Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 278 719
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No kun Ossi ehdotti tuota Kahdet Kasvot-pubia, enkä minäkään ole siellä käynyt, niin se olkoon sitten varapaikka sateen sattuessa. Jommasta kummasta porukan löytää.

Paikka sijaitsee Kauppakadulla, tähtää veden avulla pyörivän marmorikuulan kohdalta Keskustorin suuntaan ja käännä naamasi vasemmalle, niin "Naamat" tulee vastaan.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hep,

Tampereen TPS edustus herää ja ilmoittaa, että saattaa päästä
paikalle. Paljon riippuu muista tekemisistä, mutta koitetaan päästä, vaikka sitten myöhässä.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Waky
Hep,

Tampereen TPS edustus herää ja ilmoittaa, että saattaa päästä
paikalle. Paljon riippuu muista tekemisistä, mutta koitetaan päästä, vaikka sitten myöhässä.

Kuten myös, ehkä, katotaan nyt miten sitä ehtii.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti PeZu
Kuten myös, ehkä, katotaan nyt miten sitä ehtii.

Jahas. Äijäkin koettaa ehtiä. No minä ilmoittaudun myös mukaan mahdollisena HPK-miehenä. Katson myös tarkemmin vasta torstaina ohjelmaani.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Mun mielestä aikaa ei tarvi viilata.

Ei viilailla sitten. Mää varmaan saavun paikalle kahdeksan ja yhdeksän välimaastossa. Riippuen kuinka nopeasti pääsen töistä luistamaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Voikin olla, että saavun paikalle hallituspuolueen kanssa. Jos noin on, niin saatte luvan ainakin yrittää esittää, että osaisitte käyttäytyä kunnolla. Jos ei, niin sitten ei tarvitse.
 

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Itse pääsisin kanssa irtautumaan sillein, että olisin paikalla siinä yhdeksän aikoihin. Eli se Dublinin terassi tai tuplalärvit, jos sataa. Naapúrini Muaddib oli myös lähtemäisillään eli tulemme kaiketi molemmat, jos tulemme.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sääennuste lupaa hyvää:
http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?kunta=Tampere

Mutta mutta... en siltikään vielä tiedä huomista aikatauluani. Jos pääsen paikalle, niin sanokaahan, onko teidät helppo tunnistaa muusta terassikansasta? Ossin olen tavannut kertaalleen, mutta en siltikään uskalla sanoa, että tunnistaisin huonon kasvomuistini takia teidän sakkia - varsinkaan täpötäydellä terassilla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mistähän meidät tunnistaisi? No se on helppoa, jos Buddy on mukana. Ehkä on paras niin, että yritämme katsella, jos joku näyttäisi siltä kuin etsisi jotakuta sellaista, jota ei ole koskaan aiemmin nähnyt :)
Samalla menetelmällä Hammer Lynx löysi minut aikanaan Höyryssä.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Designer
Jos noin on, niin saatte luvan ainakin yrittää esittää, että osaisitte käyttäytyä kunnolla.

Älä prkle tuo, mun pitää kumminkin ottaa teidät kiinni, jotka on aloitellut jo aikaisemmin juopottelun ja komentajasi saattaisi pitää minua jopa pahana alkoholistina. Lupaan siis jo etukäteen, etten ala esittää hyväkäytöksistä alkoholistia.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeisimmän tiedon mukaan IFK-ikoni Tatzka on myös tulossa tutustumaan Tamperelaiseen Jatkoaikatiimiin. Arvioitu saapumisaikamme on klo 20-21, sillä ilta loppuu kesken jos jo kuudelta ollaan baarissa. Periaatteenahan on että baariin tullaan valmiiksi nauttineena ;)

Sistis: Minut tunnistat ainakin kovasta äänestä ja aurinkolaseista. Ne on aina päässä. Jopa sisällä, terassista puhumattakaan :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaatteko ottaa uusinnan ensi viikolla?

Olen nimittäin harkitsemassa päiväretkeä Tampereen suuntaan. Mielelläni tutustuisin siellä vaikuttaviin jatkoaikalaisiin.

