Korviin on ihmeellisesti särkenyt jo muutaman päivän ajan. Mikä lie. Sekin mua on ihmetyttänyt kun viimeisten parin viikon aikana mua on aamuisin nukuttanut ihmeellisen paljon. Ettei vaan olis joku viirus tai tulehdus jossain. Eniten kuitenkin huolettaa toi suun tilanne, siis kun useampi hammas mätänee ja lahoo sinne. Nyttenkin siellä on yhden irronneen hampaan tilalla ihmeellinen kolo, johon helposti menee kaikkea ruokaa ja paskaa, ja muutenkin se on kipeä ja vissiinkin tulehtunut, mistä noista koskaan tietää. Liiaksi kipeytyneen tai muuten vaan ärsyttävän hampaanhan pystyy itse repimään pois, mutta tuota koloa ei oikein itse pysty täyttämään. Pitäisköhän ostaa jotain suuvettä tai jotain. No mutta kuitenkin.
Ihmeen moni muuten menee ihan tosta noin vaan suosiolla valitteleman ja kitisemään lääkäreille. Tai no totta puhuen, oon mäkin käynyt ja vielä kaksikin kertaa. Toisella kerralla oli rintaan pistänyt aika monen päivän ajan, ja se päivystävä olis lääkärin juttusille mua pistänyt, mutta en kehdannut mennä vaan lähdin himaan sieltä. Ja toisella kerralla tais olla kurkussa jotain häikkää. Jotenkin toi valittaminen ei oo mun juttuni. En mä tiedä johtuuko se kasvatuksesta vai mistä lie. Pappa kun on tosta hyvä esimerkki. Se kun joskus irvisteli tuskissaan ja muille vaan sanoi että ei tässä mitään. On mulla kuitenkin tuolla kaapissa intistä jääneet antibiootit, että niitä tempasen huiviin jos tiukka paikka tulee.
En mä tiedä oonko mä sit jotenkin onnekas, kun mulla ei yleensä esimerkiksi kuume nouse niin pahaksi että sen takia pitäis jäädä pois koulusta tai töistä.