Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 762
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tule pelaamaan, enkä syömään, mutta katson sitten lähempänä ajankohtaa, josko saapuisin parille oluelle. Vielä en osaa luvata yhtään mitään.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei se silti estä ihmettelemästä, miksette käy Speak Easyssä, kun sieltä saa siipien lisäksi ruokaakin. Ja siivetkin voittaa Hookin, ellen ihan väärin muista.

Et muista väärin. Tosin, mulle käy molemmat.
Jotkut eivät tykkää varmaan SE:n siivistä, outoja ne on.

28.11 ei käy, istun lentokoneessa kohti länttä ties kuinka monetta tuntia ja ekaa välilaskua.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ei se silti estä ihmettelemästä, miksette käy Speak Easyssä, kun sieltä saa siipien lisäksi ruokaakin. Ja siivetkin voittaa Hookin, ellen ihan väärin muista.

Jotain outoa Speak Easyssa on; en osaa välttämättä eritellä, mitä. Hookin siivet olivat ainakin viimeksi tavan mukaan mainiota settiä, joskin ihan siivistä ja Tampereen jaoston pikkujouluista irrallaan oma mansesuosikkini on tällä hetkellä Gringos Locos ja siellä Diablo Burger:

"Burger el diablo (RIP,RIP,RIP))(14,90 €)
Kaksi maukasta kokolihapihviä, todella tulista talon omaa Habanero kastiketta, rapeaa pekonia, tulisia jalapenoja, BBQ-chilimajoneesia sekä amerikansalaattia, tomaattia ja sipulia. Lisäksi tikkuperunoita ja lämmintä cheddarjuustokastikedippiä. !!!!! VAROITUS!!!!!
TÄMÄN SYÖT OMALLA VASTUULLA!! KAUPUNGIN TULISIN BURGER!!!"

Kylä lähtee!
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Mä taidan ohittaa ton keilaushomman noitten koirien takia. Joten liityn syömäseuraan ja siitä sitten tappiin asti, perinteisesti. Mulle käy toi 21.11. hyvin, pidetääks siitä kiinni?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
21.11. käy tännekkin paremmin. Keilaaminen kuulostaa ihan ok idealta, ellei jollain olisi vaihtoehtoista ideaa joka perustuisi lähinnä kaljatouhuihin, eikä niinkään pallon nakkelemiseen? Oman tilin saldon tuntien niin keilaaminen + ruokailu + keitot ravinteleissa tekee melko tiukkaa. Toisin sanoen joudun vetämään jossain välissä rynnäkkökännin. Eipä sillä väliä, mukana olen kuitenkin!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mulla on näemmä peli tuolloin samaan aikaan. Ts. keilaus jää väliin.
Jos joku hardcore haluaa nähdä oikeasti huonoa jääkiekkoa, klo 20 Koulukadulla sitä näkee.
Yritän jotenkin saada sumplittua siten, että saan kyydin tuonne ja kamat pois jonkun kyydissä. Maistuu varmaan kaljakin sitten enemmän.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
En tuosta näkemisestä tiedä mutta ette sattuis tarvitsemaan yhtä (1) kappaletta hyvin liikkuvaa ja pehmeäkätistä hyökkääjää? Ilmeisesti pelaat KaHa:ssa edelleen..

T: Power Forward lohkosta 4
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Niin pelaan. Ei tarvita, kun puukätiset alkaa hangoittelemaan heti, kun joku parempi. Sorry. Puukätisiä ja hitaita tarvitaan aina.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Elikäs - jos passataan keilaus - ja treffataan 21.11. kuluvaa vuotta? Pancho Villa, Hämeenkatu numero jotakin (lähellä Sokosta..) klo 20? Deal???? :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No jos multa kysytään, niin klo 21, mutta olen vähemmistössä.
En paljoa ennen 21.30 ole paikalla, missä nyt olettekaan.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Det passar bra. Mulle nyt tosin kävis Bonen ehdottama myöhempikin aika, eihän me oltais keilaamastakaan selvitty syömään kahdeksaks. Mutta siis ihan kuinka vaan suurimalle osalle käy, niin mukana ollaan. :)

Keilaamaan sitten, kun useemmalle sopii.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huhuu -- eli summasummaarumina: pe 21.11. Pancho Villa (Hämeenkatu 23) KLO 21.oo!!!!!!!!!?! Sauns kuud? Laitatteko mulle yv:inä, ketkä tulee, ni kysäsen, JOS sinne voi varata pöydän?? Ehkei pikkujouluaikana, mutta kokeilla voip aena!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mauri laitaks jotain listaa ilmottautuneista, ni näkis vähä et kuin paljo meitä on tulossa?

Elikäs siis huskis, Bliz, Poikakoira, jossu, Nokkis, mauri -- ja Bone hieman myöhässä? LISÄÄ VAA!! Joo-o!
PS. Poikakoira sano ottavansa henkselit mukaansa, ni pääsee paukuttelemaan niitä...sarjaykkösenä;)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen ei pääse syömään, mutta jos jotkut ovat menossa ottamaan pari juomaa ennen ruokailua (esim. joskus klo 19-20), voisin ehkä liittyä seuraan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
PS. Poikakoira sano ottavansa henkselit mukaansa, ni pääsee paukuttelemaan niitä...sarjaykkösenä;)
Helppo paukutella kun me ratkotaan otteluita jopa alivoimalla *henkselin venytystä*
No jos totta puhutaan niin ei uskalla paljon retostella, pieni tappioputki ja kärkipaikka on mennyttä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Meikä olikin viisaana tyttönä varannut samalle päivälle menoa ja sitten vielä on se kiekkopeli. Pitäis olla kolmessa paikassa samaan aikaan käytännössä. Hienoa kun ihmisen mieli on tälläinen. Noh, pitää yrittää saada sitten jotain päätöstä aikaiseksi jossain vaiheessa, ts. yrittää järjestellä menoja.

PS. En ole sittenkään varma, voinko tulla. Seuraavan viikon sunnuntaina on entisen naapurin serkun vaimon tupperware-kutsut, ja siellä pitää olla skarppina.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, vähiin käy yöt ennen miittiä; vieläkö joku ilmottautuu syömäilemään - voisin tänään soittaa Pancho Villaan, että saako varta pöydän....
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tuun siis about 21.30. Pitää katsoa, jos viivytätte vähän tuota ruokatilausta ja sitten kun ne käy päälle, niin mauri soittaa mulle, niin kerron mitä tulee ja viiletän sinne. Saadaan kato kaikki samaan aikaan ruuat.
Tosin, tuossa paikassa yleensä kestää että tarjoilijat vaivautuu kyselemään mitään.
 
Saavun paikalle samoihin aikoihin B1:n kanssa. Syömisestä en tiedä. Monelleko se pöytä oli varattu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös