Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 725
  • 2 930
Suosikkijoukkue
ILVES
Kirjoitellaanpa pitkästä aikaa tänne jatkoajan puolelle, kun kerta Sistis nosti ketjun ylös. Että jampat ovat valinneet päiväksi 7.3. Arvakkaapa mitä?

Kenellekään ei liene yllätys, että olen kyseisenä päivänä töissä. Raskas työ vaatii kumminkin raskaat huvit, joten eiköhän sitä tulla ainakin poikkeamaan OBI:ssa.

Niin selvennettään vielä niille, jotka luulevat minun olevan töissä tuon tärkeän neuvottelun aikana meneväni töihin klo 6.00 ja pääsen puolen päivän aikoihin ja seuraavana päivänä pomo on ajatellut minua vapaapäivällä. Ei siis ole mitään syytä epäillä ettenkö tälläkin kertaa tulisi tunnelmaa latistamaan.

Ehkä nautin myös Sauerin espoolaisittain. Viimeksi ilvesläisten ristiretkellä kyseistä rituaalia piti harrastaa, sillä naamoissa meidän tuloon ei oltu ilmeisesti osattu varautua. Toivottavasti seutaavalla kerralla on. Onko se sitten tämä 7.3, se onkin eri asia.

Ai niin, uusille naamoille, jotka harkitsevat saapumista paikalle mainittakoon: Kyllä, olen ruma ja pelottava, mutta tuskin niin pelottava, että paikalle ei kannattaisi tulla. Hyvin nuo muutkin ääliöt ovat meikäläistä kestäneet, tosin harvemmin selvin päin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No niin. Henkilökohtainen aikataulu alkaa olla selvillä. Ja sehän näyttää vihreää valoa. Toastille OBI-wan-thepubiin ja Sauerille gammonthisin osoittamaan paikkaan. Suunnitelmahan toiimii kuin Buickin vessa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ossi
No niin. Henkilökohtainen aikataulu alkaa olla selvillä. Ja sehän näyttää vihreää valoa. Toastille OBI-wan-thepubiin ja Sauerille gammonthisin osoittamaan paikkaan. Suunnitelmahan toiimii kuin Buickin vessa.

Muistuta sitten siitä oluesta, jos en muista automaattisesti tarjota...

Mikä on siis kellonaika, jolloin tapaamme? Itselläni on koko ilta aikaa ja seuraavaksi aamuksikaan ei ole mikään kiire, jos juhlat venähtävät... Kunhan vaan ehdin keskiviikkoaamuksi Turkuun vievään junaan, niin se riittää. Älkää pelästykö, Turku on vain läpikulkumatka.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kello 19 voisi olla aika hyvä. Päätetty, ellei toisin vaadita. Hervannasta pääsee auton kyydissä tuonne, asiasta kiinnostuneet yv tännepäin. Poistun sitten melko varhain joten aamuyön tunteina on kyydistä turha haaveilla. Ainakaan sellaisesta, jonka minulta voi saada. Ainakin teidän, jotka tuonne tulette.

Noniin, enää ei kannata kyytiä ruinailla, auto on nääs täysi!
 
Viimeksi muokattu:

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaipa sitä vois tulla myös ihmettelemään pitkästä aikaa meininkiä ja synkistelemään Wakyn kanssa TPS:n menoa. Ehkä saan myös yhden Tapparavahvistuksenkin houkuteltua mukaan. (YV:nä voisin kysellä sitä kyytiä Designerilta).
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No jos mää meen tossa viiden jälkeen sinne jäpittämään, niin olenko yksin klo 19 asti tai sitten kun herrasväki suvaitsee saapua?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti B1
No jos mää meen tossa viiden jälkeen sinne jäpittämään, niin olenko yksin klo 19 asti tai sitten kun herrasväki suvaitsee saapua?
Mää tuun varmaan siinä varttia vaille kuus paikalle. Bussiteknisistä syistä. Kerrankin ensimmäinen toasti menee jollekin muulle kuin Raimolle.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Olin muutenkin vetämässä puihin, mutta nyt vedän varmuuudella. 38,1 kuumetta.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Ossi
Mää tuun varmaan siinä varttia vaille kuus paikalle. Bussiteknisistä syistä. Kerrankin ensimmäinen toasti menee jollekin muulle kuin Raimolle.