Jos vielä löytyisi joku alkuasukas, joka lähtisi oppaaksi Tampere-kierrokselle, olisin kiitollinen. Tuolla Tampereelle-ketjussa dude sai minut vakuutettua siitä, että Tampereeseen tutustuminen vaatii oppaaksi alkuasukkaan.

Eli löytyykö kiinnostunutta opasta Mustan Makkaran syöntiin ja Tampereen nähtävyyksiin tutustumiseen?
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Saatan jopa saapua paikalle.

Tosin autolla ja vähärahaisena. Perjantaina pitää olla ajokunnossa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vilperi#18
Lupaan siis jo etukäteen, etten ala esittää hyväkäytöksistä alkoholistia.

Kyä sun nyp pitää yrittää koska myös mun parempi puolisko saapuu todennäköisesti paikalle.
Tosin voi olla että saavun itsenäisesti paikalle ja parempi puolisko tulee sit myöhemmin.

Taitaa tulla aikas hyvänkokoinen joukko.
Huolehtiiko Buddy apfelsnautserin riittävyydestä,
oma mieskuntoni ei kestä enää tekiilan nauttimista. :)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt se on sitten varmistettu ja tulen edustamaan punaista väriä tapaamiseen. Minut tunnistaa punaisesta paidasta, josta löytynee Hifk -logo, joten ei liene vaikea löytää porukkaa. Arvioiutu saapumisaika paikalle tosin menee tuonne 20 pintaan, johtuen erinäisistä valmisteluista ja muista kosmisista kommervenkeistä.

Minä eläydyn tunnelmaan Penailu aatetta tunnustaen.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Helinkopteri
Kyä sun nyp pitää yrittää koska myös mun parempi puolisko saapuu todennäköisesti paikalle.
Tosin voi olla että saavun itsenäisesti paikalle ja parempi puolisko tulee sit myöhemmin.

Emmää ny tierä, ku sun emäntä on nähny mut (ainakin näin muistelisin) ja se tietänee, että oon alkoholisti. Joten nou hätä.

Taitaa tulla aikas hyvänkokoinen joukko.
Huolehtiiko Buddy apfelsnautserin riittävyydestä,
oma mieskuntoni ei kestä enää tekiilan nauttimista. :)

Joo, tekilaa minunkin puolestani olla pannassa, vaikkei seuraavana päivänä töitä olekaan. Viimeksi nimittäin oli sen puoleinen aamupahoinvointi, ettei ole taitanut koskaan olla niin pahaa jysäriä (tosin tähän vaikutti myös työpäivä ja neljän tunnin yöunet).
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Eli löytyykö kiinnostunutta opasta Mustan Makkaran syöntiin ja Tampereen nähtävyyksiin tutustumiseen?
Yritetään. Mutta kun on vielä töitä ensi viikolla. Oletko yrittänyt saada huijattua sitä isokokoista rannikkoseutulaista tähän tehtävään?

Muutama minulle ennestään tuntematon kasvo tulossa, hienoa!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jepsis. Näillä näkymin allekirjoittanut ja nimimerkki PeZu liittyvät seuraanne joskus seiskan-½ kasin aikaan...

Elikkäs tuo edellä mainittu terassi on nyt siis se paikka?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Näin vähän ennen H-hetkeä paljastetaan kaikille, että minäkin olen tulossa Tampereelle Tatzkan kanssa. Panttasin tätä tietoa viimeiseen asti, jotta kukaan ei peruisi tuloansa minun takiani. Nyt toivottavasti kukaan ei kerkeä livistämään pois. Pyydän jo etukäteen anteeksi aiheuttamaani shokkia. Anteeksi. Minut tunnistaa "tiedättekyllämistä"- paidasta. Näkemisiin...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti punaiset_lasit
Näin vähän ennen H-hetkeä paljastetaan kaikille, että minäkin olen tulossa Tampereelle Tatzkan kanssa. Panttasin tätä tietoa viimeiseen asti, jotta kukaan ei peruisi tuloansa minun takiani.
Jaa, no enpä sitten taidakaan... No tulenpas. Sitä vaan piti sanomani, että toivottavasti sää tästä vähän paranee. Tampereella on tällä hetkellä kaatosade. Näyttäisi siis siltä, että Naamoissa nähdään.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Designer
Jaa, no enpä sitten taidakaan... No tulenpas. Sitä vaan piti sanomani, että toivottavasti sää tästä vähän paranee. Tampereella on tällä hetkellä kaatosade. Näyttäisi siis siltä, että Naamoissa nähdään. [/B]

