Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 655
  • 2 930

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
B1 kirjoitti:
Immun tekstejä nyt saa kukaan talteen.
Se nyt on selvää kun se ei itsekään tiedä mitä puhuu.
Ja minuutin päästä ei muista.

Huolestuttavinta on, että jotain ne jutut vielä naurattavatkin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koirapoika kirjoitti:
Eihän mauri ota koiria autoon kun ei niitä sänkyynkään päästä, näin kertoi, peräkonttiin voi viskata.
Tiukka linja olla pittää, ettei elukat hypi silimille.. ;D
Ja muutenkin, pidän tästä vallan-tunnusta...Hehee.
Tosiasiassa: Tullintorilta voin napata halukkaat (siis kyydin halukkaat) takakonttiin klo 19.30, neljälle on tilaa. Aikaisemmin en valitettavasti pääse.
Ilmoitelkaapas, josko joku halajaisi Audin (Audi80, tdi, vm.-94, viininpunainen, upea yksilö) matkaan.
Jepjep.
Uudetkin ja-laiset toivottuja, eihän näitä (meitä) vanahoja jaksa enää kauaa kattella...Kjäh. Tuoreille inside-jutuille on siis tilausta....
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Minäpä voisin sitten olla halukas kyytiläinen, aikakin on sopiva. Täytyy joku huopa ottaa mukaan ettei laatuyksilön sisustus kärsi ja arvo laske, jos olen matkapahoinvoivaa sorttia. Ei kai nyt sentään, pois se minusta, olen sitonut kädet tiukasti mopon sarviin kiinni.

Joku uusi voisi tulla, onko niin että maurin kanssa ollaan viimeisimmät uudet tulokkaat, siitäkin on reilu vuosi. Rankkojen testien ja kelpoisuuskokeiden jälkeen on vähän päässyt mukaan porukkaan. Sakkihan alkaa kohta olemaan kuin vanha aviopari, ei tarvitse sanoa mitään kun jo tietää mitä toinen meinaa sanoa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koirapoika kirjoitti:
...Sakkihan alkaa kohta olemaan kuin vanha aviopari, ei tarvitse sanoa mitään kun jo tietää mitä toinen meinaa sanoa.
Näin siis siitäkin huolimatta, että moniavioisuus lienee Suomessa lainvastaista...Mutta leikistihän sitä voi olla mitä vaan;))
Eli kolme paikkaa vapaana edelleen....
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Koirapoika kirjoitti:
Joku uusi voisi tulla, onko niin että maurin kanssa ollaan viimeisimmät uudet tulokkaat, siitäkin on reilu vuosi. Rankkojen testien ja kelpoisuuskokeiden jälkeen on vähän päässyt mukaan porukkaan. Sakkihan alkaa kohta olemaan kuin vanha aviopari, ei tarvitse sanoa mitään kun jo tietää mitä toinen meinaa sanoa.

Perkelettäkös minä sille voin että aina väärään aikaan (siis minun kannaltani ja sehän on silloin kaikille väärä aika) kokoonnutte.

Huomennakin taas auton nokka kääntyy kohti Forssaa 16.00 ja sinne kun on pakko mennä.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Whoa, ketjussa on taas aika vilkasta elämää. Kummasti tämä virkistyminen vaan tapahtui maurin "paluun" jälkeen. ;) Ei sillä, että mulla jotain sitä vastaankaan olis.

Maurimme on luvannut tuoda maissilastuja, dippiä, Aliaksen, itsensä ja Koirapojan, joten ei vähä mitään. Muitten ei edes tarvitse yrittää peitota tuota. Mutta jotain naposteltavaa (+ne omat juomat) jos jokainen pystyis tuomaan, niin olis ihan kiva. Emäntä vois värkätä hedelmärahkaa ja sitten ostaa vielä jotan pientä.

Pääasia kuitenkin on, että jokainen tuo itsensä. Ja vaikka mauri tuleekin vasta kasin pintaan, niin muut saavat tulla jo kuudeltakin. Ihan vaan vinkkinä ja kertauksena.

obi-wan kirjoitti:
Perkelettäkös minä sille voin että aina väärään aikaan (siis minun kannaltani ja sehän on silloin kaikille väärä aika) kokoonnutte.

Kaipa sitä joskus vois yrittää järjestää jonkun miitin niinkin, että arvon kamrat pystyy myös seuraan liittymään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläisen tuleminen riippuu puhtaasti siitä, miten nopeasti Sotka toimittaa meikäläiselle parit hyllyköt. Toimitusaika on niinkin ympäripyöreä, kuin klo 16-22. Eli riippuu pitkälti heistä, kannattaako minun tulla enää Jossulandiaa kohden, vai odottelenko, kun mahdollisesti saavutte keskustaan. Soittelen vaikka Lakelle, kun tiedän tarkemmin.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Sistis kirjoitti:
Soittelen vaikka Lakelle, kun tiedän tarkemmin.

Mää jo aloin pitää sua hyvänä tyyppinä, mutta sulla on Laken numero?
Noin alas voi vajota vain sikakatsomon kasvatti.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Herätys ennen puoltayötä: vielä mahtuis huomenillalla kolome tyyppiä autoon...+juomat;))))
Eli Tullintori n klo 19.30.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
mauri kirjoitti:
Herätys ennen puoltayötä: vielä mahtuis huomenillalla kolome tyyppiä autoon...+juomat;))))
Eli Tullintori n klo 19.30.

no varaa mun egolle yksi paikka. Mukaan en tule, joten ei kannata odotella, mutta ainakin mun henki leijailee mukana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taidan lähettää myös egoni paikalle. Ei siis oikein ehdi paikalle. Pitäkää hauskaa. Tämä oli käsky.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 ja Leon -- olkaa varuillanne, jos tulee tilanne, että pitää kilauttaa kaverille ja kysyä oikeeta vastausta...hmmm..johonkin esmes hortonomia-aiheiseen kyskään (??).
Pidämme egoistanne hyvää huolta;)
Ja mauri se jaksaa jankuttaa: kyytiä vielä kolmelle tarjolla....
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
maurin karjakuljetus oy muutti aikataulua, lähtö klo. 19 Tullintorilta, Telakan paikkeilta. Vielä on tilaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä taidan tällä kertaa skipata. Koko päivä on mennyt ympäri kaupunkia juostessa ja samaa olisi huomenna tiedossa. On siis aika nuutunut olo. Ja tämä ilta menee hyllyköitä kasatessa. Mutta pitäkää hauskaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Minä taidan tällä kertaa skipata. Koko päivä on mennyt ympäri kaupunkia juostessa ja samaa olisi huomenna tiedossa. On siis aika nuutunut olo. Ja tämä ilta menee hyllyköitä kasatessa. Mutta pitäkää hauskaa.
Oisit nyt tullu - ei meijän kanssa tartte pingottaa, ihan relasti vaan..Heh.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katselen meininkiä illalla. Jos olette kaupungilla, niin saatan tulla messiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaan eipä oltu. Kiitos kaikille illasta, hauskaa oli vaikka eräät maksa-altaat olivatkin hieman tylsiä loppuillasta DVD:nsä kanssa. Tosin tuo DVD:hän oli tarkoitus katsoa jo ennen kuutta, olisi loppunut Maurin ja Poikakoiran tuloon mennessä.

Pelejä pelattiin ja sanoja selitettiin, tyhmiäkin selityksiä taas meikältä tuli ja Trivialissa oltiin hiljaista poikaa. Nyt nukkumaan, huomenna sitten harkitsen niitä siipiä. Klo 20:00 olis Saipa-fani, Jokeri-fani ja HPK-fani Hookissa syömässä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ohhoijaa, ei ole vanhan ihmisen hommaa valvominen. Muut katseli DVD-tallennetta ja me tyttöset oltiin keittiössä puhumassa. Tai kaksi puhui ja minä kuuntelin, Lakekin kävi välillä ihmettelemässä kun tunnelma toisessa huoneessa kävi liikaa korvia kuumottavaksi. Siinä vaiheessa kun kasasta maissilastuja sikisi sanonta "aikainen metso kalkkarokäärmeen nappaa", katsoin parhaaksi olla ihan hiljaa, kun en nähnyt siinä muuta kuin kasan maissilastuja. Onko maurin lääkitys sittenkään ihan kohdallaan? Mutta triviaalissa meidän joukkue oli aika hyvä, harmillinen sääntöjen muutos tuotti lopulta tappion. Tärkeintä ei ole voitto vaan suhteellisen rehti kamppailu.

Illan kohu. Immortal ja Jossu rytkytti sängyssä sen verran reippaalla otteella että rikkihän se meni, kuntookin pistivät että pääsi harrastus jatkumaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jahas, kai se elämä voittaa...Vai? Työn ääressä jo, muut taitavatten koisia vielä, mokomat..
Hubaa on jatkoaikalaisten porukka, kieltämättä. "Puu, joka on etelän maissa - ni mikä se on, kun niitä on paljon? Palmu? Palmut? Palmumetsä? Mikä??? No palmikko tietysti..." Että koeta Laken selityksistä sitten löytää se punainen lanka...Hehee.
Mässäystä, lotraamista ja käkätystä: sitä oli ilta jälleen pullollaan - kiitos kaikkien meidän. Romanttisella ylimääräisellä ajelullakin olin Poikakoiran kera - jee!
Ja hei - tänään Hookissa ylläri: Lappeenrannan Poison ja Teacup ovatten tulossa Tappara-Saipa -matsin jälkeen herkuttelemaan Treen Hook-kulttuurimestaan klo 20. Sinne sais muutkin tulla. Vink-vink:)
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaahas, saas nähdä tuleeko selittelijä Hookkiin sittenkään. Riippuu vähän miten ilta menee ja jaksanko sinne asti. Todennäköisesti en tule, mutta mietitään nyt vielä, toinen vaihtoehto olis Siipiweikkoihin yksin. :P
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Vaan eipä oltu.

Joo, ei siinä mitään, en mä olisi jaksanut edes lähteä messiin. Hyllyjen kokoaminen vei sen verran energiaa, että loppuilta kului lähinnä sohvalla maaten ja televisiota katsellen.

Sorry, että jäi tällä kertaa väliin. Oli pakko vähän rentoutua, kun viimeinen viikko on ollut täynnä reissaamista ja rellestämistä. Tänään en Hookiin kerkiä, tuli vähän liian nopealla varoitusajalla ja olin jo ehtinyt sopia muuta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hookiin vois tulla. Onko pöytävaraus, vai jonotetaanko?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Leon kirjoitti:
Hookiin vois tulla. Onko pöytävaraus, vai jonotetaanko?
Jos tiiän, moniko ois tulossa, ni vois kokeilla varausta (ehkeivät ota varauksia klo 20:ksi enää, mutta yrittää voisi). Leon, Lake, Jossu, Immo ja -tar, Poison, Teacup + mara. Muita? Sistis? Bone? Ketkä kaikki? - Kaikki tervetulleita:))
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös