Se nyt on selvää kun se ei itsekään tiedä mitä puhuu.B1 kirjoitti:Immun tekstejä nyt saa kukaan talteen.
Ja minuutin päästä ei muista.
Huolestuttavinta on, että jotain ne jutut vielä naurattavatkin.
Se nyt on selvää kun se ei itsekään tiedä mitä puhuu.B1 kirjoitti:Immun tekstejä nyt saa kukaan talteen.
Tiukka linja olla pittää, ettei elukat hypi silimille.. ;DKoirapoika kirjoitti:Eihän mauri ota koiria autoon kun ei niitä sänkyynkään päästä, näin kertoi, peräkonttiin voi viskata.
Näin siis siitäkin huolimatta, että moniavioisuus lienee Suomessa lainvastaista...Mutta leikistihän sitä voi olla mitä vaan;))Koirapoika kirjoitti:...Sakkihan alkaa kohta olemaan kuin vanha aviopari, ei tarvitse sanoa mitään kun jo tietää mitä toinen meinaa sanoa.
Koirapoika kirjoitti:Joku uusi voisi tulla, onko niin että maurin kanssa ollaan viimeisimmät uudet tulokkaat, siitäkin on reilu vuosi. Rankkojen testien ja kelpoisuuskokeiden jälkeen on vähän päässyt mukaan porukkaan. Sakkihan alkaa kohta olemaan kuin vanha aviopari, ei tarvitse sanoa mitään kun jo tietää mitä toinen meinaa sanoa.
obi-wan kirjoitti:Perkelettäkös minä sille voin että aina väärään aikaan (siis minun kannaltani ja sehän on silloin kaikille väärä aika) kokoonnutte.
Sistis kirjoitti:Soittelen vaikka Lakelle, kun tiedän tarkemmin.
mauri kirjoitti:Herätys ennen puoltayötä: vielä mahtuis huomenillalla kolome tyyppiä autoon...+juomat;))))
Eli Tullintori n klo 19.30.
Oisit nyt tullu - ei meijän kanssa tartte pingottaa, ihan relasti vaan..Heh.Sistis kirjoitti:Minä taidan tällä kertaa skipata. Koko päivä on mennyt ympäri kaupunkia juostessa ja samaa olisi huomenna tiedossa. On siis aika nuutunut olo. Ja tämä ilta menee hyllyköitä kasatessa. Mutta pitäkää hauskaa.
lake79 kirjoitti:Vaan eipä oltu.
Jos tiiän, moniko ois tulossa, ni vois kokeilla varausta (ehkeivät ota varauksia klo 20:ksi enää, mutta yrittää voisi). Leon, Lake, Jossu, Immo ja -tar, Poison, Teacup + mara. Muita? Sistis? Bone? Ketkä kaikki? - Kaikki tervetulleita:))Leon kirjoitti:Hookiin vois tulla. Onko pöytävaraus, vai jonotetaanko?
Cool! Kivastihan meitä alkaa taas olla kasassa...Lisää? :)Flonaldo kirjoitti:Kyyyllähän sitä voisi siiville lähteä mukaan sulostuttamaan seuraanne.