vilperi tai siis pikku Raipe on myös selvinnyt hengissä eilisestä, toisin kuin kännykkä. Yli kaksi vuotta vanha Nokia sano ilmeisimmin yhteistyösopimuksensa irti. Ilmeisesti sen takia, että nyt kun uuden on saanut ostettua, on tuo vanhakin alkanut taas toimimaan joten kuten. Kiitokset joka tapauksessa Puster
Mutta mukavaa oli eilein - jälleen kerran. Oli taas mukava nähdä uusia naamoja, vanhoista puhumattakaan, sekä totta kai alkoholia. Naamoissa oltiin ilmeisesti osattu jopa varautua meitin tuloon, kun kerrankin nektariinia oli tarpeeksi.
Meikäläisen ilta jatkui vielä Hellan (vai onko se Hellä no enivei) Nite Trainin edessä kinastelemassa poken kanssa tarviiko minun maksaa palvelumaksua vai ei. Huomautuksena, että henkilökunnan Bonus-kortilla pitäisi ilmaiseksi kaikkiin Restellin maksullisiin ravinteleihin ja lisäksi olin tuossa vaiheessa maksanut oman sekä, noin viiden tyttösen palvelumaksun. No sota jatkuu tästä asiasta.... Nite Trainilta suuntasin serkkuni kanssa Grooveen, mutta siellä iskikin sitten laskuhumala ja Iron Maidenia Bomfankin Ville (se saakutin afrohyypiö - partuurin kautta senkin pitäis mennä prkle) ei suostunut soittamaan, suuntasin kotiin.
Saas nähdä pääseekö seuraavaan tapaamiseen, mutta yhä yhä enemmän ja enemmän sitä alkaa olemaan valmis liittymään Tampereen divisioonaan, joka lähtee valloittamaan Suomen Linnaa. Pusterin ehdottama HIFK-Jokerit peli sopii minulle vallan mainiosti, kuten myös kauden korkkaaminen käyntiin Plevnassa.
Pai tö vei, kylläpä se IFK-veisu meni komiasti, ainakin katsojia se keräsi siinä Hämeenkadun nurkilla.
Oonko mää muuten jo niin vanha, että mua voi The Raimoon verrata. Prkle, kai tästä pitää mennä rollaattoria hankkimaan.
Pikku Raipe kuittaa tukka hulmuten.
Ps. Boner: Maito Teemu on neiti.
Edit: typot + jälkikirjoitus