Joo, määkin tähtään sitten siinä puol kuuden aikaan paikalle ja etsin sopivan pöydän.
 

Puster

Jäsen
Ilmoittaudutaan nyt sitten täältäkin ihan virallisesti mukaan. Saatan jopa kuulua alkujoukkojen pöydänvaltaajiin ja myös aikainen poistuminen on tämän hetken suunnitelmissa. Ts. mitään edelliskertojen kaltaisia megalomaanisia sauersauerlisäälisääappfelappfel -pakkanaaleja ei (tällä kertaa) ole (kenties) luvassa.

Tämä siis noin etukäteen tiedosksi saatettakoon ja varoituksena ilmoitettakoon.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ensimmäinen ilmoittautuu. Oli tossa kuukausi sitten pahoja viboja viikolla ottamisesta, että oli pakko tulla ajoissa kotiin.

Paikalla olivat allekirjoittanut, Sistis, Designet, PeZu, hammer lynx, vilperi#18, Waky, Ossi ja Puster. Hyvä osanotto siis. Ilves voitti taas kerhon 4-3. TPS jäi alakynteen kahdella osanottajalla.

OBI:sta olivat toastit poissa listalta, törkeintä mitä olen Suomessa nähnyt. Designer veti jonkun tapas-lautasen, ei kyllä näyttänyt niin hyvältä että olisin tuhlannut.

Olut maistui, kaikilla oli kivaa ja sitä rataa. Pahimmat paukut-ketju sai suurimmat puheenaiheet.

Eniten olen pettynyt, että TPS-osasto ei antanut mitään pahempaa kritiikkiä Isä Aurinkoisesta. Ilmeisesti rakastavat Sir Jokkea enemmän kuin oletin...

Kivaa siis oli, ja uudestaan voisi taas harkita miittiä jossain vaiheessa.

PS. Ossi, kävin Pizzaservicessä. Sillä se nälkä lähtee...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jeah, kotona ollaan. Omituinen juttu, suorastaan mysteeri. Yhdeksän suomalaista jääkiekkofania oluella ja kaikki käyttäytyivät kuin brittiläiset herrasmiehet. Ossikaan ei tällä kertaa nukahtanut pöytään. Cxzqwtrpvmchaueriakaan ei juotu tällä kertaa. Ja ne kammottavat paukut jäivät tällä kertaa vaan suunnitteluasteelle. Sen tabasco-absintin tarjoan kyllä joku kerta jollekin.

Pahimpien paukkujen lisäksi puhuttiin ainakin Euroviisuista ja sankari-heavy-bändeistä tyyliin Teräsbetoni. Mainitsin itsekin erään hyvät naurut aiheuttaneen saman genren edustajan, eli Heavy Metal Perseen. Yhtyeen klassikkovideo löytyy siis osoitteesta http://batman.jypoly.fi/~34469/hmp/multimedia.html
kun ette kerran kukaan tuntunut tietävän.

Uusiksi taas... vaikka sitten kun olen muuttanut keskustaan... voi ottaa huolettomammin, kun ei tarvitse stressata Hervantaan palaamisessa. :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kotona joo. En nukahtanut edes bussiin. Söin sitten kostoksi jääkaapin tyhjäksi. Eipä ollut OBI:n baarimikolla mitään hajua pahanmakuisista paukuista. Vai vielä Fernet-piimä. Jos tämä olisi kalajuttukilpailu, tuo hylättäisiin alamittaisena.

Olihan mukana suhteellisen hyvä kokoelma jatkislaisia, mutta uutta verta kaivataan edelleen. Sauer-jutut taitavat pelottaa bubbling under -osastoa. FYI: tänään ei otettu yhtään kierrosta. Jälkimiitistä ei tosin ole kuulunut vielä raporttia.