Nyt ei sada. Tiedä sitten sataako illalla kun se näyttää olla kuuroluonteista. Satoi tai pastoi sistis jo ilmoitti mut niin kai se sitten on pakko tulla :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oikeastaan hävettää raportoida ensimmäisenä illasta...

Eniwei, terassilla oli oikein hauskaa, varsinkin kun Esteri lakkasi ruikkimasta ja lämpötila nousi plussan puolelle. Miitti oli melkoinen suksee, ainakin mitä osallistujamäärään tulee. Ulkomuistista saapumisjärjestyksessä luetellen Designer+avec, Helinkopteri+avec, Buddy, B1, Sistis, PeZu, Puster, Bisnesman, Tatzka, Punaiset_Lasit, Waky, Vilperi sekä Gammonthis ja iso kiitos kaikille, myös mahdollisesti unohdetuille. Esplanadin terassilta sentään saimme juotua apfel-varaston parempiin suihin, mutta Kahdet Kasvot oli saanut ennakkotietoa saapumisestamme ja ainakin (häpeällisesti bussilla) poistuessani nektaria oli vielä jäljellä. Grappaakin taisi jäädä pari tippaa (ei se niin pahaa ollut), ehkä sissit petraavat loppuiltaa kohti ja pitävät maineestamme hyvää huolta.

Tulevaisuuden suunnitelmiin kuuluvat ainakin 2.8. TamU vs. FC HML (valitettavasti itse joudun pitämään Jatkiksen mainetta yllä Prahassa tuohon aikaan), syyskuussa kauden avajaiset Plevnassa myöhemmin sovittuna ajankohtana jonkun lauantaipelin yhteydessä, HIFK-Jokerit (grappa-lakanat ovat jo suunnitteilla) ja sokerina pohjalla joku megasessio koko Jatkoajan kynnelle kykenevällä porukalla (mahdollisesti Hippoksella, ehkä jopa JyP-Kärpät -ottelussa) talvella. Viimeinen osa vaatii hiukan yhteishenkeä koko yleisöltä, mutta muut rastit ovat päivämääriä vaille käytännössä varmoja. Kiitos, kaverit. Kivaa oli jälleen kerran.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kivaa oli joo. Se apfel-mikä-lie oli ihan jees kamaa, ja olisi maistunut kyllä vielä, mutta kun tuo duuni kutsuu taas i morgon. Tyydyn siis kohtalooni. Ottakaamme taasen uusiksi, vaikka sellaisella ajalla, että minua ei sido mikään velvollisuus - ei edes sellainen, mitä duuniksi kutsutaan.

Te, ketkä olette vielä baarissa, katsokaa Bisnesmanin perään. =)

Huomiset fiilikseni ovat luettavissa vitutusketjusta.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jesh, todellakin te siellä yössä. Pitäkää huoli bisniksestä ;)

Muuten täytyy sanoa, että Hki alkoi jo olla vahvoilla meettingissä ja hämeenlinna taisi jäädä kakkoseksi. Täytyy kiittää kaikkia osallistuneita; hauskaa oli ja "joukkueen" koko alkoi vastata jo kaupungin kokoa. Milloinhan tamperelaisjoukkue on suurimmalla edustuksella liikkeellä? Se päivä taitaa odottaa vielä...

Ossi tuossa ylempänä mainitsi tapahtumista, joihin TULEE osallistua mikäli mahdollista. Apfe

Ai niin, B1:lle (tai puolesta): Selänne on neiti :)

-Waky

P.S. herwood-porukka voi laittaa privaa häröilystä. Mulla menee valitettavasti reilun viikon päähän ennen kuin olen Tsekeistä ja Sulkavalta kotiutunut. Sen jälkeen sitten ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös