Mun päähän sattuu.
Kiitos kaikille ja etenkin Immulle tarjoamisista ja esityksistä (oli melkomoisen erilaista verrattuna aiempaan ja ei kyllä haittaa), allekirjoittanut ei tällä kertaa pystynyt venymään, mutta mun vuoro tulee montakin kertaa vielä tulevaisuudessa. Huikeeta oli, vaikka itse olin tyttöjen mielestä välillä vähän tylsä, anteeksi :( ja korjaan tämän viikon päästä, taas hassuttelee vieraita lake, tjsp.
Haluaako joku vuoden vanhaa rommia? Jäi viime uudesta vuodesta juomatta, lisäksi tuolla olis rommikaakaolikööriä, joka on suoraan sanottuna ihan hirveetä.
Voisin viikon päästä ottaa mukaan. Toki tulen, vaikka tuo patteriin sitominen ja YNWA:n soittaminen + DVD:iden katsominen ei niin hyvä idea mun mielestä olekaan, Jossu kovasti piti hyvänä ideana, kun Immu tuon heitti.
Kiitos tytöillekin, olipas kiva saada kahdelta kauniilta naiselta kivat halit illan päätteeksi, oli kyllä paras mahdollinen kruunu sille. Oli herkkää, melkein itkin ilosta.
Nyt pitäs jaksaa aloittaa siivoaminen, plääh.
Bone: No mutkun noi kaverit sen tilas mulle, mää en voinu sanoa mitään vastaan tjsp.