Seuraavaksi taitaa olla sitten ohjelmistossa satunnaisia pleijarimatseja satunnaisissa baareissa. Que?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Mitä sitten vaikka olin maalannut entisen iloisen oranssin värin pois ja pari lämmintä sinistä sävyä tilalle ja kylmäkaappiin muutaman pullon sarufrötsilöä. Tai eihän ne kerholaiset entiseen oranssiin baariin voi tulla ;))
Itse asiassa olen myös varautunut tekemään eri seurojen värisiä shottejakin.
No, onhan ne shottimahdollisuudet olemassa jos vaikka joku joskus eksyisi tähän pikkubaariinkin.
Sitäpaisti muutama vihreä verhokin löytyy ja on sitä oranssia vielä jossakin näkyvissä jos tarkkaan katsoo niin että värien puolesta ei pitäisi olla ongelmia.

ps. pahanmakuinen paukku ei olisi muuten tuottanut mitään tuskia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Niin, itsehän jatkoin vielä hammer lynxin kanssa Kehräsaareen, siihen baariin, joka ennen oli Syvester ja jossa piti olla Sauer Afelfpoekfia. Ei ollut, oli vain Kornia, mutta sekin kelpasi meille, kun ei sitä jäiden kanssa tarjottu.

Mukavaa oli jälleen hyvän oluen seurassa nähdä ääliöitä. Uusia naamoja ei vielä minulle tullut yhtään, joten murahtaa pitää harkitsijoille, rohkeasti vain mukaan.

Gammonthisen baari jäi väliin, mutta toivottavasti sitten seuraavalla kerralla, mikäli sieltä saueria löytyy.

Koska seuraavan kerran. Pitäisikö ottaa pääsiäisen tietämillä pudotuspelimiitti. Tunnetusti Kerhon on tällöin etenemässä kohti pronssiottelua, mutta muut hämäläisseurat ovat jo tipahtaneet.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Koska seuraavan kerran. Pitäisikö ottaa pääsiäisen tietämillä pudotuspelimiitti. Tunnetusti Kerhon on tällöin etenemässä kohti pronssiottelua, mutta muut hämäläisseurat ovat jo tipahtaneet.

Huono vaihtoehto, en ole paikalla tuolloin...

Erinäiset jutut pakottavat reissaamaan tuolloin väliä Tampere - Kanta-Häme - Helsinki - Kanta-Häme - Tampere...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Törkeintä mitä olen Suomessa IKINÄ nähnyt!!!

Otsikko viittaa siihen että Naamoista on lopetettu Sauerin tilaaminen!!! KYLLÄ! NAAMOISTA EI SAA ENÄÄ SAUERIA!
Siellä on tilalla joku ranskalainen sgjilrgnladngadnfhkjanhjkzfdnhkljzdnhksnhslfkhnlfghnlsfgh-juoma, joka muistuttaa etäisesti Saueria. Maku on sama, ihan OK. Mutta jälkimaku on aivan liikaa makea.

Oltiin työkavereiden kanssa liikkeellä ja tuota oli tarjolla. Perkele.
Mihin tässä maailmassa voi enää luottaa? Mikä on uusi tukikohta tämän jälkeen kun Naamoista ei saa enää Saueria?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Saatanan pellet, jumalauta

Viestin otsikko oli siis suunnattu naamojen henkilökunnalle, ei teille arvon ohmoille. Tai no. Pitäisikö meidän mennä tarkistamaan joku kerta Soho, johon tämä vittuileva vakibaarimikkomme on siirtynyt. Josko hän olisi jemmannut sauerogasokjagkjit sinne. Lisäksi gamonthiksen baarinkin voisi käydä joskus katsastamassa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Re: Saatanan pellet, jumalauta

Viestin lähetti vilperi#18
Viestin otsikko oli siis suunnattu naamojen henkilökunnalle, ei teille arvon ohmoille. Tai no. Pitäisikö meidän mennä tarkistamaan joku kerta Soho, johon tämä vittuileva vakibaarimikkomme on siirtynyt. Josko hän olisi jemmannut sauerogasokjagkjit sinne. Lisäksi gamonthiksen baarinkin voisi käydä joskus katsastamassa.

Sohostahan saa ruokaakin. Sinne voisi joskus tehdä ruokareissun. Pitääkö vilperille käydä varmistamassa, että siellä on lasten lista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös