata tuota nykyistä profiilia tässä pelissä. Tiedä vaikka olisi toimiva.

Turun joukkueeseen: Mahdollisesti yksi lisää, toistaiseksi täysin varauksella.

Pelipaikka hyökkääjä (left/sentteri?). Isoja minuutteja en kuitenkaan kestä, että alempiin kenttiin?

uusiolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Tuto Hammers-95
Jopi Jalkapuoli ilmoittautuu....

Turun joukkueeseen siis.

Jalka vielä akillesleikkauksen jäljiltä epäkunnossa, mutta huoltajaksi/kakkoskoutsiksi/kuuluttajaksi voisin tulla

Tuosta viimeisestä on monen vuoden kokemus junnupuolelta. Nyt vois ehkä vähän hehkutellakin.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Varusteet ja pelikokemusta löytyy, mutta kuntopuoli vaan taitaa olla niin syvältä, että kehtaako sinne tulla puuskuttamaan =) Armeijassa mennyt polvikin on arvoitus, mutta kai se vahvahsti "teipattuna" kestäisi. Eli jos "Jutilan tykkejä" pakin paikalta tarvitaan, niin lupaan vakavasti harkita pelaamista. Ja joukkueena olisi Turku.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Mukana olen. Joukkueena muu maailma!

EDIT: Pelipaikka mieluiten laiturina.

Viimeksi muokattu:

el_mariachi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Suomalaiset huippuyksilöt
Ilmottaudun myös mukaan tähän hienoon tapahtumaan. Kaikki paikat käy. all-round-pelaaja kun olen. Tasasen huono pelin joka osa-alueella. Paitsi molari ei ehkä luonaa.
Ja tiätty Turun tiimiin.
Ikuinen leima taitaa olla.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
JWC:n kokemuksien perusteella ehdottelisin pelaajamääräksi samaa 15+1 per joukkue. Pelata sai tarpeeksi mutta puhki ei mennyt. 3x20 minuuttia houkuttaa tieysti. Enemmän peliaikaa, enemmän hauskaa. Harkkapaidat riittää kyllä hienosti.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
YV:llä jo ilmoitin itseni mukaan, mutta laitetaan tähänkin nyt viesti.

Joukkue: Muu Maailma
Pelipaikka: Laitahyökkääjä
Näytöt: 17-6 wilco (Speed, Golden AWe)

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kamat kyllä saadaan järjestettyä lainaan.

Mutta saako niitä lainaan jo ennen tapahtumaa että pääsisi pari kertaa treenaamaan, ettei sitten kylmiltään joudu tolppien väliin väistelemään? Tuossa se isoin ongelma on, ainakin meikäläisellä, lisättynä tietenkin ilmastonlämpenemisellä. Ei tuolla meinaan kovin kauaa enää kykene jäällä treenaamaan.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Päivä merkitty kalenteriin ja pitää tarkentaa, että Muun maailman puolella pelaan. Vaikka tuskin kukaan mua turkulaiseksi edes olisikaan luullut.

Olen muuten käynyt Varissuolla ja Runosmäessäkin jokusen kerran. Yksi niistä kerroista johti sänkyyn erään naisen kanssa. Eikös nuo kaksi paikkaa ole ns. Turun pahimmat lähiöt?

Mutta saako niitä lainaan jo ennen tapahtumaa että pääsisi pari kertaa treenaamaan, ettei sitten kylmiltään joudu tolppien väliin väistelemään? Tuossa se isoin ongelma on, ainakin meikäläisellä, lisättynä tietenkin ilmastonlämpenemisellä. Ei tuolla meinaan kovin kauaa enää kykene jäällä treenaamaan.

Kyllä sekin onnistuu, meillä on maaliskuun loppuun asti keskiviikkoisin jäätä ja yhden kamat ylimääräisenä kokoajan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun ei tuo polvi kestä vieläkään luistelua, muuten olisin ehdottomasti ollut messissä. Toki voin helposti lähteä juomahemmoksi, tai sitten ihan vaan katsomoon huutelemaan. Åbon poja tämä viä kumminki.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen muuten käynyt Varissuolla ja Runosmäessäkin jokusen kerran. Yksi niistä kerroista johti sänkyyn erään naisen kanssa. Eikös nuo kaksi paikkaa ole ns. Turun pahimmat lähiöt?

Turkulaisen naisen sänky ja Varissuo? Käsittääkseni kyllä.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä sekin onnistuu, meillä on maaliskuun loppuun asti keskiviikkoisin jäätä ja yhden kamat ylimääräisenä kokoajan.

Toi olis kyllä todella jees. Maalivahdin kokemusta löytyy säbän ja futiksen puolelta, lätkämaalivahtina en ole ikinä ollut.

Mutta...jos nyt joku haluaa välttämättä maalivahdiksi Turun jengiin, niin ilmoittautukaa. Sovitaan että vaikka...noh, sanotaan vaikka että tulevaan keskiviikkoon, klo 21.00 mennessä pitää olla ilmoittautunut tai muuten allekirjoittanut aloittaa maalivahtitreenauksen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy